et kinategn med Dansk betydning ?

  • jaaa mange har et kina tege tattoveret p? kroppen .. skal nemlig ogs? have en .. men ville lige vide hvor man kan se tegnet og se hvad de betyder :P


    Mvh bo

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Hvorfor f? tatoveret et kinesisk tegn? ALLE har det. Det er jo ikke fedt med en tatovering som alle har. F? noget unikt. Noget der er fedt.


    Tribal tatoos / kinesiske tegn holder ikke. Der er alt for mange der har dem.

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Ja eller en tatovering af en gips plade.


    G?r det ikke pisse nas at f? lavet en tatovering?


    Nej, det er ubehageligt, men det g?r ikke ondt.
    Da min bror var inde og f? lavet tatoo pr?vede han p? mig, bare uden farve.

  • nu er det ikke for at støde nogen - men er det ikk elidt plat at få en kinesisk tatovering? - jeg mener, er der en grund til at den skal være kinesisk? - det er jo ikke fordi du har nogen tilknytning til kina (går jeg ud fra) eller noget tilhørsforhold til kina overhovedet - dude, du kan jo ikke engang tyde kinesiske tegn - hvorfor så få en kinesisk tatovering? - fordi det er in? - hvis det var in at få en dåse tun tatoveret på armen ville du så også bare følge flokken?


    tatoveringer er jo i det hele taget en måde at prøve at få respekt på - og en måde at få pigerne til at tænke uha han er en rå fyr - men det er jo bare et mindtrick og hvis du spørger mig er det i bund og grund ret gay at pynte sin krop med udsmykninger...

  • Quote

    Originally posted by xenon
    nu er det ikke for at støde nogen - men er det ikk elidt plat at få en kinesisk tatovering? - jeg mener, er der en grund til at den skal være kinesisk? - det er jo ikke fordi du har nogen tilknytning til kina (går jeg ud fra) eller noget tilhørsforhold til kina overhovedet - dude, du kan jo ikke engang tyde kinesiske tegn - hvorfor så få en kinesisk tatovering? - fordi det er in? - hvis det var in at få en dåse tun tatoveret på armen ville du så også bare følge flokken?


    tatoveringer er jo i det hele taget en måde at prøve at få respekt på - og en måde at få pigerne til at tænke uha han er en rå fyr - men det er jo bare et mindtrick og hvis du spørger mig er det i bund og grund ret gay at pynte sin krop med udsmykninger...



    Uden tvivl dagens bedste indlæg - var flad af grin.
    Ikke at jeg er enig, for imo har du ikke fattet jack...., men morsom det er du.

  • Quote

    Originally posted by xenon
    nu er det ikke for at støde nogen - men er det ikk elidt plat at få en kinesisk tatovering? - jeg mener, er der en grund til at den skal være kinesisk? - det er jo ikke fordi du har nogen tilknytning til kina (går jeg ud fra) eller noget tilhørsforhold til kina overhovedet - dude, du kan jo ikke engang tyde kinesiske tegn - hvorfor så få en kinesisk tatovering? - fordi det er in? - hvis det var in at få en dåse tun tatoveret på armen ville du så også bare følge flokken?


    tatoveringer er jo i det hele taget en måde at prøve at få respekt på - og en måde at få pigerne til at tænke uha han er en rå fyr - men det er jo bare et mindtrick og hvis du spørger mig er det i bund og grund ret gay at pynte sin krop med udsmykninger...


    Okay, så de mennesker der har kroppen overfyldt med tatoveringer, scorer altså rimelig mange damer så? Mange af dem gør det jo fordi de syntes det er pænt, og pynter på deres krop.. Okay, hvis man er gay ved at pynte sin krop, så er alle mænd der går med smykker også gay? .. og alle rockere, er de også gay? :D ..

  • mere end de selv aner......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • xenon: Jeg er fuldt ud enig med dig i det første du skriver, det skal selvfølgelig betyde et eller andet for dig, ellers er det bare klamt... Jeg har selv en på trapezuis, hvor der sjovt nok står GoNe ;)


    Men det andet du skriver ?! Host Host... Det er skal du ikke regne med, jeg ved ikke med dig, men jeg smider sgu ikke trøjen når jeg er til fest... Så det er jo kun på stranden, og har man en masse piger man kender med på stranden, nej vel... Der er jo osse nogle, som du siger, som gør det for at se smarte ud. Og sjovt nok osse dem vi på bodybuilding.dk kalder diskopumpere, altså dem der kun træninger biceps(overarm), bænkpres(bryst) og mave(6 pack)...


    Der er så osse dem, bla. mig selv der har fået den lavet for at skjule noget... Jeg har der hvor jeg har et gult mærke, som er noget misfarvet hud... Og det virkede jo meget naturligt lige at smide en tatoo på der...


    Men folk der får lavet hjerte med knive med navnet på sin kæreste, eller skibe er jo hul i hovedet...


    Men hvis jeg lige skal gå lidt videre i det du skriver, så skriver du det er gay at ha en tatoovering... Hvis du ser mit indlæg så uddyb det lidt... Må indrømme at jeg osse syntes at det med piercinger at noget klamt noget, som kun er til kvinder. Jeg kunne godt gå med til ørene... Tatooveringer er ikke for at få respekt, for hvis du ikke har repsekt, så er der jo heller ingen der vil se den. Og tvivler på at kvinder vil finde det sexet at der står "slut go down" på brystet...


