Hvad tror du der skete d. 11/9/01 ?

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Jeg tror næsten Burger kommer og slår dog i hovedet og henviser dig til tråden i film-boardet ;)


    Det er jo som sårn ikke selve filmen, men folks holdninger og overbevisninger der arbejdes med her ;) Ikke så fedt at lave en poll i "Stickey-Film-tråden" og diskuterer...

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Kan ikke huske hvor jeg så det link, men der er en der modbeviser den film der! Prøver og finde det


    Nemlig.. Den holder ikke 5millimeter i retten den der.. Desværre mester..

  • Har lige set det hele og har set mange af sådan nogle film. Også film som modbeviser denne. Men jeg er stadig (100%) overbevist om at det hele er iscenesat! WTC's kunne ikke på nogen måde kollapse så hurtigt. Og slet ikke af varmen.

  • Der er jo også blevet studeret meget i det med varmen vs. jernet, og jo det kunne i teorien godt lade sig gøre pga den ekstreme mængde varme.


    Det er de færreste jern-konstruktioner der kan holde til 1300+ C ;)

  • Dem som leverede metallet sagde også at det kunne holde til langt flere grader - Og det var endda testet i fællesskab! Jeg er stensikker på at det med 9/11 ikke er sket som medierne siger! Og hvorfor i alverden skulle FBI konfiskere beviser for at alt hva de siger var "sandt"?

  • Ja det er helt sikkert verdens største komplot.
    Det er da uden tvivl USA selv der har skudt med laser kanoner og lavet hologramer for at dække over deres onde gerninger.


    Jeg har meget svært ved at forstå hvorfor nogen folk virkelig kan tro på at det skulle være den her kæmpe sammensværgelse.
    Det eneste jeg kan få mig selv til næsten at tro på er, at de selv skød et af flyene ned. Det ville også være den bedste løsning, men selvfølgelig ikke noget man nogensinde kan indrømme.


    Udover det er jeg ret sikker på det foregik som jeg så det foregå i fjernsynet.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Ja det er helt sikkert verdens største komplot.
    Det er da uden tvivl USA selv der har skudt med laser kanoner og lavet hologramer for at dække over deres onde gerninger.


    Jeg har meget svært ved at forstå hvorfor nogen folk virkelig kan tro på at det skulle være den her kæmpe sammensværgelse.
    Det eneste jeg kan få mig selv til næsten at tro på er, at de selv skød et af flyene ned. Det ville også være den bedste løsning, men selvfølgelig ikke noget man nogensinde kan indrømme.


    Udover det er jeg ret sikker på det foregik som jeg så det foregå i fjernsynet.


    Helt enig. Nogle af teorier der eksisterer er simpelthen til grin.
    Jeg vil se håndgribelige beviser, ikke de påstande der bliver rykket af i de dokumentarer man kan finde rundt omkring på nettet. De er jo partiske at man skulle tro det var løgn.

  • Quote

    Originally posted by Claes
    Har lige set det hele og har set mange af sådan nogle film. Også film som modbeviser denne. Men jeg er stadig (100%) overbevist om at det hele er iscenesat! WTC's kunne ikke på nogen måde kollapse så hurtigt. Og slet ikke af varmen.


    Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre?


    Måske virker de elementer utrolig solide, når man som person har dem i hænderne, men der er forskel. Der var en utrolig varme udvikling som ikke nok med at skade jernet også tærer hårdt på beton.


    Man kunne se på det ene tårn, som var blevet ramt længere nede, at det styrtede sammen noget hurtigere. Simpelt grunden det store vægt osv.


    Ellers har der været en dokumentar eller 2 på discovery omkring det.

  • Skal vi ikke lave en film om at måne faktisk er lavet af ost eller at the matrix er virkeligheden... konspirationsteorier er der jo nok af.


    Dem der laver dokumentation om tingene er så meget optaget af det og tror så meget på det at de kan dreje alt rundt og ofte også fremviser falske ting for at bevise hvad de mener.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Skal vi ikke lave en film om at måne faktisk er lavet af ost eller at the matrix er virkeligheden... konspirationsteorier er der jo nok af.


    Dem der laver dokumentation om tingene er så meget optaget af det og tror så meget på det at de kan dreje alt rundt og ofte også fremviser falske ting for at bevise hvad de mener.


    Og dem der vælger at tro på det ville helt sikkert tro på det, uanset hvad filmen viser. Det er jo det perfekt publikum. Fuldstændig ukritiske, overbevist om at filmen er rigtig inden de overhovedet har set den.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Og dem der vælger at tro på det ville helt sikkert tro på det, uanset hvad filmen viser. Det er jo det perfekt publikum. Fuldstændig ukritiske, overbevist om at filmen er rigtig inden de overhovedet har set den.


    Nemmerlig det er ikke folk der er svære at overbevise :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Kan kun grine af folk, der tror på den slags manipulationer.
    Syn's også focus burde være et andet sted. Der burde IMO gøres mere ved, at få udraderet menneskehedens største fjende.
    Nemlig alle de jala'er, der gang på gang med deres destruktive midler, prøver at ændre verden til år 5 før kristus. Fordi de ikke for lov til, at gøre lige hvad der passer dem.
    F.eks.: Det ene øjeblik brænder de vores flag af og råber hysteriske, at vi danskere skal dø. Det næste øjeblik sender vi gudhjælpende mig millioner ned til dem ! Helt ærligt - det er da det rene galamatias !!!!
    Drop støtten til den slags destruktive folkeslag - de må klare sig selv !

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Syn's også focus burde være et andet sted. Der burde IMO gøres mere ved, at få udraderet menneskehedens største fjende. Nemlig alle de jala'er, der gang på gang med deres destruktive midler, prøver at ændre verden til år 5 før kristus.


    Det er jeg for såvidt helt enig med dig i, men med hensyn til tråden her - så har amerikanerne altså også næsten bedt om det med alle deres vi-vil-ha-fingrene-med-i-det-hele ovre i krakemutstrædet ;)