Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

torsdag, 27. juli 2006, 22:54

Citeret

Originally posted by dkwolf

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Nu siger du godt nok at max ved adsl2+ er 1200 men de tilbyder da h?jere i f.eks. norge hvor du kan bestille en 20/1250 som standard til 699 n.kr.

Har ogs? set reklamer for 25mbit adsl2+ et par steder.

Ikke meget over men er da over...

der er et par variationer af uploaden, men tro mig hvis det teoretiske max skal kunne n?s s? tjaa ?hhh glem det hehe :)

der skulle v?re muligt at n? 3500Kbit upload, men den m? de vist l?ngere ud p? havet med :) - upload er altid mega sv?rt at have med at g?re da det signaludstyr man har hos forbrugerne altid vil v?re svagere end det p? centraleren og upload ligger sidst p? sende b?nde = ?v ?v med st?j :(

havde h?bet p? 1500Kbit men, vil da unders?g om det bliver muligt

men kan du svare mig p? om det er rigtigt det jeg h?re at hvis du skal have den 1mbit i upload s? koster for forbruget ikke sandt?

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
Mainboard: Asus X38
RAM: 2x CellShock V² 2GB Kit, DDR-800, 4-4-4-12
GFX: MSI GeForce 560 TI HAWK, 1GB, PCI-E
Monitor: SyncMaster 226CW

www.kazi-networks.com (Webhosting!)
www.donkeysound.dk (Donkey Sound)

42

torsdag, 27. juli 2006, 23:02

Citeret

Originally posted by Firedog
men kan du svare mig p? om det er rigtigt det jeg h?re at hvis du skal have den 1mbit i upload s? koster for forbruget ikke sandt?

den f?s kun som 20480 / 1024 Kbit (det er en tryk fejl p? siden at der st?r 128Kbit) og det er flatrate, s? intet med at betale for forbrug.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

43

torsdag, 27. juli 2006, 23:05

Uha det lyder sq fint da.. MEN 900kr i m?neden er sq lidt for meget for mig og min familie... vi vil maks give 200 kr/m?ned, hvilket r?kker til 1mbit ved Arrownet (#?"?#!!?"?&/!") :(
N?R fiber bliver normalt, hvad kommer priserne s? til at l?gge p? for en 100mbit eller 1gbit linje?
De har allerede gravet fiberkabler ned her i lille Toftlund, men ikke ud til private endnu. :roller:

Dennis Hansen, dehan.dk

44

torsdag, 27. juli 2006, 23:11

Det var dog utroligt man ikke kan vende ryggen til en tr?d i 2 minutter uden der er et par stykker der skal flyve i totterne p? hinanden. Jeg har slettet et par indl?g, og hvis den opf?rsel gentager sig, s? f?r det konsekvenser!

Derudover, s? er der intet i vejen med at dkwolf poster s?dan en tr?d, da det rent faktisk er interessant for den store gruppe brugere der ikke bor i Kbh. og omegn og som reelt ikke har ret mange andre muligheder for hurtigt internet.

45

fredag, 28. juli 2006, 00:02

Citeret

Originally posted by Burger
Det var dog utroligt man ikke kan vende ryggen til en tr?d i 2 minutter uden der er et par stykker der skal flyve i totterne p? hinanden. Jeg har slettet et par indl?g, og hvis den opf?rsel gentager sig, s? f?r det konsekvenser!

Derudover, s? er der intet i vejen med at dkwolf poster s?dan en tr?d, da det rent faktisk er interessant for den store gruppe brugere der ikke bor i Kbh. og omegn og som reelt ikke har ret mange andre muligheder for hurtigt internet.

Lige pr?cis.

Dog er det meget triste ved det hele prisen.. ;(

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

46

fredag, 28. juli 2006, 00:05

Jeg har pr?vet at skrive mig op til det, men det ser ud til at jeg slet ikke f?r muligheden? Jeg kommer bare videre til en side som vil have mig til at oprette et helt nyt abbonement. Og det gider jeg ik.