    Men klart der er bare nogle mennesker det ikke passer til... Nu er jeg selv en fætter på 205 cm og 90 kg. så der er jo noget plads at skrive på... Og jeg sammeligner det lidt med lidt med styrketræningen... Det er det fedeste hvis man ikke gør opmærksom på det...


    Men er man en bleg computer nød så ikke har set en solstråde de sidste 10 år, og får en sjov tanke med en tatoovering, så skal man bare holde sig væk fra tatoo



    Syntes du ikke at deo fx. er at pynte sig? eller lidt voks i håret?



    Xenon: Det er skrevet i en glad tone, og det er lækkert din mening kommer frem, selvom du ved det bliver kritiseret ;)

    Toshiba Satellite Pro M70-233


    2 gHz Intel Pentium Centrion
    1024 DDR ram
    256 MB ATI Mobility Radeon 700X
    100 GB Toshiba Harddisk
    1 GB Intel Pro/wireless 2200BG
    ___________________________

    Rettet en gang, sidst af GoNe ().

  • "Der er så osse dem, bla. mig selv der har fået den lavet for at skjule noget... Jeg har der hvor jeg har et gult mærke, som er noget misfarvet hud... Og det virkede jo meget naturligt lige at smide en tatoo på der..." <- det havde jeg aldrig tænkt på - god ide :D... jeg tænkte måske lidt for meget på en gut jeg kender da jeg skrev det indlæg - han er en popsmart gut, der gør meget ud af at gå i det rigtige tøj (lidt gay - am I right?) og spille smart omking piger og smarte typer - omkring venner er han ret anderledes. en dag ville han ligepludselig ha en tatovering og da jeg talte med ham om det var det meget klart for mig at han udelukkende ville ha den for at være smart og ikke mindst for at føle sig mere selvsikker, tough og smart. tror forøvrigt også at det var et kinesisk tegn han ville ha - så aldrig selve tatoveringen - ser ham ikke mere...


    "Men hvis jeg lige skal gå lidt videre i det du skriver, så skriver du det er gay at ha en tatoovering... Hvis du ser mit indlæg så uddyb det lidt" <- jeg snakker om dem der får sig en tatovering på overarmen og efterfølgende smider alle deres t-shirts ud for derefter at købe en bunke ærmeløse t-shirts - ka du se hvad jeg mener? hele det der med at pynte sin krop (med tøj, smykker og tatoos) og vise sig frem, er i mit hovede lidt gay - udsmykning er for kvinder - det er bare min mening...

  • """"Han er en popsmart gut, der gør meget ud af at gå i det rigtige tøj (lidt gay - am I right?) og spille smart omking piger og smarte typer - omkring venner er han ret anderledes. en dag ville han ligepludselig ha en tatovering og da jeg talte med ham om det var det meget klart for mig at han udelukkende ville ha den for at være smart og ikke mindst for at føle sig mere selvsikker, tough og smart. tror forøvrigt også at det var et kinesisk tegn han ville ha - så aldrig selve tatoveringen - ser ham ikke mere..."""
    _____________________________________
    Folk som ham er jo statistisk set osse dem, der skider på uddannelsen, drikker deres løn væk, tager stoffer og er skilt flere gange inden de når 30 år... Men der er jo et tidspunkt hvor man skal skille sig ud ellers så sker der sgu ikke noget, hvis du sidder på din røv en hel aften oppe i en bar, nægter at danse, er genert og sidder og kigger på sin øl... Så sker der bare minus... Det mange unge gerne vil er at skille sig ud fra mængden, og det kan jo gøres ved at lege "wannabe"


    Men altså jeg syntes det er fint, hvis du har konfronteret ham med din mening, og hvis det var fordi du sagde det til ham i blev uvenner, så må han jo sejle i sin egen sø... ;)


    Jeg har personligt osse selv skilt mig af med alle mine CS homies, da tidskrævene til mig blev alt for store. Og de fik da hele moralprædiken, men jeg voksede så fra alt det med computer, og gik over til styrketræning, og det har jo så skabt andre venner...
    _____________________________________


    Men jeg giver dig ret i at "nogle" af dem er bøsser... Syntes alt det med piercinger er noget fis, og jeg forstår ikke hvad folk kan se i at rende rundt med et stykke metal i tungen. Men kommer man i sorte jogging bukser og en blå skorte, så skal man ikke regne med at få den hele store date ud af det... Man er nød til at gøre lidt ud af sig selv, om det så er tatoovering, piercing eller smart tøj, bodybuilding, være stiv, er jo op til en selv...


    Må indrømme der nok går et stykke tid inden jeg er klar til at bruge 1800 for et par bukser...


    Men altså der er jo flere kvinder end mænd på denne jord, så mon ikke man stadig har en chance, og tænk på at det er jo dem der har et problem når det bliver 60 år gamle med en edderkop på underarmen, har hørt det skulle gøre rart ondt at få fjernet, og efterlader nogle grimme ar :roller:

    Toshiba Satellite Pro M70-233


    2 gHz Intel Pentium Centrion
    1024 DDR ram
    256 MB ATI Mobility Radeon 700X
    100 GB Toshiba Harddisk
    1 GB Intel Pro/wireless 2200BG
    ___________________________

  • har aldrig hørt om nogen der har fået fjernet det helt - kun nogle der har fået det tyndet lidt ud med noget mere blæk - så det bare ender med at være en slags klat :/... anyway mistede skam ikke min ven pga. en konfrontation omkring tatoveringer - ser ham bare ikke... "sorte jogging bukser og en blå skorte" XD - selvfølgelig kan man da dresse sig lidt op til passende lejligheder - intet galt i det... men for dem hvor det betyder alt peger min tommel nedaf