Forslag til Date

  • Som Topic siger ;)


    Hvad er kvinder vilde med?


    HUn er vild med Biler, Motore og Fart :boxed: , Synes ikke hun skal pr?ve 200km/t i bilen p? en Date :boxed:


    Gerne omkring Aalborg


    LIge inden i sp?rger om hvem min Date er, f?r i at vide n?ste mandag 8)

  • hehe ja skulle ikke undre mig :D


    jeg ville nok s?rge for en tur i biffen og derefter en middag med r?dvin osv.....billig versionen der ogs? holder er en gang hjemmelavet middag (kvinder bliver lige overrasket hver gang) med lidt dessert...jordb?r dyppet i chokolade og med fl?deskum til....og en lille dessertvin eller muserende vin..og s? noget stand-up.dk p? DVDen.....s? tester man ogs? deres humor...ingen humor=ikke nogen date nr 2 :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • holder p? hyggelig middag hos dig, medmindre du er fuldst?ndig uviden om, hvad et k?kken i det hele taget er for en st?rrelse. Er det tilf?ldet, s? vil en middag i byen nok v?re at foretr?kke.


    Er det den tidligere nabo, kunne en nudiststrand m?ske v?ret et hit ? :razz:


  • Budget ? ... for ellers er en tur ud af et fly med en faldsk?rm p? ryggen imens solen er ved at g? ned altid et hit blandt t?ser som ikke er kyllinger.


    Unikke nye positive gr?nseoverskridende oplevelser er n?glen hvis man ikke er kedelig :9xo


    Er hun lidt kylling, s? er en balon-tur m?ske sagen ... ogs? n?r solen er ved at g? ned. Det er fandme ogs? en flot oplevelse.


  • P? f?rste date? :crazyeyes: Hvis man g?r det f?rste gang med alle de trunter man dater, s? blir man squ da hurtigt fattig :D


    Muligvis hvis man virkelig tror p? der er noget mellem hinanden, ka man l?gge ud med s?dan noget... Men s? ska man squ nok v?re lidt ?ldre for at vide s?dan noget uden at ha m?dt personen

  • En tur p? mcd:P Ellers en tur p? en god resturant, med efterf?lgende walk in the moon. Hvor man har m?ske har en overraskelse p? vejen... En forberedt picnic kurv, aftenens dessert. evt. med kirseb?r og et eller andet sjask... Inden man s? k?re hende hjem med 200 i timen:))


    EDIT: M?ske kunne man s? kombinere mcd, og den finde resturant for at ramme lige hendes smag :evil:

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    P? f?rste date? :crazyeyes: Hvis man g?r det f?rste gang med alle de trunter man dater, s? blir man squ da hurtigt fattig :D


    Pointen er jo neptop at man ikke skal g?re det med alle, men at man nemlig ikke bare skal g?re noget helt normalt og r?vsygt. Det er der jo intet specielt i.


    Kvinder vil jo godt f?le at de er specielle, s? hvad er bedre end en speciel oplevelse ?


    Quote

    Originally posted by KarGa
    Muligvis hvis man virkelig tror p? der er noget mellem hinanden, ka man l?gge ud med s?dan noget... Men s? ska man squ nok v?re lidt ?ldre for at vide s?dan noget uden at ha m?dt personen


    ?ldre ? Uden at have m?dt personen ?


    Snakker vi om en blind date ? ... Lyder skummelt ... :))


    Men har man snakket lidt med personen, s? kunne det jo v?re man kunne v?re lidt kreativ i forhold til hvad hun kan li. Man skal jo ikke bare g?re noget hun kan li fordi hun kan li det. Er der jo ingen udfordring i. Men at udvide hendes horizont lidt med nogle positive oplevelser kan give et indtryk langt bedre end noget som egenligt bare er gentagelse af den sidste date hun var p?.


    Mit r?d ... V?r original ... og ikke v?re EN original ... :))


    Quote

    Originally posted by Butcher
    Mit r?d er: Sex p? f?rste date. :))


    og du er 20 ? ... Kors ... :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    I dont get the point? :D


    Klart det bedste r?d.
    Den perfekte slutning p? en dag med faldsk?rmsudspring fra luftbalon, m? da v?re en tur i kanen.
    For begge parter.

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    I dont get the point? :D


    Pointen er at det er noget jeg ville forvente at h?re fra en p? 14 ?r ... Ikke en p? 20 ?r.


    Tror godt Shooqer vil have noget der er bare LIDT mere kontruktivt end det. Alle fyre kan vel t?nke med dilleren hvis de sl?r hjernen fra. Det er ingen kunst.
    Kunsten er at lade v?re med det ... Finder du jo nok ud af en dag n?r du kommer over puberteten ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Pointen er jo neptop at man ikke skal g?re det med alle, men at man nemlig ikke bare skal g?re noget helt normalt og r?vsygt. Det er der jo intet specielt i.


    Kvinder vil jo godt f?le at de er specielle, s? hvad er bedre end en speciel oplevelse ?


    Det har du s?dan set fuldst?ndig ret i



    Blind dates er da ret popul?re i min generation :)) For nogle ihvertfald
    Jeg fors?ger f.eks. at rende laaangt udenom de forskrugede t?ser der er her i kbh omr?det :) Har ikk rigtig lyst til at ta til jylland hver eneste weekend for at smutte i byen :D


    Men hvis jeg kender Shooqer ret, s? er det her en blind date... Syns jeg at jeg ka huske han sagde


    Quote

    Originally posted by GrillRotten


    og du er 20 ? ... Kors ... :crazyeyes:


    Det ka da ellers v?re en udem?rket afslutning, hvis man ka m?rke der ikk er mere at komme efter der :$

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Pointen er at det er noget jeg ville forvente at h?re fra en p? 14 ?r ... Ikke en p? 20 ?r.


    Tror godt Shooqer vil have noget der er bare LIDT mere kontruktivt end det. Alle fyre kan vel t?nke med dilleren hvis de sl?r hjernen fra. Det er ingen kunst.
    Kunsten er at lade v?re med det ... Finder du jo nok ud af en dag n?r du kommer over puberteten ;)


    Ser du mht. lige netop det emne kommer jeg nok ikke til at ?ndre mig ret meget gennem livet...
    Kan nu heller ikke se hvad man skulle f? ud af at lave v?re med at t?nke med den? :D. Ej gas...det kunne da v?re meget fedt. Jeg ville ihvertfald ikke brokke mig...

  • Jeg kan slet ikke f? nok af dine tr?de Shooqer, synes helt seri?st de er for fl?kkern'. F?r mavekramper af at grine s? meget over dine tr?de helt seri?st :P


    P? en date der skal man lave hjemmelavet mad, det falder alle damer for. De elsker n?r en mand kan finde ud af noget i k?kkenet. Hjemmelavet mad er uden tvivl et 13 tal!


    Men hold de gode tr?de op :P

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Og s? holder vi os lige til topic igen!


    Det kan godt ske, at denne tr?d ikke falder i alle folks smag, men s? l?nge den ikke overtr?der de g?ldende regler her p? tweak.dk er der intet galt med den, s? hold de negative vibrationer v?k for det skaber kun ballade.


    Jeg gider simpelthen ikke blive ved med at se p? tr?de der udvikler sig i den her retning, s? derfor har jeg ryddet lidt op i den her tr?d. Er der nogen der har problemer med det budskab, skal de v?re velkomne til at kontakte mig via PM.

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Er v?rten g?et i c?libat istedet ? :))


    Nope har bare gang i min tidligere Nabo :T


    Ej pjat skal der v?re plads til:)


    Har l?st alle jeres forslag og nogle er og andre er tjaa ret elendige