quick slankeplastre - bullocks

  • har set at der ogs? er reklamer for de plastre her p? tweak - synes bare lige jeg ville dele min opfattelse af at det er et tyndt argument for at man skal k?be det at hende kvinden h?vder at have tabt 2 !/2 kilo p? en uge...


    hvis jeg spiser en god gang aftensmad og m?ler min v?gt - og s? en uge efter tar et stort visit p? t?nden - og s? m?ler min v?gt bagefter kan jeg sandsyneligtvis ogs? p?st? at have tabt mig 2 kilo... desuden er der ingen der kontrollerer - eller nogen beviser af nogen art for at hun taler sandt. Jeg synes bare det er s?dan en tynd reklame - men det er da tiltalende at kunne tabe sig uden at g?re noget og derfor vil de da sikkert ogs? s?lge en del plastre til fede dovne mennesker, der h?ber p? at de vil virke...

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Jamen det er jo bare som alle de andre slankepiller osv.


    jeg har nu aldrig h?rt s? plat et argument fra andre produkter - at have tabt sig 2 1/2 efter en uge.... man snakker normalt m?ned

  • Ja, for nogle ?r siden hoppede mine for?ldre ogs? p? en eller anden slanke-kurs-reklame.. Man tabte sig naturligvis, hvis baaaare man lagde sine madvaner om til at spise som enhver anden p? slanke-kur.. S? det var der ikke meget pointe i.. Slanke-pulveret skulle s? medvirke til at man tabte sig hurtigere, men gjorde det vidst ikke.
    De tabte sig begge 5-10kg, men to det p? indenfor et par m?neder igen, til trods for det to 5-6 gange s? lang tid at tabe

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by xenon


    jeg har nu aldrig h?rt s? plat et argument fra andre produkter - at have tabt sig 2 1/2 efter en uge.... man snakker normalt m?ned


    S? har du m?ske ikke set tv-shop?


    En af de bedste er shaunab?ltet. :boxed:

  • Kan v?re der er amf i plastret og de bare har glemt at fort?lle kunderne det :crazyeyes:


    Hvis man tror p? alt hvad der siges i reklamer, s? er man sgu heller ikke for klog.


    Men er det ikke noget med at de fleste reklamer henvender sig til kvinder ? ... Det er ihvertfald dem der tager lettest p? sandhenden. M?ske er kvinder bare mere naive p? lige netop det omr?de ? :boxed:


    Som der siges i en anden reklame ... " Der er mange ting som kvinder ikke forst?r " ... :))

  • kan godt v?re at kvinder er lettere at f? p? krogen - jeg er (jo) ikke kvinde :D - jeg hader bare reklamer. is?r dem der hvor en eller anden klam besn?rende stemme bel?rer mig om hvad jeg b?r eje. jeg kan sitere en bilreklame "lige nu er x til salg... den skal du da ind og se" - for mig virker det abre direkte frast?dende


  • Taber man sig da af at ta amfetamin? :crazyeyes: Det har jeg squ aldrig h?rt f?r, men s? igen... tyske jagerpiloter var jo altid s? tynde :))


    Edit: Ahh smart, det neds?tter appetitten :)
    http://en.wikipedia.org/wiki/A…ine#Physiological_effects

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Taber man sig da af at ta amfetamin? :crazyeyes: Det har jeg squ aldrig h?rt f?r, men s? igen... tyske jagerpiloter var jo altid s? tynde :))


    Edit: Ahh smart, det neds?tter appetitten :)
    http://en.wikipedia.org/wiki/A…ine#Physiological_effects


    Amfetamin ?ger stofskiftet markant, ja :) (25-40%?)
    (samme g?lder r?g & motion)


    Men step1 IMO er at Ingrid p? 160cm og 70kg starter med at forst? at fordi Heidi Klum kan tillade sig at spise 2 stykker vingummi i en reklame betyder ikke at Ingrid kan spise to islagkager med vingummi og komme til at ligne hende ;)

  • Quote

    Originally posted by xenon
    hvis jeg spiser en god gang aftensmad og m?ler min v?gt - og s? en uge efter tar et stort visit p? t?nden - og s? m?ler min v?gt bagefter kan jeg sandsyneligtvis ogs? p?st? at have tabt mig 2 kilo


    S? m? du godt nok ha v?ret fuld af lort :roller:


    Men ja.... den slags slankeprodukter, det er ren placebo l*rt.

  • Quote

    Originally posted by Champen


    Jeg er helt og aldeles overbeist om at hun har f?et lavet plarik kirugi.
    Pr?v at se reklammen p? TV hendes N?se bev?ger sig m?rkeligt n?r hun snakker


    nej, hun har bare et lag sminke der siger spar fem... pr?v at se hendes nerv?se ?jne n?r hun taler, og det falske smil der... den reklame er bare s? elendig, og den kvinde dur overhovedet ikke til den slags. :rolleyes:
    det' en OM'er!