Briller, billigt hvor på nettet?

  • Hey...


    jeg har lige været oppe ved en Optiker idag, og fik afvide jeg skulle ha nogle Læser/se tv/pc briller...


    Hmm hun syntes også jeg sad meget forand min pc :P


    men ja, Nogle der kender et billigt sted på nettet, for de briller jeg kiggede på kostede 1800 og 2600,- det burte kunne fåes billiger på nettet :)

  • Jeg kender sku ikke lige noget sted du kan købe over nettet. Men altså har dette at sige. Det kræver jo ligesom at du kender den styrke du skal have på de to glas, og dermed skal du have en synsstest ting, som du får hos optikeren. Jeg kan ikke se hvorfor der så tit og ofte bliver stilt spgs. om hvor man kan købe dit og dat på nettet. Så noget her kræver IMO du tager ned til en optiker, snakker personligt med en der har forstand på det, finder det stel du vil have, og så får dem passet perfekt til dit hovede. :)

  • http://www.brilleglasset.dk/ laver billige glas. Så finder du bare et billigt stel du kan lide, sender stellet til dem sammen med et billede af dig selv med brillerne på (der er specs på siden når du bestiller) og så laver de glassene.


    Ellers finder du tit pisse billige læsebriller i Tiger eller Netto. Nok ikke lige designerbriller, men de virker ;)

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Jeg kender sku ikke lige noget sted du kan købe over nettet. Men altså har dette at sige. Det kræver jo ligesom at du kender den styrke du skal have på de to glas, og dermed skal du have en synsstest ting, som du får hos optikeren. Jeg kan ikke se hvorfor der så tit og ofte bliver stilt spgs. om hvor man kan købe dit og dat på nettet. Så noget her kræver IMO du tager ned til en optiker, snakker personligt med en der har forstand på det, finder det stel du vil have, og så får dem passet perfekt til dit hovede. :)


    der stod i #0 jeg har været der oppe idag, derfor har jeg fået alle de prøver jeg skal ha ;) har +0,5 og +0,75 såå ;)

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    http://www.brilleglasset.dk/ laver billige glas. Så finder du bare et billigt stel du kan lide, sender stellet til dem sammen med et billede af dig selv med brillerne på (der er specs på siden når du bestiller) og så laver de glassene.


    Ellers finder du tit pisse billige læsebriller i Tiger eller Netto. Nok ikke lige designerbriller, men de virker ;)


    mange tak, lige det jeg søgte ;)

  • hvad med at få kontaktlinser..hvis dit syn ændrer sig 1-2 gange om året vil det være en billigere metode i det lange løb og meget mere behageligt imo....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.