Smarte, moderne design-møbler (Alla apple design, hvid)

  • Hej, jeg flytter snart i lejlighed, og skal have indrettet mit værelse. Jeg søger møbler, der er hvide, stilfulde og moderne, og som i bund og grund minder om apples design.


    Nogle eksempler kunne være Ilva.dk og Ide.dk - jeg har fundet frem til mange møbler dér, som kunne være interressante. Jeg har smækket en lille hurtig hjemmeside sammen, så i kan få en idé mod det jeg søger. (Jeg er godt klar over at alt ikke er Apple design, men det er som sagt meget svært at finde, og det skal ikke udelukkende være hvide møbler da det giver et for kunstigt look.


    Min hjemmeside


    Det giver måske lidt et peg hen mod, hvad jeg søger.


    Jeg håber, i forstår hvad jeg mener. Hvis i har nogle spørgsmål så fyr endelig løs.


    På forhånd tak


    - Kungfuis78

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Hehe, tænkte det samme.



    sikkert, men det er da et fedt design. måske lidt for vidt til mig :D men ellers er det rigtig fedt design, det er desværre også kun i ilva jeg har set noget af den slags..

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Den væglampe vil jeg nu ikke kalde moderne design..


    Ligner 100% den lampe jeg havde over min seng for ca. 15-20 år siden...


    Men hva'.. Folk kan jo narres til hvad som helst..


    Hehe ja den er satme oldschool. Dem havde vi også da jeg voksede op for 10-15 år siden.


    EDIT: Tror da også du kommer til at brække dig over alt det hvide i længden!

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    fedt at designe sit hjem efter en mp3-afspiller. Nåh men dig om det ;)


    Apple er jo ikke en MP3 afspiller :P


    Men yeah, jeg ville også passe lidt på alt det hvide, mest pga af rengøring. Det bliver SÅ beskidt meget hurtigt, og kan godt blive en pest i længden at rengøre ;)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Uha, det er godt nok en noget speciel bolig-stil du bevæger dig ud i dér. Jeg er ked af at sige det, men jeg tror hurtigt du bliver træt af det i længden. :boxed:


    Jeg ville blive skør hvis jeg skulle bo i et hjem udelukkende med den slags møbler.


    Iorden at du kan lide designet, men bland det evt. med noget andet, så der i det mindste kommer lidt kontraster. :)


    - Blot et godt råd. ;)

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Den væglampe vil jeg nu ikke kalde moderne design..


    Ligner 100% den lampe jeg havde over min seng for ca. 15-20 år siden...


    Men hva'.. Folk kan jo narres til hvad som helst..


    Det er mest for at tage nogle eksempler, valgte den måske lidt hurtigt fordi den var hvid, og havde runde former. Prøv at kig på det øverste link, så kan du se hvad jeg mener...

  • Quote

    Originally posted by Firedog



    sikkert, men det er da et fedt design. måske lidt for vidt til mig :D men ellers er det rigtig fedt design, det er desværre også kun i ilva jeg har set noget af den slags..


    Ja, det synes jeg nemlig også, arh træls, det var egentlig også det jeg frygtede...


  • Jamen, takker for alle gode råd - havde egentlig også tænkt på at blande det med sort, det bliver måske lidt for kunstigt / sterilt med udelukkende hvide møbler.


    Jeg fornemmer, at der ikke er mange, der mener at min ide om indretning ikke er af bedste kaliber, og det er også helt iorden, men som sagt, tråden er mest ment til, hvis der var nogle, der havde nogle bud / links til steder hvor der blev forhandlet møbler som beskrevet. Håber det bliver respekteret... :) :cheers:

  • Jeg syntes det er et fedt nok "projekt" du bevæger dig ud i. Til jer der kun kommenterer indlægget for at skrive jeres mening, der vil jeg godt lige sige at jeg syntes det er nederen af jer. Han beder ikke om jeres mening, men steder hvor man kan købe møbler med lignende design.


    Det er der samme hvis en laver et indlæg om noget musik, og i så kommenterer at det er noget lort. Folk har forskellige stilarter, det må i kunne forstå.

  • Quote

    Originally posted by Madsass
    Jeg syntes det er et fedt nok "projekt" du bevæger dig ud i. Til jer der kun kommenterer indlægget for at skrive jeres mening, der vil jeg godt lige sige at jeg syntes det er nederen af jer. Han beder ikke om jeres mening, men steder hvor man kan købe møbler med lignende design.


    Det er der samme hvis en laver et indlæg om noget musik, og i så kommenterer at det er noget lort. Folk har forskellige stilarter, det må i kunne forstå.


    Det er da også helt okay at fortælle ham at han meget muligt bliver træt af at se på det i længden, så slipper han jo for at koste penge på en hel masse møbler og derefter fortryde det hele igen.


    Og nu har han jo rent faktisk allerede takket os for de råd vi gav ham - Så hvad er problemet?


    Det er okay at komme med OT, hvis der er tale om relativt vigtige oplysninger. Din sammenligning med en musik-tråd, forstår jeg ikke helt. "En tråd om et stykke musik" er da et vidt begreb - men altså, hvis den nu handler om at man skal tilkendegive sin mening, så har man vel også lov til at komme med den, ris som ros.


  • Det var nu ikke dit svar jeg tænkte på. Det jeg tænkte på var først svar i tråden. Lad mig citere.


    Quote

    Originally posted by Lecter
    fedt at designe sit hjem efter en mp3-afspiller. Nåh men dig om det ;)