47

fredag, 28. juli 2006, 00:32

Citeret

Originally posted by Claes
Jeg har pr?vet at skrive mig op til det, men det ser ud til at jeg slet ikke f?r muligheden? Jeg kommer bare videre til en side som vil have mig til at oprette et helt nyt abbonement. Og det gider jeg ik.

Pr?v at l?se hvad der st?r med fed skrift..

48

fredag, 28. juli 2006, 00:52

syns det dyrt.... ka ikk forst? at det er 4 ?r siden jeg fik tilbudt min 10/10 mbit til min egen husstand i hvidovre gennem bredbandsbolaget til kun 300kr... (som for 2?r siden blev opgraderet til 34/34 til samme pris inden jeg flyttede)
syns DK er lidt langsomme p? det omr?de.

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

49

fredag, 28. juli 2006, 02:41

Citeret

Originally posted by Falsk

Citeret

Originally posted by Claes

Pr?v at l?se hvad der st?r med fed skrift..

... ups :P

50

fredag, 28. juli 2006, 10:02

Citeret

Ikke at jeg er uenig med dig ang. de sure opst?d, men at der skulle mangle alternativer til TDC i KBH, passer alts? ikke.
Der er i hvert fald to andre udbydere, der oven i k?bet, er p? fiber. Der er f.eks. Dansk Bredb?nd og CPH Metronet.
P? kobber er der jo alle de normale udbydere som Telia og alle de andre....

51

fredag, 28. juli 2006, 10:55

Citeret

Originally posted by Boris

Citeret

Ikke at jeg er uenig med dig ang. de sure opst?d, men at der skulle mangle alternativer til TDC i KBH, passer alts? ikke.
Der er i hvert fald to andre udbydere, der oven i k?bet, er p? fiber. Der er f.eks. Dansk Bredb?nd og CPH Metronet.
P? kobber er der jo alle de normale udbydere som Telia og alle de andre....

S? mangler du bare at l?se hvad jeg skriver ;)

Jeg snakker om den store gruppe brugere der IKKE bor i Kbh. eller omegn. Vi har ikke fiber ret mange steder, og der er ikke ret mange muligheder n?r det kommer til hurtigt internet.

52

fredag, 28. juli 2006, 11:17

Her hvor jeg bor er der lige gravet fiber ned og jeg venter sp?ndt p? de kommer og slutter det til. Jeg har bestilt en 2mbit linie til 299,00. Bentzin har en 4 mbit til 80,00 ?? Hvordan kan der v?re s? stor forskel p? priser ?? Og bliver jeg snydt ?? SRY for Ot

MSI K9N sli platinum
AMD 3800+ x2
Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
WD Caviar SE16 320 gb
2*1 kingston value pc5300
Asus EAH 3650 HDMI
Samsung SH-S203B dvd brænder
Toshiba HD DVD drev
Acer 17" AL1714MS,8ms
Logitech z 3e

53

fredag, 28. juli 2006, 11:19

Citeret

Citeret

Nu siger du godt nok at max ved adsl2+ er 1200 men de tilbyder da h?jere i f.eks. norge hvor du kan bestille en 20/1250 som standard til 699 n.kr.

Har ogs? set reklamer for 25mbit adsl2+ et par steder.

Ikke meget over men er da over...

der er et par variationer af uploaden, men tro mig hvis det teoretiske max skal kunne n?s s? tjaa ?hhh glem det hehe :)

der skulle v?re muligt at n? 3500Kbit upload, men den m? de vist l?ngere ud p? havet med :) - upload er altid mega sv?rt at have med at g?re da det signaludstyr man har hos forbrugerne altid vil v?re svagere end det p? centraleren og upload ligger sidst p? sende b?nde = ?v ?v med st?j :(

havde h?bet p? 1500Kbit men, vil da unders?g om det bliver muligt

Er klar over problem stillingen med upload det bare noget ?v n?r man godt kunne bruge en masse af det :) Ville jo v?re dejligt selv at kunne hoste sin hjemmeside osv.

Gl?der mig bare til der kommer nogle ordentlige muligheder for fiber, g?r jo nok desv?rre noget tid.

