Engangs alkoholtester?

  • Hej alle..


    Skal til koncert her i weekenden, og s? ville jeg lige h?re om man ikke godt nok kan f? s?dan nogle engangs promilletestere?
    Har mistet kortet en gang, s? vil jeg ikke risikere igen :P

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Det er blevet testet mange gange f?r og du kan ikke f? nogle aggregater, der er til at betale, som kan fort?lle dig din promille korrekt...


    Men s? vidt jeg ved, s? ska man drikke meget lidt, for at overstige promillegr?nsen

  • Du kan jo via din krops v?gt og antal gram alkohol finde ud af hvor h?j din promille ca er.


    Der ud over kan kroppen forbr?nde / nedbryde ca. 0.8 til 1.2g alkohol pr 10 kgs legmes v?gt pr time.

  • Quote

    Originally posted by Zalam
    Du kan jo via din krops v?gt og antal gram alkohol finde ud af hvor h?j din promille ca er.


    Der ud over kan kroppen forbr?nde / nedbryde ca. 0.8 til 1.2g alkohol pr 10 kgs legmes v?gt pr time.


    Det skal han alts? regne ud medens han er til koncert? :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • husk p? at bliver du involveret i en ulykke mens du har bare det mindste alkohol i blodet s? er det spiritusk?rsel du bliver sigtet for..uanset omst?ndighederne...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Lad dog v?r med at drikke hvis du ved du skal ud og k?re bil... Drik m?lk! :clap:


    Hvorfor helvede skal han drikke m?lk? hvorfor ikke sodavand?

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • jo, der findes engangstestere, som man for det meste kan finde i diverse kondom automater, men om man kan stole p? det resultat man f?r er korrekt, det ville jeg ikke s?tte mit pap p? h?jkant for... :)


    Den sidste type jeg s? af dem var en lille klar ballon med noget krystal i, hvori man bl?ste og s? ville den skifte farve og fort?lle om, man havde drukket for meget eller ej... Lyder ikke videre videnskabeligt efter min mening... :D


    Men ja, der er jo mange andre der er kommet med deres mere eller mindre fornuftige kommentarer, s? er det op til dig, hvilke du vil f?lge!! ;)


    Ellers Go' koncert!!

  • Hehe tak for de gode r?d, men det er f?rst om s?ndagen jeg skal k?re hjem.. Ikke samme dag som jeg skal til koncert, det er om l?rdagen.

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • tjae regn med en forbr?nding p? 1 ?l pr time......og tag s? lige evt t?mmerm?nd osv + d?rlig koncentration.....stadig ikke en god ide, medmindre du kun snupper et par stykker og f?r en masse v?dske og noget salt s? du ogs? har det ok ...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by DXC



    Hvorfor helvede skal han drikke sodavand? Hvorfor ikke m?lk?


    Fordi han skal til koncert.. du ser sku da ingen g? rundt med en liter m?lk i h?nden til en koncert.. :pokey:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Det betyder ogs? meget om du er 200- eller 150cm og om du vejer 55- eller 200 kg.


    ikke p? din alkoholforbr?nding...men p? hvor hurtigt du f?r promillen op ja...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Det skal han alts? regne ud medens han er til koncert? :crazyeyes:


    N?h, han skal overhovedet ikke t?nke over det, ingen grund til at presse det.. - Alkohol og bilk?rsel kombineres ikke, s?dan er det bare..
    Taxa, Tog, Bus eller k?res af en som ikke drikker, eller selv lade v?re med at drikke...