Tilsvining over SMS osv.

  • Er der et sted at anmelde numre så de kan gøre noget ved det overhovedet? Som har svinet en til, osv? Kan ikke finde nummeret på nettet, desværre. Grrr.. Det er sådan noget jeg ik kan klare, spille smart over en telefon!

  • Okay. Træls. Det er noget crap man skal skifte nummer pga folk uden liv :boxed: Man kan ikke gøre ret meget når man ikke er face to face heller..

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster
    Okay. Træls. Det er noget crap man skal skifte nummer pga folk uden liv :boxed: Man kan ikke gøre ret meget når man ikke er face to face heller..


    Kender godt til det problem du snakker om...
    Har flere gange prøvet at blive forulempet via sms fra forskellige numre jeg ikke kendte.. Først prøvede jeg politiet, men de kunne umiddelbart ikke gøre noget ved det.. De sagde til mig, at de havde mange af den slags sager, men at det var svært at straffe de kriminelle, da taletidskort er sværere at spore... Virkeligt surt at folk ikke har noget liv X(

  • Quote

    Originally posted by Hi-Tower


    Kender godt til det problem du snakker om...
    Har flere gange prøvet at blive forulempet via sms fra forskellige numre jeg ikke kendte.. Først prøvede jeg politiet, men de kunne umiddelbart ikke gøre noget ved det.. De sagde til mig, at de havde mange af den slags sager, men at det var svært at straffe de kriminelle, da taletidskort er sværere at spore... Virkeligt surt at folk ikke har noget liv X(


    Ja, det er virkelig noget møg. Hvordan kan man gå hen og blive så mongol i hovedet, at man skriver til en pige at man ved hvor hun bor, og at hun går på tur bla bla bla (nej selvf ik mig jeg snakker om). Grrr. Så ringer jeg og han begynder på sin 2minuts tale der bare er "Din fucking jyde mand, jeg slår dig ihjel mand, jeg slår dig ned med min økse, jeg tramper på dig hovede mand, jeg nakker dig mand, jyde mand, din fucking taber mand, jeg tager min økse og slår dig ned med den og tramper på dig mand. Er du sej over tlf mand." - Og så igen indtil han ik har mere stemme tilbage og ligger på >_< hahaha. Til grin. Hvem er det lige der spiller sej :P

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster


    Ja, det er virkelig noget møg. Hvordan kan man gå hen og blive så mongol i hovedet, at man skriver til en pige at man ved hvor hun bor, og at hun går på tur bla bla bla (nej selvf ik mig jeg snakker om). Grrr. Så ringer jeg og han begynder på sin 2minuts tale der bare er "Din fucking jyde mand, jeg slår dig ihjel mand, jeg slår dig ned med min økse, jeg tramper på dig hovede mand, jeg nakker dig mand, jyde mand, din fucking taber mand, jeg tager min økse og slår dig ned med den og tramper på dig mand. Er du sej over tlf mand." - Og så igen indtil han ik har mere stemme tilbage og ligger på >_< hahaha. Til grin. Hvem er det lige der spiller sej :P


    Lyder som definitionen på enten Brian eller Mujaffa :crazyeyes:

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster
    Og hvad mener du så med det? Forstod jeg ikke helt. Mujaffa?


    Det var nu bare ment på den måde, at det er sådan lidt "dårlig dansk" snak at sige "mand" i slutningen af hver sætning.


    Brian typen er ham med tribal flames op af armene og larmende i sin lille bil


    Mujaffa er Wolla typen. Der taler mindre godt dansk, og sår'n.



    P.S Det skal lige siges, at jeg IKKE er racist, eller har noget som helst mod ovennævnte typer. Jeg er træt og vil i seng nu, det var ikke meningen at støde nogen med kommentaren.

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().

  • Ah okay, forstår dig nu! Han var nu mere end Brian så. Han var dansker kunne jeg høre. Hav en god nat.

  • Quote

    Originally posted by Hi-Tower
    De numre som der er blevet ringet op fra, har du tjekket dem på krak.dk om det er registrede eller er det ligesom mig hvor det var fra taletidskort?


    Det må være taletidskort. De findes nemlig ikke. Der er dog ik blevet ringet op men skrevet SMS fra.

  • Quote

    Originally posted by Hi-Tower


    Okay så er der jo desværre ikke så meget at stille op..
    Andet end at håbe det ikke gentager sig..


    Andet end bare at skifte nummer hvis man helt vil slippe fra det. Kan man godt sige man vil være så hemmelig som muligt?

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Ehm, hvorfor giver du noget for en eller anden hat vil sende dig en SMS?


    Bare ignorer dem da??


    Det var til kæresten, og jeg kan ik bare ignorere han siger han ved hvor hun bor og at hun går på tur osv. Ikke når det bliver ved. Nu er det ik sket i en time eller sådan noget (wauw) men tror bare det er bedst at skifte nummer og hvis det er muligt, være hemmelig. Så nummeret ikke står nogen steder!

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster
    Andet end bare at skifte nummer hvis man helt vil slippe fra det. Kan man godt sige man vil være så hemmelig som muligt?


    Jeg tror bare jeg havde ignoreret vedkommende, så giver han nok snart op, skal du se.


    De sjove for ham, er jo først hvis I begynder at svare ham igen, og endda ringe op til ham. Det er blot at kaste benzin på bålet. :)


    Evt. kan du true med at melde ham til politiet. Det han laver er nemlig 'chikane', og det bliver vist straffet ret hårdt.


  • Okay, nu må vi se, hvis han bliver ved siger jeg bare, at jeg giver hans nummer til politiet, men først ignorerer ham. Så må vi se om han stopper.

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster


    Andet end bare at skifte nummer hvis man helt vil slippe fra det. Kan man godt sige man vil være så hemmelig som muligt?


    Jep, hvis det er et registreret nummer hos et teleselskab, kan du godt bede om at få det lavet hemmeligt, så 118 heller ikke må udlevere det.. Det står heller ikke i tlf. bogen eller på krak.

  • Nice nok, som sidste udvej tror jeg vi gør det på den måde. Ellers gør jeg bare det samme mod 118 og truer dem med jeg ved hvor de bor :P


    EDIT: Så ender det bare med skifter nummer også :D Til 119 eller sådan noget, hehe!