21

lørdag, 5. august 2006, 20:53

shit happens jo :) ...

men syns _IKKE_ og jeg gentager IKKE at der skal stilles spørgsmål omkring det på tweak, det er sq nok for ham at han er kommet i offentlighedens søgelys - det syns jeg er straf nok. Syns bestemt ikke at vi skal straffe ham på hans hjemme bane, det er sq ikke fair.

Han har klokket groft i det, og har fået sig en fed lærestreg, en som har mærket ham for livet - da navnet jo hænger ved.

Lad os håbe han tager ved lære, og han vender tilbage på oc-scenen og tager det hele med storm, så vi igen kan være stolte af at være danskere :)

Tom - hvis du læser dette, vi klokker alle i det, njogen mere end andre, og andre kommer tit ikke i fedtefadet for det, du var uheldig - desværre :(.

22

lørdag, 5. august 2006, 21:12

Citeret

Originally posted by FlexQ
shit happens jo :) ...

men syns _IKKE_ og jeg gentager IKKE at der skal stilles spørgsmål omkring det på tweak, det er sq nok for ham at han er kommet i offentlighedens søgelys - det syns jeg er straf nok. Syns bestemt ikke at vi skal straffe ham på hans hjemme bane, det er sq ikke fair.

Han har klokket groft i det, og har fået sig en fed lærestreg, en som har mærket ham for livet - da navnet jo hænger ved.

Lad os håbe han tager ved lære, og han vender tilbage på oc-scenen og tager det hele med storm, så vi igen kan være stolte af at være danskere :)

Tom - hvis du læser dette, vi klokker alle i det, njogen mere end andre, og andre kommer tit ikke i fedtefadet for det, du var uheldig - desværre :(.

Altså nu skal man selvfølgelig ikke male fanden på væggen, og ihvertfald ikke før vi ved mere om sagen. Men som jeg forstår det, så er det grov forsømmelse af sit erhverv. Og når man er tandlæge er det YDERST vigtigt, at man har styr på det man laver. Hvis det er noget, som er lavet bevist, kan man ikke blive hængt nok ud - på nogen måde.
Men vi kender selvfølgelig ikke det hele tid sagen endnu. Kunne være rart at høre hvad Tom har at sige til det. Men han har vel nok at se til lige for tiden.

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

23

lørdag, 5. august 2006, 21:55

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

24

lørdag, 5. august 2006, 22:42

jaja når man clocker så brænder man jo også lidt af en gang imellem :D

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

25

lørdag, 5. august 2006, 22:44

Citeret

Originally posted by Happy^

Citeret

Originally posted by LarsK
Av for den, jeg har også lige siddet og læst på Ekstrabladets hjemmeside. Damn, måske er Tom bare bedre til at overclocke end til at lave tænder.... :boxed:

Men jeg har nu altså også, som nogen af jer andre, et noget belastet forhold til EB og deres artikler. Når man selv, eller rettere ens virksomhed, bliver fremstillet på en måde der er helt ude i hampen, og beskyldt for ting som bare ikke passer, ja så kunne man jo godt forestille sig at andre bliver behandlet på samme måde.

Éen ting er EBs historier, en anden ting er er dette:

"Sundhedsstyrelsen har sat Tom Holck under skærpet tilsyn på grund af ’den kritisable faglige adfærd’. Desuden må Tom Holck en ydmygende tur tilbage på skolebænken, fordi han ifølge Sundhedsstyrelsen ikke er god nok til implantat- og rodbehandling."

Sandt nok. Men hvis det er kommet frem på samme måde som de har fremkaldt den liste forbeholder jeg mig retten til stadig at finde det uldent ;)
Og som sagt kan man godt begå en fejl og skulle betale erstatning uden at være 300% idiot i alt hvad man laver.
Eller man kan være dårlig til det man laver eller man kan være en idiot der bare ikke gider forsøge.
Men som sagt lader det da til at Tom har nogle kunder eller har vundet i Lotto. Hvis man virkelig er så inkompetent og hadet af lokalbefolkningen som EB lyder til tror jeg sgu ikke man har råd til saltvandsakvarier, maseratier og det HW Tom render rundt og leger med.
Under alle omstændigheder er det her sgu en træls ting at have hængende på sig.

27

lørdag, 5. august 2006, 22:52

Citeret

Originally posted by Lecter
øh kan godt være jeg spørger dumt, men er i sikre på det er den Tom Holck?

Han er i hvert fald tandlæge og fra Sønderjylland, og så mange er der nok heller ikke af den slags i Danmark ;)

28

hehe okay så er sandsynligheden nok ret stor ;)

Vildt alligevel. Havde sgu ikke forestillet mig en middelaldrende tandlæge rodede med OC :crazyeyes:

29

Citeret

Det ligner da meget godt de billeder han tidligere har postet af sig selv.

