Fiat er bedre end en Golf :)

  • hehe ja som sagt er fiat bedre end en golf :)


    En af mine venner skulle lige bl?re sig med hans Golf 2 1.8 90 hk ...


    og han har haft k?rekort i ca 1 ?r ..


    og mig i min lille fiat tipo 1.4 med 75 hk p? papirene ..
    og k?rekort .. ja siden tirsdags ..


    Han ville jo bl?re sig . .s? spurgte jeg om et tr?k .. var jo endelig opsat p? at tabe.. .men tog ham for sygt i optr?k :D:D


    men forst?r det heller ikke .. min bil er satme hurtig :S

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • 1.8 med 90 heste?? Det lyder godt nok ikke af meget, n?r min gamle toyota 1.6 havde 116..


    -Men altid dejligt at kunne tr?kke fra en bl?rer?v i en god gammeldags familiebil :D

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    1.8 med 90 heste?? Det lyder godt nok ikke af meget, n?r min gamle toyota 1.6 havde 116..


    -Men altid dejligt at kunne tr?kke fra en bl?rer?v i en god gammeldags familiebil :D


    Din var ogs? en 16V


    Golf 2+3 1.8 er kun 8V


    Alts? din f?r mere luft

  • Det viser bare du ikke ved noget om biler


    Jeg vil v?dde med der er flere km i en golf2+3 motor end i din Tipo motor ;)


    Samt det er ikke noget med HK at g?re det er momenten


    Men hvis du er s? kolh?gen kan du bare komme til Aalborg. Du ser kun r?ven af min bil 8)


    N?r jeg f?r den anden 1.6 motor der er lidt mere kompresion p


  • hehe den jeg tog mod havde g?et 210.000 min har g?et 192.000 s? det er jo ikke det helt vilde ?


    Ben arbejdet ? Yep :) har jo l?rt lidt af den gamle ;) han er gammel street racer ;)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Nu er der jo det at Fiat (som alle jo ved :P) er lavet af pap og lidt krydsfiner samlet med limstift. Derfor vil en vellavet bil, som en golf 2'er jo er, v?re en del tungere - fiatten har simpelthen f?et hj?lp af vinden og er blevet bl?st foran golfen.
    Jeg kan simpelthen ikke komme i tanker om hvordan en fiat ellers skulle kunne vinde over en golf - det skulle da lige v?re fordi den heldige ejer af den golf du snakker om var faldet en smule i s?vn eller fordi han vidste at der var fare for at du ville bl?se ind i ham og han n?digt ville have ridset sin rigtig fine bil. :T


    who knows. the truth is out there



    hilsen en stolt ejer af en golf2

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • mjaeh... gad godt komme igennem den skide k?repr?ve, s? skal du pwnes af ford mondeo, hehe (min fars firmabil, skal nok tage den n?r han ik er hjemme, tror ik han t?r l?ne den ud til mig :D)


    hmm... jeg tror kun han har f?et nye gear og st?rre tandhjul til pedaltr?kket. :clap:

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • vil sige at jeg er lidt ligeglad.
    Elgrande punto er ikke v?rdst hvad det ang?r den slags biler.
    [Blocked Image: http://img235.imageshack.us/img235/7067/fiatpunto2ah7.th.jpg]
    GOLF er Imo den fedeste Komfort og alt hvad der skal v?re
    [Blocked Image: http://img235.imageshack.us/img235/7013/vwgolfgti1xxlcf7.th.jpg]
    Men er mere Til den nyeste Seat leon eller en Rab 206 S16;P
    hvor meget tuning har du i den siden den kunne tr?kke fra den der golf?
    Nitro :roller:

  • heh der er rigleigt til de fleste i en 90 hk tdi seat ibiza....og mange drenger?ve skulle pr?ve en diesel inden de udtaler sig om den slags...HK betyder alts? ikke ret meget hvis der intet moment ligger i lortet....og gerne moment over hele skalaen.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • en fiat ville da g? fuldst?ndig fra hinanden med nitro, kunne se fedt ud :))


    til sidst er der ikke andet end undervognen, hjulf?gene og dig selv hvor du sidder med rattet i h?nderne, med et overdrevent fart-smil :))

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • f?et r?v af en uno turbo ie nogensinde........inden de rustede fra hinanden alts?, der er vidst ikke mange tilbage nu :) lav v?gt og 105 turbo heste.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Det har da lige s? meget med benarbejdet at g?re som det har med bilen... Ka v?re han har v?ret en klovn til kobling og gas


    Helt sikkert ja.


    Quote

    Originally posted by Shooqer
    Det viser bare du ikke ved noget om biler


    Og det kommer fra en der fyrer v?s af ? :boxed:

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Det har da lige s? meget med benarbejdet at g?re som det har med bilen... Ka v?re han har v?ret en klovn til kobling og gas


    Enig - det er alt afg?rende

  • Quote

    Originally posted by Shooqer



    Samt det er ikke noget med HK at g?re det er momenten


    Nja - det har selvf?lgelig noget med HK at g?re men som du n?vner spiller moment og s? selvf?lgelig v?gt en stor rolle.


    Mine gamle BMW havde ikke specielt mange heste men et godt moment, s? den rykkede ganske fint ;)