Ferie post?

  • Jeg har desværre her i ferien haft uheldige oplevelser med postdanmark, og ved ikke om det er all around, og normalt, eller jeg bør kontakte dem og klage...


    Sagen er den jeg konsekvent kun får post hver 2.dag - bortset fra når jeg bestiller f.eks lørdagsekspres med pakke... - Dette er mildest talt skide irriterende, vigtige oplysninger bliver forsinket og hardware flowet reduceret fordi jeg ganske enkelt ikke ved hvornår de har tingene når jeg ikke modtager noget som helst info.. :(


    Er det mig der har været super uheldig, eller er det sådan for alle danskere i øjeblikket?? - Har stået på i 2-3 uger nu.

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Jeg har desværre her i ferien haft uheldige oplevelser med postdanmark, og ved ikke om det er all around, og normalt, eller jeg bør kontakte dem og klage...


    Sagen er den jeg konsekvent kun får post hver 2.dag - bortset fra når jeg bestiller f.eks lørdagsekspres med pakke... - Dette er mildest talt skide irriterende, vigtige oplysninger bliver forsinket og hardware flowet reduceret fordi jeg ganske enkelt ikke ved hvornår de har tingene når jeg ikke modtager noget som helst info.. :(


    Er det mig der har været super uheldig, eller er det sådan for alle danskere i øjeblikket?? - Har stået på i 2-3 uger nu.


    Det er vist et problem mange steder.


    I store dele af Odense har det også været sådan tidligere på året da de ikke kan finde folk nok. Her i Odense har det været politisk oppe at vende fordi Post Danmark faktisk får penge tilskud af staten for at posten kommer ud hver dag.


    Jeg vil klage.

  • det tilskud gælder kun breve.....pakker er rent privatligt...


    og ja der har været 3 uger hvor aftenpakke teams har lukket ned og overladt det til morgenbudene....visse steder har de måske i forvejen været så pressede at de ikke har kunnet nå det....nede ved os kunne de ikke nå det så vi tog ½ af pakkerne om eftermiddagen.....vi er så venlige ikke at holde alle 3 uger fri nede ved os...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    det tilskud gælder kun breve.....pakker er rent privatligt...


    og ja der har været 3 uger hvor aftenpakke teams har lukket ned og overladt det til morgenbudene....visse steder har de måske i forvejen været så pressede at de ikke har kunnet nå det....nede ved os kunne de ikke nå det så vi tog ½ af pakkerne om eftermiddagen.....vi er så venlige ikke at holde alle 3 uger fri nede ved os...


    Så er det der for at prisen for at sende en pakke cirka er steget 14 gange det sidste 1½ års tid.

  • Oki,,,


    Var dog mest irriterende da der kom indkaldelse fra hospitalet som ikke rigtig blev modtaget før tiden var der, ligeledes svar om man var optaget på sit uddannelsessted, man er jo rigeligt spændt iforvejen, men prøver lige at høre dem imorgen hvad der sker, skal alligevel derned og hente pakker, chancen for jeg er vågen når morgenbudet kommer er ikke super realistisk.. :)

  • mener nu jeg giver det samme for at sende alm pakker som jeg har gjort det sidste stykke tid...men ja større privatisering betyder at der skal nogle penge i kassen...så mere effektivitet+højere priser for konkurrenterne ligger stadig over os i mange tilfælde.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Jeg skulle sende et kabinet til Han$en i KBH, men PostDK lavede ged i den så han først fik en seddel om at den var der, da den allerede var blevet sendt hjem igen..
    Det kostede mig lige 90kr ekstra i fragt..
    Håber sq han får den imorn.


    Men det er lidt for dårligt at PostDK ikk kan skaffe folk nok..

  • eller også lå den imellem nogle reklamer og han så den for sent.....


    anyway så er det folk der køber ting over nettet der er delvist ansvarlige for det....postdk har i mange år gjort det på den måde, fordi det giver dem mulighed for at pakkeposten kan holde en samlet ferie i industriferien...hvor der normalt er meget stille....men nu er der 3 gange så mange pakker som for 2 år siden på det tidspunkt......no kidding. og det er ikke muligt at vide at der ville være så mange når udviklingen går så hurtigt....næste år får vi nok ikke nemt ved at få ferie alle på 1 gang.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by DeH
    Jeg skulle sende et kabinet til Han$en i KBH, men PostDK lavede ged i den så han først fik en seddel om at den var der, da den allerede var blevet sendt hjem igen..
    Det kostede mig lige 90kr ekstra i fragt..
    Håber sq han får den imorn.


    Men det er lidt for dårligt at PostDK ikk kan skaffe folk nok..


    De mangler folk, så tag og prøv det. Du vil sikkert hurtigt finde ud af, hvorfor de har svært ved at rekrutere.