Musik smag eller hvad!!!!!!!

  • Ville bare lige høre om der var nogen der sidder lige nu og stener til det vildeste musik eller hvad!!!!!.......


    Jeg selv sidder næsten i ekstase 8o over Queens Of The Stone Age og Audioslave i øjeblikket

  • Quote

    Originally posted by -=Barbaruzi=-
    Ville bare lige høre om der var nogen der sidder lige nu og stener til det vildeste musik eller hvad!!!!!.......


    Jeg selv sidder næsten i ekstase 8o over Queens Of The Stone Age og Audioslave i øjeblikket


    Hørt .. Audioslave er klart for galt stener musik :) elsker at stene deres musik


    Nothingface er nu også et band der klart kan anbefales ..


    Rock-zone.dk og Clonemetal.dk hvis du er til sites med det lidt mere alternative musik ;-)

  • Audioslaves nyeste single er pæænt fed, rimelig rocket.....fed video også, lidt Interstate 76 over den... :))

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Her der høre vi pænt meget HIM..
    Men ellers synes jeg selv jeg har en bred musiksmag..


    synes Him er et eks. på at folk fra Finland ikke skal have adgang til en pladekontrakt :D host the rasmus host .. hehe arj Him er okay bare lidt for soft til mig ..

  • Quote

    Originally posted by -=Barbaruzi=-
    Audioslaves nyeste single er pæænt fed, rimelig rocket.....fed video også, lidt Interstate 76 over den... :))


    går ud fra at du har hørt hele albumet ikke :) ?

  • Quote

    Originally posted by PLauGe


    går ud fra at du har hørt hele albumet ikke :) ?


    jo jo jeg har det hele....lækkert 8o

  • Quote

    Originally posted by -=Barbaruzi=-


    jo jo jeg har det hele....lækkert 8o


    jeps .. ved ikke hvorfor jeg købte det.. men har ikke fortrudt det .. i starten var det ikke lige mig .. men efter at have hørt det et par gange blev jeg sg hooked :D

  • Sådan syntes jeg det er med mange albums...man skal lige høre det igennem et par gange, det skulle jeg også med Queens Of The Stone Age. Og hold kæft hvor det rykker. :P:P

  • Sidder og stener Nightwish. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • WUHA @ Audioslave, Rage Against the Machines, Revis, lidt af hvert :)


    Gerne LOVELY beat og godt "flow" :))


    (Fuck: Nick & Jay, Min mor, og alle de der andre low ass bitch ass punks von our Society)

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Noget Slipknot, Stone Sour og Murderdolls


    jeg ved ikke hvorfor .. men jeg synes ikke Murderdolls er så vilder .. har lige siddet og hørt deres album .. damn jeg er glad for at jeg ikke ofret penge på det .. de har 2 - 3 fede numre .. resten er bare lidt stener ..


    tror i stedet det bliver Spineshank eller manson koncert mine sparepenge skal gå til :D

  • Quote

    Originally posted by PLauGe


    jeg ved ikke hvorfor .. men jeg synes ikke Murderdolls er så vilder .. har lige siddet og hørt deres album .. damn jeg er glad for at jeg ikke ofret penge på det .. de har 2 - 3 fede numre .. resten er bare lidt stener ..


    tror i stedet det bliver Spineshank eller manson koncert mine sparepenge skal gå til :D


    det er ik rigtig "heavy" ... det minder mere om gammel rock ala slayer ...

  • Sys stadig slayer rykker røv på de fleste nye drengerøvsrockbands... de har skill og tempo, og rykker rigtigt ledt i spaden :evil: