nyt "legetøj/gadget" - hvilkeN ?

  • Ja.... som (næsten) alle andre computer nørder, elkser jeg gadgets :P jeg har haft PSP, xbox, xbox360, Gamecube, PS2, PS1 Gameboy, Gamboy advance,


    ting jeg har tænkt på jeg gerne vil have måske :P ?


    Nintendo DS [Lite]
    Ipod photo / nano



    har i foreslag på noget nice.. det skal nødvendigvis ikke være håndholdt... men det skal ikke være ubrugelig skrammel har i nogle forslag til noget fedt ?

  • en kold bajer :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Sol creme + babebukser + badehåndklæde + en ramme øl'er


    Nyd vejret :clap:



    Men hvis det da ska være elektronisk så en Ipod video 30gb og en højtaler docking station til den....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ipod Video - Har 60eren - Den er bare Über nice ;)...

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Slammand
    En powerball :$


    Så ska han købe 2, og når så pigerne spørger ham hva han laver over msn skal han skrive, jeg ryster med mine kugler :$


    Så ska der nok ske ting og sager :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Så ska han købe 2, og når så pigerne spørger ham hva han laver over msn skal han skrive, jeg ryster med mine kugler :$


    Så ska der nok ske ting og sager :9xo


    Ja sq.. Men i 95% af tilfællende får du denne besked tilbage:


    "Hvor er du klam!!" og så er der blokering på ;)

  • Quote

    Originally posted by Han$en


    Ja sq.. Men i 95% af tilfællende får du denne besked tilbage:


    "Hvor er du klam!!" og så er der blokering på ;)


    Li præsis os det jeg ville frem til, men ville hellere se reaktioner :T

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Niks, hehe men lad os nu ikk blive overmandet af OT-krafterne :crazyeyes:


    Gør jeg altid..


    Til topic:


    Få dig en dame :D Der kan være hyggelige stunder, og det er også med henblik på udgifter :))

  • http://www.gadgets.dk


    der finder du alt det du gerne vil have men ikke skal bruge


    jeg har fx en usb-støvsuger

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt


  • Ser ret lovende ud. Ligner næste generation af P910i - som iøvrigt fungerer sk*ide godt den dag idag. Lige pånær kameraet, der ikke er noget specielt at skrive hjem om. Men PDA/mobil delen fungerer perfekt. Havde selv en P800 dengang den var ny, og det er kun blevet bedre.


    Helt enig med dig angående QTEK. Telefonerne virker som sådan okay (og PDA), men byggekvaliteten er simpelthen bare for ringe.
    Jeg har selv haft to QTEK produkter, og i begge tilfælde føltes de som noget billigt skrammel. Især joystickene var ringe. Men generelt havde jeg også fornemmelsen af at stå med et hult plastik-hus i hånden.


    Var nede og føle på 8310'eren i en TDC butik forleden. Den er ikke meget anderledes.


  • 2 MP cam? Lyder da lidt halv-skidt :)

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Syns jeg faktisk det gør....Kommer SE ikke med en 3 MP Cybershot mobil om ikke så længe? eller er den allerede ude?


    K800i (tror jeg den hedder) er på gaden med 3mpx ;)


    Men pointen med netop denne er jo at den er "ok" på alle områder - hvor ingen endnu har lavet sådan et produkt der rent faktisk virker som rigtig "kram" ;)