Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 6. august 2006, 16:26

Citeret

Originally posted by Firedog

Citeret

Originally posted by KarGa
Ka klart anbefale den her! Har den selv

http://www.daells-bolighus.dk/vis_vare.php?id=57547

Man sidder virkelig godt i den og den er virkelig solid!

den ser god ud.. det kan være det er sådan en jeg skal skaffe mig, jeg sidder skævt på min, den er smadret i venstre sidde så jeg sidder og vælter til venstre :P

den ser super lækker ud - har også selv en kontorstol der falder ud til højre når jeg låner mig tilbage - og med det antal timer jeg bruger foran pc'en tror jeg ikke min ryg har særligt godt af det :/... prisen på den stol er også ganske fin hvis altså ryg-og-underdelen er lavet i et stykke metal - kan du bekræfte det karga?

22

søndag, 6. august 2006, 16:40

Hele skelettet af den stol der er lavet at stål eller et eller andet andet metal... Den er pænt solid og ka tåle man smider sig i stolen uden den giver sig det mindste

Den er dog også pænt svær at samle, selvom sædet og ryglænet kun samlet med 4 skruger - hvilket også fortæller lidt om hvor solidt skelettet er, når hele ryglænet sidder solidt fast med en bøjet metalplade, på 5 cm i bredden

23

søndag, 6. august 2006, 16:52

Der er også den her fra Daells Bolighus:
(som de åbenbart har ændret siden...)

Den koster 299,- kvaliteten er nok ikke på højde med de andre, der er nævnt herinde, men tag ud og prøv den.

Jeg har selv købt denne her i Daells:

Den koster 999,-

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zulu" (07.08.2006, 12:39)

24

søndag, 6. august 2006, 17:15

kan man endlig ikke bare købe en ny fod (eller hvad det nu hedder)
link? hvis det er muligt

RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
CPU: E6750
GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
HØJTALER: INSPIRE T7900
BUNDKORT: P5K AiLifestyle
KABINET: ANTEC P180 SILVER

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "sniffer" (06.08.2006, 17:16)

25

søndag, 6. august 2006, 17:25

Citeret

Originally posted by sniffer

kan man endlig ikke bare købe en ny fod (eller hvad det nu hedder)
link? hvis det er muligt

Prøv at ring til ikea - hvis de findes har de det :D

26

søndag, 6. august 2006, 17:36

Citeret

Originally posted by KarGa
Hele skelettet af den stol der er lavet at stål eller et eller andet andet metal... Den er pænt solid og ka tåle man smider sig i stolen uden den giver sig det mindste

Den er dog også pænt svær at samle, selvom sædet og ryglænet kun samlet med 4 skruger - hvilket også fortæller lidt om hvor solidt skelettet er, når hele ryglænet sidder solidt fast med en bøjet metalplade, på 5 cm i bredden

hvordan vipper den bagover? - og hvordan indstiller man hvor meget tilbage den vipper (hvis man kan det - går jeg næsten ud fra man kan)...

den jeg har nu vipper bagover i en vinkel på 45 grader (ret meget) - hvis man vil side ret op i ca. 80 grader - så skal man stikke en metalpind, der sidder på siden af stolen, ind og blokere for "tilbagelænet" - på den måde kommer stolen til at falde ned til siden da min kropsvægt ikke bliver modtaget jævnt tværs over ryglænet - men hele vægten i den ene side (som sagt).

grunden til jeg skriver en mindre roman her er at jeg seriøst overvejer at købe den stol du har dig der - jeg vil bare være sikker på at stolen ikke har samme skavank før jeg tager turen til nærmeste daells-bolighus...

håber du ser den her post - tror jeg sender dig en pm hvis du ikke gør

27

søndag, 6. august 2006, 17:45

Det er en helt anden låsemekanisme på den her... Istedet for den metalsplit man normalt skubber ind foran stolens underside, så sidder der en lille knap man ka vippe ind imellem nogle rimeligt store tandhjul... den ser faktisk meget sej ud den mekanisme

Det gør samtidig at du ka låse den i flere forskellige højder... Hvis jeg sidder og arbejder i længere tid, så låser jeg den så ryglænnet sidder fast en smule bagover, så man sidder helt roligt i stolen

Du kan selvfølgelig også stramme fjederen der holder stolen fremme som du kan på de fleste andre stole, der ka vippe... Jeg har løsnet min rimeligt meget op, da den ellers ka være ret svær at vippe tilbage på, selv for min relativt tunge krop på 2 meter og 90 kg :crazyeyes:

Citeret

Originally posted by xenon
håber du ser den her post - tror jeg sender dig en pm hvis du ikke gør

Jeg ser alt på tweak :ph34r:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (06.08.2006, 17:46)

28

søndag, 6. august 2006, 18:10

det lyder som noget godt kram - tak for info!

