• Hvordan slipper man af med de b?ster? De er da simpelthen s? skr?mmende forstyrrende, is?r n?r man rent faktisk har brug for lidt s?vn for at passe sit arbejde. Jeg er ikke ligefrem en der sover tungt, s? det sker ligefrem at jeg kan blive v?kket af, at de b?ster summer rundt i mine ?rer. Findes der ikke noget i stil med en myrelokked?se bare til fluer? For jeg gider virkelig ikke jagte dem rundt med min fluesm?kker, is?r ikke n?r man v?gner klokken fem og natten og er smadret fordi man hverken har f?et eller f?r noget som helst s?vn. De kan da i det mindste betale husleje.


    Og jeg har forresten v?ret i bad. :crazyeyes:

  • K?b s?dan en lampe der som de har ved bageren?


    Ellers findes der garanteret noget spray man ka spraye ud i rummet s? de ikk gider v?re der...:P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • kig dig omkring p? harald nyborgs hjemmeside elelr lign. der findes nogle "huse" med ultraviolet lys og tr?d med str?m i...de er ok effektive....ellers m? du jo lige s?rge for at lukke d?re og vinduer til rummet du sover i og s? g? p? jagt med en fluesm?kker 30 min inden du skal i seng....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Fungerer s?dan noget godt? For hvis det h?nger i et vindue, er det jo lidt mere diskret - har altid rullet for alligevel n?sten, eftersom lyset er generende for b?de fjernsyns- og computersk?rm, for de st?r lidt uheldigt placeret. Men har aldrig f?et mig sammen til at flytte rundt. :dance:

  • Quote

    Originally posted by Brition
    Det vil jeg bestemt g?re - men fylder de ikke rimelig meget? Ikke desto mindre, kunne det da v?re lidt sejt med ultraviolet lys. :hb:


    De kan vist ogs? f?es i bedre passende st?rrelser end dem du har set hos bageren, som en skrev ;)


    De kan s? vidt jeg ved k?bes efter m^2 behov ;)

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    K?b en k?d?dende plante.
    No shit.


    Yeah :9xo


    Venus Fluefanger rocks :9xo


    Ved dog ikke om den kan klare alle de fluer der kan v?re at finde ud p? landet. Fluer tiltr?kkes jo af lort, s? fluer kan der jo v?re mange af der ude :boxed:


    I g?r s? jeg en k?d?dende blomst der lignede en blanding mellen en tulipan og en marguerite. Lyder lidt sp?jst, men den er nu flot. Lignede ikke en typis k?d?dende plante ... Det g?r Venus Fluefanger jo :))


  • Min er en underlig skabning med kander med v?ske i. Ligner heller ikke en k?d?dende plante - ser bare sp?js ud :))

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Min er en underlig skabning med kander med v?ske i. Ligner heller ikke en k?d?dende plante - ser bare sp?js ud :))


    Kandeb?rer? Fluetrompet? ... Men ja, de ser lidt sp?jse ud :))

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Du kan ogs? k?be fluepapir og h?nge op i vinduer m.v. Det bliver mange gange brugt af landm?nd i stuehuset, hvor der jo somregel ogs? er en del fluer.

    Naaaarh.. Moden er nu ogs? ved at n? os p? landet- hehe- du kan f? s?dan nogle "strips" de er ikke ret store. ca 10 Cm lange og 1? cm brede, de er gennemsigtige og dem klasker man bare p? vinduet, og man l?gger ikke m?rke til dem, fluen vil gerne ha det guf der er p? , og den skal bare r?re den strips s? g?r der 5 sek s? er den pisse d?d, Vi bruger dem selv herude hvor jeg bor, og de er sindsyg effektive, koster 150 kr for 12 stk der er langtidsholdbare, vores har holdt hele sommeren og vi har ikke b?vl med fluer,
    Sker det at der lige er nogle der irritere lidt for meget, s? har vi en flaske fluegift til at st? k?bt i jem og fix for 146 kr for 600 ml, s? lukker du lige alle vinduer og d?re spr?jter i lokalet/lokalerne de er i, og skrider en 20 min tid, s? er der ikke et levende b?st tilbage n?r du kommer hjem.. og nej det lugter ikke.. :)

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^

    Naaaarh.. Moden er nu ogs? ved at n? os p? landet- hehe- du kan f? s?dan nogle "strips" de er ikke ret store. ca 10 Cm lange og 1? cm brede, de er gennemsigtige og dem klasker man bare p? vinduet, og man l?gger ikke m?rke til dem, fluen vil gerne ha det guf der er p? , og den skal bare r?re den strips s? g?r der 5 sek s? er den pisse d?d, Vi bruger dem selv herude hvor jeg bor, og de er sindsyg effektive, koster 150 kr for 12 stk der er langtidsholdbare, vores har holdt hele sommeren og vi har ikke b?vl med fluer,
    Sker det at der lige er nogle der irritere lidt for meget, s? har vi en flaske fluegift til at st? k?bt i jem og fix for 146 kr for 600 ml, s? lukker du lige alle vinduer og d?re spr?jter i lokalet/lokalerne de er i, og skrider en 20 min tid, s? er der ikke et levende b?st tilbage n?r du kommer hjem.. og nej det lugter ikke.. :)


    Jeg har en kammerat der boede imellem en mink-farm og et par ko-indhegninger. Der var j?vnt mange fluer. Han brugte altid den gift du n?vner der. Super effektiv.

  • ?ben alle vinduer helt op lige f?r solen er g?et helt ned
    og s? slukker du lyset i stuen/ huset der efter basker du ud efter alle fluer og myg du kan finde med en lommelygte s? flyver de selv ud
    eller flytter du op p? 3-4 sal s? har du ikke det problem mere

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home