>>Mobil vs Hardware<<

  • Hvis i lige havde vundet 2000 kr. på et skrabelod hva ville i så bruge dem på hvis i skulle vælge mellem mobil eller HW?


    Jeg er klart til HW, min gamle 3310 ka stadig det jeg har behov for ;)

  • VIlle aldrig bruge så mange penge på en mobil, så klart HW. De gå dask jeg ville bruge på ny mobil, ville jeg snildt finde et andet sted anyways.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Ulrik
    Jeg har ikke brug for nyt HW, så det bliver en mobil for mig ... :D


    Lige mine ord, da jeg er træt af min motorola v50
    Jeg vente på hw i morgen mandag da min kærestes Hd er gået ned og min brænder køre med nedsat speed for over hovedt at lave noget som helst, så der kommer også en ny ;)

  • Quote

    Originally posted by cla
    Hvis i lige havde vundet 2000 kr. på et skrabelod hva ville i så bruge dem på hvis i skulle vælge mellem mobil eller HW?


    Jeg er klart til HW, min gamle 3310 ka stadig det jeg har behov for ;)


    Syntes du skal gemme dem i Banken! 8o




    LOL!!!, fandme nej da, SELVFØLGELIG SKAL DU BRUGE DEM PÅ HARDWARE... Fuck da Mobilen, når du så endelig får din nye mobil syntes du den er så fed at du totalt MISBRUGER den og bruger 2000,kr MERE... TSK TSK, DET HOLDER JO SLET IKK... SÅ HELLERE HW :))

  • Arghhhhhhhhhhhhhhhhh hvordan kan man da i det hele taget være i tvivl ??????? 8o8o8o


    man kan da ikke vælge andet en hardware :P sålænge ens mobi stadig virker , lortet skal jo kun kunne ringe og skrive sms alt andet er jo unødvendigt .

  • hmm hvis jeg vandt 2kg så blev jeg nok nød til og være pratisk, hvis jeg sku følge mit hjerte blev det hardware, men i min/vores situation måtte pengene nok gå til Olie/mad og andre praktiske ting
    JA det er fedt og være fattig X( :]

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Not mobil !


    Jeg hader egentlig mobiler, det er faktisk ret irriterende at folk kan få fat i en...


    De spørger mig altid om jeg ikk lige kan arbejde, eller 'kan du ikk spille fodbold i aften?' eller sådan noget.. men man bliver næsten nødt til at have en :]

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    posted by sehested
    hmm hvis jeg vandt 2kg så blev jeg nok nød til og være pratisk, hvis jeg sku følge mit hjerte blev det hardware, men i min/vores situation måtte pengene nok gå til Olie/mad og andre praktiske ting


    jeg ved kun alt for godt hvad du taler om X(
    har selv det samme prob. sidder sgu stadig med en : p3 600Mhrz , 512MB sd pc133 ram og et megaskod Gforce 2 32mb 100/200 MMX