"Jeg ser alt på tweak ph34r" XD

29

søndag, 6. august 2006, 19:56

Citeret

Originally posted by Zulu

Den koster 999,-

Sjovt nok, så kostede den stol 500 kr i Jysk da jeg var ovre for at kigge på stole midt i April.
Købte selv to med lav ryg istedet for da jeg bedre kunne li dem. De kostede 400 kr/stk. Købte dem dog i Silvan da Jysk var løbet tør for den model. Jysk & Silvans priser var ens på begge modeller.

Fortrækker stolene uden armlæg, men det er jo en smagssag. Jeg bruger mit bord, så de armlæg ligger bare nede i kælderen et sted :))

Min læderstol blev foræret til kærestens bror. Blev træt af klodsede læderstole hvor armlænet er i vejen.

30

søndag, 6. august 2006, 20:05

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Fortrækker stolene uden armlæg, men det er jo en smagssag. Jeg bruger mit bord, så de armlæg ligger bare nede i kælderen et sted :))

Jeg har tjekket at det ikke er nødvendigt at have armlæn på den. Armlænene sidder bare fast med et par skruer nedenunder sædet, så jeg regner med ikke at sætte dem på (har ikke samlet den endnu), jeg har nemlig heller ikke noget at bruge armlænet til...

31

søndag, 6. august 2006, 20:07

Citeret

Jeg har tjekket at det ikke er nødvendigt at have armlæn på den. Armlænene sidder bare fast med et par skruer nedenunder sædet, så jeg regner med ikke at sætte dem på (har ikke samlet den endnu), jeg har nemlig heller ikke noget at bruge armlænet til...

Jepper. Hvis stolene ikke kunne virke uden armlæn, så havde jeg heller aldrig købt dem ;)

Men der er jo nogle der godt vil have armlæn på deres stole har jeg hørt noget om. Personligt syntes jeg det er belastende da de rammer bordet hvis jeg vil sidde i den stilling som jeg fortrækker :ohmy:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (06.08.2006, 20:08)

32

søndag, 6. august 2006, 22:11

Citeret

Originally posted by Sajmon
RBM 820 med høj ryg. Den koster godt nok 2800 kroner, men er ALLE pengene værd. :D

www.office-nordic.dk har den på lager. :P

Enig, Rabami laver bare nogle knaldgode kontorstole, men man får så også lov at betale for dem.

Har selv en RBM 815 (med lav ryg). Gav lidt over 5000 kr. for min, dog med noget af det dyreste stof samt armlæn. (Armlæn kan tages af / påsættes på få sekunder).

Men hvis du ikke syns du vil ofre den slags penge, så er der da ikke andet for end at ud og prøve stole i de forskellige møbelhuse samt andre steder de forhandler det.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

33

mandag, 7. august 2006, 11:10

Citeret

Den koster 999,-

Hvis I kikker i det nye Jysk-katalog står samme stol tl 500,- og da Daells har prisgaranti, skal jeg lige derud og have 499,- tilbage... ;)

Til den pris vil jeg sige at det er et rigtigt godt køb.

34

mandag, 7. august 2006, 11:51

Citeret

Hvis I kikker i det nye Jysk-katalog står samme stol tl 500,- og da Daells har prisgaranti, skal jeg lige derud og have 499,- tilbage... ;)

Det var jo det jeg skrev ;)

35

mandag, 7. august 2006, 12:38

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Det var jo det jeg skrev ;)

Ja, ja. Men du skrev at det var i april... :P

36

mandag, 7. august 2006, 12:41

Citeret

Ja, ja. Men du skrev at det var i april... :P

Heh. Ja, det er jo så rigtigt nok. Det er jo nice nok at priserne ikke er fordoblet på nogle måneder :))

37

mandag, 7. august 2006, 16:05

så fik jeg ny stol en tur i jysk og kigge og det blev så den som zulu også har

RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
CPU: E6750
GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
HØJTALER: INSPIRE T7900
BUNDKORT: P5K AiLifestyle
KABINET: ANTEC P180 SILVER

38

torsdag, 28. august 2008, 14:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Kontorstole

Du er sku skide god til det reklame halløj, hva?

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

39

torsdag, 28. august 2008, 15:37

jeg har den her og jeg kan ikk klage.. eller det kan jeg.. men man sidder sq godt i den..

og det fede er at det er en CHEFstol.. og ikke en kontorstol.. så man kan ligge sig tilbage i den og smide benene op på bordet. heh..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

40

torsdag, 28. august 2008, 18:18

Og nej, reklameindlæg gider vi ærligt talt ikke se på.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.