• Jeg har lige oprettet en konto, og har ikk haft andet end problemer med det :/.


    Jeg har f?et godkendt min konto osv osv, men n?r jeg gerne vil overf?re nogle penge til kontoen, st?r der bare:


    Add Funds is Not Available
    PayPal does not currently offer the ability to add funds from your bank account. You may, however, use other funding sources to make a PayPal payment, including credit cards and your PayPal account balance.


    Det er et ret stort problem da jeg virkelig skal bruge det. Hvordan f?r jeg det til at virke? Og er der ellers nogle alternativer? Keep in mind at jeg er 17 ?r, s? credit card osv er ude a billedet :))


    P? forh?nd tak.

  • du skulle gerne kunne overf?re penge fra din bank konto, men s? skal man bruge et switt kode nummer til din bank eller konto, kan ikke lige huske det. Dette er noget din bankr?dgiver kan finde til dig eller oprette for dig, hvilket tager nogen tid...


    Et alternativ kunne v?re Neteller, men det fungerer p? samme m?de...


    Men ellers m? paypal jo have en help funktion eller en kundeservice, de skulle v?re mere end glad for, at hj?lpe dig... :)

  • Jeg synes bare at jeg har ledt efter hj?lp der inde, uden held.


    Hvad er det med min bank? Skal jeg ind og sige at jeg har lavet en paypal eller hvad? :) Er ikke helt med.

  • Quote

    Originally posted by Claes
    Jeg synes bare at jeg har ledt efter hj?lp der inde, uden held.


    Hvad er det med min bank? Skal jeg ind og sige at jeg har lavet en paypal eller hvad? :) Er ikke helt med.


    Din bank f?r du n?ppe hj?lp af..
    Danskebanks support aner ikke engang hvad paypal er..


    Hmm..
    Kan du ikke f? for?ldrene til at l?ne kort indtil du f?r dit eget?

  • du kan bruge moneybookers.com


    Der kan man overf?re penge fra banken eller credit kort.


    Det g?r hurtigere med credit kortet; men de tager gebyr. Gebyr er 2.5% tror jeg, s? det kan godt betale sig at bruge det.


    Men selvf. hvis du ikk har bliver du n?d til at bruge din bank.


    Hvad skal du bruge det til? :roller:

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Din bank f?r du n?ppe hj?lp af..
    Danskebanks support aner ikke engang hvad paypal er..


    Hmm..
    Kan du ikke f? for?ldrene til at l?ne kort indtil du f?r dit eget?


    Ja, du kan evt. sende dine penge fra din bankkonto til din for?ldres, s? de kan bruge deres kort.

  • hmm n?r jeg bruger paypal, s? har jeg added mit visa kort til den, ogs? tr?kker de bare derfra, gir alligevel det samme i sidste ende

  • Quote

    Originally posted by origin
    hmm n?r jeg bruger paypal, s? har jeg added mit visa kort til den, ogs? tr?kker de bare derfra, gir alligevel det samme i sidste ende


    Ja, men han har jo ikke et visa, s? han er lidt p? herrens mark!! :)

  • Quote

    Originally posted by jackal83


    Ja, men han har jo ikke et visa, s? han er lidt p? herrens mark!! :)


    jep det er lige det jeg er :)


    Og jeg kan ikke l?ne mine for?ldres kort, de er ikke meget for at k?be ting over nettet...

  • s? er du nok n?dt tila t vente til du bliver 18......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.