Danmark er det gladeste land!

  • tjae ligeglad er vel ogs? en form for glad :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Fino
    Dit billede fort?ller jo alt :T HAPPY man :crazyeyes:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • hehe landet med de sure mennesker der elsker at brokke sig over alt - men tjaa det kan jo ogs? v?re lykken :)


    Selv om vi alle er lidt utilfredse med landet og s?dan det nu g?r med os selv, s? er vi alle vel glade for at bo her, ellers var der jo ikke nogen tilbage :) hehe

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jup jeg ville umiddelbart heller ikke bo andre steder end i lille Danmark.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Hva har vi dog ogs? at v?re sure over? :)


    Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Men vi er ikke det lykkeligste (??)
    Det stod i en, tror nok Metroexpress artikel.


    Men whatever, som om det betyder noget, s? l?nge man selv er happy ;)


    Du ska nok ikk l?gge for meget i nogle af de her unders?gelser :) Hvis man er lidt dygtig, ka man f? en unders?gelse til at sige det man har lyst til at den ska sige ;)


    Hvordan definerer man ogs? det at v?re glad p? en skala? Og hvem ved om de har f?et fat i halvdelen af landet befolkning, hvor det s? lige var danmark der kom flest glade mennesker med
    Nogle mennesker er m?ske ogs? bare optimister og mener de er glade ;)

  • Jeg er nu ogs? glad for lille danmark, men vil gerne til en anden by og bo n?r jeg bliver ?ldre, der sker simpelthen for lidt her, og s? er der ingen internet forretninger og s? er internettet alt f?r dyrt i lille hj?rring.

  • "Owww look at me Marge, I'm making people Happy! I'm the magical man, from Happy Land, who lives in a gumdrop house on Lolly Pop Lane!!!!...... By the way I was being sarcastic...?


    Quote: Homer Simpson :))

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Jeg er nu ogs? glad for lille danmark, men vil gerne til en anden by og bo n?r jeg bliver ?ldre, der sker simpelthen for lidt her, og s? er der ingen internet forretninger og s? er internettet alt f?r dyrt i lille hj?rring.


    Endnu et sk?nt eksempel p? at mennesket vil ha alt det mennesket ikke har :) Og s? er der lige det galt, og s? er der det galt ;)


    Jeg har f.eks. t?nkt mig at flytte den modsatte vej... til et mere roligt byomr?de end kbh...

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Nej mere naturligt :) Det er s?dan set en menneskelig egenskab at ville ha mere end hidtil


    Det m? s? v?re din holdning til det :) Jeg synes det lyder lidt for meget som at s?tte alle i ?n b?s og sige alle str?ber altid efter mere. Ingen regler uden undtagelser; ikke alle mennesker har det p? den m?de.

  • Quote

    Originally posted by xt0m


    Det m? s? v?re din holdning til det :) Jeg synes det lyder lidt for meget som at s?tte alle i ?n b?s og sige alle str?ber altid efter mere. Ingen regler uden undtagelser; ikke alle mennesker har det p? den m?de.


    jeg er nu enig med karga - i de fleste samfund er det ret udbredt at folk ?nsker sig mere end de har (ha det bedre) - nogle lande i mellem?sten, diverse regnskovsfolk og nogle buddistiske lande er dog undtagelser.


    p? det personlige plan synes jeg ogs? det passer ret godt - det er de f?rrste der stadig sidder med et sort/hvis tv ikke sandt? - det beh?ver jo ikke betyde at folk str?ber for vildt efter et eller andet m?l - jeg trro bare karga mener at mennesker af natur er sv?re at stille tilfredse.

  • Quote

    Originally posted by xenon


    jeg er nu enig med karga - i de fleste samfund er det ret udbredt at folk ?nsker sig mere end de har (ha det bedre) - nogle lande i mellem?sten, diverse regnskovsfolk og nogle buddistiske lande er dog undtagelser.


    p? det personlige plan synes jeg ogs? det passer ret godt - det er de f?rrste der stadig sidder med et sort/hvis tv ikke sandt? - det beh?ver jo ikke betyde at folk str?ber for vildt efter et eller andet m?l - jeg trro bare karga mener at mennesker af natur er sv?re at stille tilfredse.





    Ok alle tweakere der stadig k?rer med en 386'er r?kker h?nderne op :T
    (ku' ik la' v?r')

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu