Jeg KEDER mig!

  • Hey jeg sidder her og keder mig i skolen... Venter bare på at det bliver weekend!... Er der andre der har det på samme måde? ?( ... Damn... Jeg syntes det er kedeligt at have merit... :]

  • Quote

    Originally posted by scully
    Hva er merit?????
    En lære eller et fag ?(:O:O


    bliver fritaget fra et fag hvis man har haft det på samme plan eller højere ..


    havde det med mat og engelsk på teknisk skole .. dejligt :D

  • hehehe...


    Det er hvis man har taget faget, på et andet tidspunkt.


    Altså fx har taget IT B på HTX/GYM


    Og man så vælger at gå på den 1årige HH, og man igen skal have IT B.... så får man Merit i faget ( da man naturligvis ikke skal undervises i det igen)

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    så har jeg også lært noget idag
    hvorfor ikke bare kalde det fritime ?


    merit eller fritime .. det er stort set det samme.. det er vel lidt smag og behag hvad man kalder det :)


  • HeHe.. IT B-niveau på gymnasiet??
    Tror jeg nu ik lige findes, men ok :)

  • Quote

    Originally posted by Imp4ct


    HeHe.. IT B-niveau på gymnasiet??
    Tror jeg nu ik lige findes, men ok :)


    Joh, det kan det sagtens. Man kan endda også finde det på A-niveau på nogle skoler. Trust me, i know. ;)

  • merit oh fritime er jo næsten den samme ord. Mangler lige 2 - 3 bogstaver.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless