Landis dopet

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Hva sker der s? med hans tr?je? Det ville da v?re alt andet end retf?rdigt, hvis han f?r lov at beholde den


    Efter hvad jeg kan huske f?r han lov at beholde den..


    Riis beholdt jo ogs? tr?jen i 1996 selvom han blev testet positiv for doping (og s? siger de altid i radioen "Bjarne Riis, som vandt i 96".. Ikke en skid, han sn?d!

  • Quote

    Originally posted by tAshDa


    Efter hvad jeg kan huske f?r han lov at beholde den..


    Riis beholdt jo ogs? tr?jen i 1996 selvom han blev testet positiv for doping (og s? siger de altid i radioen "Bjarne Riis, som vandt i 96".. Ikke en skid, han sn?d!


    Jeg har da aldrig h?rt beviser for han virkelig var p?virket af noget?

  • Quote

    Originally posted by tAshDa


    Efter hvad jeg kan huske f?r han lov at beholde den..


    Riis beholdt jo ogs? tr?jen i 1996 selvom han blev testet positiv for doping (og s? siger de altid i radioen "Bjarne Riis, som vandt i 96".. Ikke en skid, han sn?d!


    Riis blev IKKE testet positiv i 96"
    Det er f?rst senere der er s?et tvivl om hans uskyld.

  • Quote

    Originally posted by tAshDa


    Efter hvad jeg kan huske f?r han lov at beholde den..


    Riis beholdt jo ogs? tr?jen i 1996 selvom han blev testet positiv for doping (og s? siger de altid i radioen "Bjarne Riis, som vandt i 96".. Ikke en skid, han sn?d!


    ?hhh? Hvor har du den kilde fra?
    Ja alle mener at Riis var dopet dengang (ligesom alle andre vindere), men det er aldrig blevet bevist sort p? hvidt.

  • tr?jen g?r nok bare videre til nummer 2

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • Riis er, som han selv udtaler hver gang han bliver spurgt, aldrig blevet testet positiv. Det kan man s? tolke som man vil.


    Jeg har mistet alt respekt for Floyd Landis, og det er ufatteligt hvor dum man kan v?re. Der er nok ikke nogen der g?r igennem et Tour de France uden at blive testet for doping, men jeg er ret sikker p?, at de tester samtlige etapevindere efter etapen, s? hvis man doper sig selv lige inden man g?r ud og vinder en etape, s? er man IMO simpelthen for dum.


    Jeg tror ikke, det er alle ryttere i Tour de France der er dopet. Man er n?dt til at huske p?, at de frem for alt er ekstreme sportsud?vere der har tr?net deres krop op til at kunne udholde helt vildt meget, desv?rre har der v?ret en del dopingproblemer indenfor de sidste 10 ?r, og der bliver nok aldrig renset helt ud i sporten.

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Riis er, som han selv udtaler hver gang han bliver spurgt, aldrig blevet testet positiv. Det kan man s? tolke som man vil.


    Jeg har mistet alt respekt for Floyd Landis, og det er ufatteligt hvor dum man kan v?re. Der er nok ikke nogen der g?r igennem et Tour de France uden at blive testet for doping, men jeg er ret sikker p?, at de tester samtlige etapevindere efter etapen, s? hvis man doper sig selv lige inden man g?r ud og vinder en etape, s? er man IMO simpelthen for dum.


    Jeg tror ikke, det er alle ryttere i Tour de France der er dopet. Man er n?dt til at huske p?, at de frem for alt er ekstreme sportsud?vere der har tr?net deres krop op til at kunne udholde helt vildt meget, desv?rre har der v?ret en del dopingproblemer indenfor de sidste 10 ?r, og der bliver nok aldrig renset helt ud i sporten.


    Der har sku altid v?ret doping indblandet.


    F?rhen brugte man bare andre midler fx. amfetamin, alkohol og kofein.

  • Quote

    Originally posted by Zalam
    Der har sku altid v?ret doping indblandet.


    F?rhen brugte man bare andre midler fx. amfetamin, alkohol og kofein.


    Ja det er jeg godt klar over, og jeg har heller aldrig p?st?et andet - jeg henviser bare til de dopingskandaler der har v?ret indenfor de sidste 10 ?r. Der er bl.a. Festina i '98 og nu en stor gruppe ryttere i ?r.

  • Ja som alle skriver, Bjarne Riis er ALDRIG testet positivt.


    Og de ved jo endnu ikke om det er doping de har fundet i Landis' blodpr?ve.
    Det eneste de kan se er jo at der er en misvisning. Det kan jo v?re alt mulig.


    Det er selvf?lgelig lidt suspekt at han ligefrem v?lger at forsvinde da det kommer frem.


    Og ja hvor g?r gr?nsen til doping? Handler det kun om ulovlige metoder?


    Alle cykelryttere f?r f.eks. gigt medicin s? deres muskler kan restitoere (?) hurtigere.
    I en eller anden form bruger de jo alle unaturlige hj?lpemidler.
    Jeg er ogs? ret sikker p? flere af dem bruger bloddoping, men de har nok lidt bedre l?ger en Floyd. L?ger der kan time sidste skud godt nok til at det ikke dukker op i en pr?ve til tour de france. Det er jo derfor de holder s? fine regnskaber med hvorn?r de forskellige har f?et "guf".

  • Quote

    Originally posted by Yilar
    S? vidt jeg husker blev Riis spurgt om han havde brugt doping, til det svarede han vist: "Jeg er aldrig blevet testet positiv"....


    Hva skulle han svare? Pressen vil jo alligevel ikk lytte til et nej... Det ka da meget vel v?re han har v?ret p?virket af et eller andet, men det ska man alts? ikk grave op i efter 10 ?r og lade nogle spekulationer bestemme for en

  • Quote

    Originally posted by Yilar
    S? vidt jeg husker blev Riis spurgt om han havde brugt doping, til det svarede han vist: "Jeg er aldrig blevet testet positiv"....


    Lige pr?cis.
    S? kan folk tolke det som de nu engang vil.
    Men det skrev burger vist ogs

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Hehe, ikke ligefrem overrasket.


    Lad dem da bare dope derudaf.


    Doping i Tour de France og turbo'en tilbage til F1.


    Yes sir!
    S? kunne den der turde dope sig mest vinde, og lave rekorder, og d?, sovende i sin seng som 25 ?rig.
    Men det m?tte de jo s? selvom, og vi ville blive underholdt.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Og de ved jo endnu ikke om det er doping de har fundet i Landis' blodpr?ve.
    Det eneste de kan se er jo at der er en misvisning. Det kan jo v?re alt mulig.


    Inde p? ekstrabladets hjemmeside, st?r der at han havde for meget Testosteron i blodet. Hvis de allerede kan se det nu, tror jeg ikke der er meget tvivl om hans "uskyld". Men som du siger lad os nu se, selvom det jo er lidt suspekt at han lige nu g?r under jorden.