Enlarge Your Penis

  • Quote

    Originally posted by Lecter


    you said it :rolleyes:


    Du kan jo prøve at gætte hvem der viste mig det:)
    HAN er herindefra, bruger sit efternavn som brugernavn - dog med et $ istedet for S.
    :idea:

  • Quote

    Originally posted by DeH


    Du kan jo prøve at gætte hvem der viste mig det:)
    HAN er herindefra, bruger sit efternavn som brugernavn - dog med et $ istedet for S.
    :idea:


    Hvorfor undrer det mig ikke... Selv når han er på en uges udelukkelse, ska han sørge for der kommer latterlig spam på tweak
    Virkelig lam tråd det her


    Jeg stemmer for et insta-ban :drink:

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Hvorfor undrer det mig ikke... Selv når han er på en uges udelukkelse, ska han sørge for der kommer latterlig spam på tweak
    Virkelig lam tråd det her


    Jeg stemmer for et insta-ban :drink:


    Hey Hey, han viste mig det over msn igår.
    Han har absolut ingenting at gøre med at jeg poster det her.


    Det er mig der skal kritiseres hvis der er nogend er har lyst til det.
    Men jeg postede det for at se hvad folk sagde til ideen bag det..

  • Quote

    Originally posted by DeH


    Hey Hey, han viste mig det over msn igår.
    Han har absolut ingenting at gøre med at jeg poster det her.


    Det er mig der skal kritiseres hvis der er nogend er har lyst til det.
    Men jeg postede det for at se hvad folk sagde til ideen bag det..


    ideen bag det? - der er vel ingen ide bag det - jeg betragter det som spam - der er jo intet udbytte ved at trykke på linket - i form af underholdning mener jeg. bare spild af vores tid - men ok vi valgte jo selv at trykke på det link... næste gang du falder over noget så indholdsløst er du så ikke rar ata lade være med at poste en tråd omkring det?

  • Quote

    Originally posted by DeH


    Hey Hey, han viste mig det over msn igår.
    Han har absolut ingenting at gøre med at jeg poster det her.


    Det er mig der skal kritiseres hvis der er nogend er har lyst til det.
    Men jeg postede det for at se hvad folk sagde til ideen bag det..


    Det er også derfor jeg syns du ska spærres inde... det er slet ikk derfor


    Jeg siger bare at hansen ikke ligefrem har bidraget med to relevante ord ;)


    Edit: Men burde du ikk få lukket den her tråd, inden en admin kommer forbi og gør det for dig?

  • Quote

    Originally posted by xenon
    ideen bag det? - der er vel ingen ide bag det - jeg betragter det som spam - der er jo intet udbytte ved at trykke på linket - i form af underholdning mener jeg. bare spild af vores tid - men ok vi valgte jo selv at trykke på det link... næste gang du falder over noget så indholdsløst er du så ikke rar ata lade være med at poste en tråd omkring det?


    Det er ikke mere meningsløst end de fleste andre tråde der bliver postet her i Off-Tropic, så nej det vil jeg ikke..


    Og meningen bag det giver lidt sig selv synes jeg..


  • Hvis du kigger rundt omkring så hjælper han faktisk mange;)
    Men nogle gange går det bare lidt over gevind i OT.. plejer som regel at starte med at han qouter mig:)
    Men vi har lovet at lade være med den slags fremover..

  • "Og meningen bag det giver lidt sig selv synes jeg.." <- og det skal du da ha lov til at synes - jeg forstår bare ikke hvad det er du mener vi andre brugere skulle få ud af at trykke på et link og se en totalt ligegyldig tekstreng... synes du der er morsomt - er det det der er meningen med det? - håber ikke jeg lyder gumpy jeg fatter bare ikke hvad det er der er interessant ved det link