30

lørdag, 5. august 2006, 23:03

Citeret

Originally posted by Slacker
Tjoh. Det ligner da noget skidt. Men lad os nu se, det er jo EB. Der skal nok være sket fejl, ellers ville der ikke være erstatning. Men jeg må sige at den metode de vagt beskriver til at få fat i den liste virker noget skummel.
Om det er sandt skal jeg ikke kunne sige, det kan da godt være.. Men det lader da til at han har kunder med de hobbies han har ;)
Det virker ret meget som om han er kommet i EB's brændpunkt der. Det kan da godt være manden er inkompetent, men jeg har nu en eller anden ting med EB som gør at jeg reserverer noget plads til inkompetence fra deres side også. Med andre ord, jeg anser dem ikke for det mest seriøse medie ;)

Så vidt jeg kan se har JyskeVestkysten været inde og grave i Tom Holcks sager, og de er bestemt til at stole på. EB har lavet fejl før ja, men deres gravegruppe er sgu dygtige - og jeg er rimelig sikker på, at det er dem, der står bag denne historie. Og ja, så er der vist ikke tvivl om de håndfaste beviser!

31

lørdag, 5. august 2006, 23:44

kan ikke forstå nogen af jer laver grin med det her, manden er jo åbenbart totalt inkompetent til sit arbejde, og han burde efter min mening få totalt forbud mod og arbejde som tandlæge

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

32

lørdag, 5. august 2006, 23:45

Citeret

Hvor mange der hedder Tom Holck og som er tandlæge tror du der findes i DK

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

33

lørdag, 5. august 2006, 23:46

Citeret

Originally posted by X-Man

Citeret

Hvor mange der hedder Tom Holck og som er tandlæge tror du der findes i DK

Jamen så længe han selv ved at det var et dumt spørgsmål, såå... :))

34

lørdag, 5. august 2006, 23:58

Kære Venner,

Det er mig!

Jeg har altid brugt mit rigtige navn, og tør godt vise mine stikkelsbærben med en laptop osv.

Jeg kan og må ikke kommenterer sagen da jeg har indgået et forlig.

Det er da bestemt ikke rart at blive hængt ud i pressen.

Historien med den samme patient har kørt i Jyske Vestkysten for 5 måneder siden, nu kommer den så i EB.

Det kunne bestemt være fristende at sætte artiklen lidt i relief. Det er svært at genkende det der står selv for mig. Men det går desværre ikke.

I skal dog vide, at jeg har det godt, og har masser at lave på min klinik.
Selvfølgelig er der patienter der bliver skræmt når deres tandlæge optræder i medierne på en kontroversiel måde. Men hovedparten af mine patienter synes ikke de kan genkende det de læser, og tilkendegiver stor tilfredshed. Der er kommet mange positive tilkendegivelser i mails og telefonen. Mange flasker og blomster som ved en rund fødselsdag.

Jeg har naturligvis interesseret mig for "gabestokken" og vil da knytte en generel kommentar. Hvis lægen/tandlægen har et psykisk problem eller et misbrugsproblem kommer man ikke på listen, eller bliver straks strøget. Da hensynet til den enkelte så tæller højere end patienterne. Dvs. misbrugerne, alkoholikerne de psykisk syge, eller blot dem der er smarte nok til at få udskrevet lidt beroligende osv. IKKE kommer på listen, eller straks bliver strøget. -Tankevækkende....

Jeg har et klip i kørekortet, og står på sundhedsstyrelsens liste til oktober, alligevel synes jeg stadig jeg er en udmærket billist og tandlæge.

Venner jeg er OK

Jeg kommenterer ikke yderligere i tråden, da jeg gerne vil videre.

I pakken på billedet var der ikke en Conroe, men en lille gave til svigermor!

Der er allerede en X6800 i Cascaden, den kører tæt på 9 sek i Superpi M1.

Men jeg bruger i øjeblikket min fritid på mine børn (to piger på 12 og 14) de har behov for det og er jo helt uden andel i avisskriverierne.

Så kære tweakere, I må undvære OC fra min side i øjeblikket.

Stor tak for de mange positive tilkendegivelser.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Tom Holck" (06.08.2006, 00:00)

35

søndag, 6. august 2006, 00:05

Tak for reponsen Tom. :cheers:

Jeg er nu også sikker på at jeg ikke er den eneste her, som har en del skepsis over for den måde de hænger folk ud på, i visse aviser. Så thumbs up her fra :9xo

Er nu heller ikke blevet i tvivl om dine kundskaber som tandlæge, blot pga. nogle overfladiske avis-skriblerier. ;)

Men som sagt - fint du lige gav dig tid til at give os herinde lidt forklaring med på vejen. :)

Lukker hermed tråden, for at undgå mere snik-snak om sagen.

Sagen må vist siges at være blevet belyst fra begge parters sider nu - så jeg ser ingen grund til at fortsætte de mange gisninger længere.

Hvis der skulle være nogen derude som har en opbakkende bemærkning til Tom, kan I jo passende skrive en PM til ham, så læser han den jo nok før eller siden. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.