S?dan gennerelt kan jeg sige at jeg har v?ret i kontakt med en anden ISP som ogs? vil begynde at tilbyde disse linier omkring samme tid. Priser osv. kan jeg ikke oplyse noget om endnu.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

54

fredag, 28. juli 2006, 11:25

Citeret

Originally posted by The old guy
Her hvor jeg bor er der lige gravet fiber ned og jeg venter sp?ndt p? de kommer og slutter det til. Jeg har bestilt en 2mbit linie til 299,00. Bentzin har en 4 mbit til 80,00 ?? Hvordan kan der v?re s? stor forskel p? priser ?? Og bliver jeg snydt ?? SRY for Ot

Bentzin har beboernet, og de er garanteret ret mange koblet p? det samme net. Ved s?danne linier bliver der forhandlet pris mellem boligforeningen / beboerforeningen og udbyderen. Derudover s? bor Bentzin jo s? heller ikke i Jylland.

Hvis du ser p? de g?ldende priser p? internet, s? er 299,00 ikke dyrt for en 2mbit. Der vil v?re en prisforskel s? l?nge udbyderne med de rigtig hurtige hastigheder kun befinder sig i K?benhavn og omegn.

55

fredag, 28. juli 2006, 12:12

Citeret

tak for st?tten og fordi du lige slettede de indl?g :)

*edit*
ingen svar til folks pms f?r i mogen - det stinker at have allergi :/

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dkwolf" (28.07.2006, 12:12)

56

fredag, 28. juli 2006, 14:10

Jeg syntes 900kr er lige i overkanten. Fullrate og CPH metronet g?r det n?sten til halv pris.

57

fredag, 28. juli 2006, 14:35

Citeret

Originally posted by Yilar
Jeg syntes 900kr er lige i overkanten. Fullrate og CPH metronet g?r det n?sten til halv pris.

Stikordet i den s?tning er netop CPH... det er fordi det er i hovedstadsomr?det

Det her tilbud henvender sig jo til dem der ikke har alle mulighederne p? h?nden og skal bruge hurtig downstream... Syns det er en udem?rket pris, n?r man tager m?lgruppens alternativer med i betragtning

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (28.07.2006, 14:35)

58

fredag, 28. juli 2006, 15:26

Nu du sider og hygger dig derinde alligevel wolf s? m? du jo ogs? vide noget om hvorn?r vi begynder at se vdsl linier herhjemme.

S? vidt jeg har h?rt skulle tdc da begynde med det allerede i ?r ????

59

fredag, 28. juli 2006, 15:27

Citeret

Nu du sider og hygger dig derinde alligevel wolf s? m? du jo ogs? vide noget om hvorn?r vi begynder at se vdsl linier herhjemme.

hehe er dog hjemme i dag (#?%?#&% allergi) - VDSL2 ses inden nyt?r det er 50Mbit download

60

fredag, 28. juli 2006, 15:35

Citeret

Citeret

hehe er dog hjemme i dag (#?%?#&% allergi) - VDSL2 ses inden nyt?r det er 50Mbit download

Ja det er s? vidt jeg lige husker 50/25mbit den protokol tilbyder... du har ikke nogen ide om eller m? du ikke udtale dig om hvor i landet vi kan forvente at se s?dan linier fra starten af. Det er jo nok ikke lige s? bred en udrulning m? jo ikke v?re mere end godt 1 km fra centralen....'

H?ber du klarer din allergi uden det g?r helt galt, god bedring med den :)

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Striker Platinum GTX 760

ASUS har i denne omgang sendt
Læs Mere

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere
Seneste nyheder

2

CableMod firma letter kabelsleeving til PSU

De mange store og tykke kabelb
Læs Mere

0

Samsung Z1 med Tizen OS på vej

Samsung er nu på vej med deres
Læs Mere

0

Artikel: Derfor bør du ikke bruge Popcorn Time

Inden vi overhovedet kommer i
Læs Mere

2

Nvidia GTX 960 er ifølge rygter klar til salg i januar

Det nye GTX 960 kort, som jeg
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.