Lidt problemer med Expressdelivery.

  • Som i sikkert alle ved har jeg sendt mit X1900XTX ind pga. fejl og har fået afvide jeg fik et et nyt inden for 3 dage, og det blev sagt den 5. juli 2006 09:29:01 her er beskeden fra dem.



    Det var jeg så glad for, så jeg tog i sommerhus søndag den 9 juli, og kom hjem fradag den 14, der var stadigvæk ikke kommet noget og så var der gået 9 dage, pis tænkte jeg, og skrev så til dem at jeg ikke kunne forstå hvorfor der blev ved med at stå på lager om 1-3 dage, fik så ikke noget svar, og de lavede det så om til på lager den 21/7 altså om 2 dage, det gad jeg så ikke vente på, så jeg skrev jeg hellere vil have et 7950 GX2, så spurgte de mig hvad for et og det skerv jeg, tror det var i mandags jeg skrev det, og har ikke fået svar fra dem siden, kan så se at det 7950 GX2 ikke er kommet på lager, så derfor vil jeg hellere have et 7900GT nu, men kun hvis de vil tjekke om det er rev. 2, og det skrev jeg idag, har stadigvæk ikke fået noget svar, det er altså 3 dage snart 4 hvor de ikke har svaret mig, skrev så til dem ved 12 tiden idag at jeg køber et grafikkort ved en anden forhandler hvis i ikke svare mig inden kl 16, og sagde at jeg vil andmælde dem for at ignorere køber, da de sidder inde med mine 4.000Kr, og skrev også til deres salgs afdeling, og spurgte om de vil sætte lidt skub i deres service afdeling, da jeg har ventet 15 dage nu, de har stadigvæk ikke svaret mig.
    Jeg er så ved at gå under, mit humør er meget lavt da jeg har givet 15.000 for en computer som bare har stået stille i 2 måneder, og har brugt over 300Kr på Rma sager, (Altså forsendelser)
    Håber i kan hjælpe mig, man kan jo ikke ringe til dem eller køre til viborg og komme i kontakt med dem da det er et firma og ikke en butik.

  • det er forskellen mellem dem og deres anden afdeling midtdata....og det er derfor de kan være lidt billigere. udover det så er det ofte distributør leddet der angiver forkerte ankomst datoer osv.....mine ram er også blevet rykket 2-3 gange, men nu er de her....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Hmm. Det hjalp så ikke så meget, det er det de ignoere mig der værst, de sidder altså med mine 4.000Kr.


    Kan sagtens forstå dig, og jeg vil råde dig til at ringe til søsterfirmaet Midtdata og bede om at tale med Allan, som ejer firmaet. det kan ikke passe de ikke besvare mails hurtigere.


    Du har desuden krav på at få forsendelsespengene retur, hvis du stadig har kvittering fra posthuset. dette er skrevet i den danske købelov.


    Quote

    Originally posted by Fragman
    det er forskellen mellem dem og deres anden afdeling midtdata....og det er derfor de kan være lidt billigere. udover det så er det ofte distributør leddet der angiver forkerte ankomst datoer osv.....mine ram er også blevet rykket 2-3 gange, men nu er de her....


    det er fuldstændig det samme leverandører, så det er ligemeget om du vælger midtdata eller expressdelivery.

  • ja men ved midtdata kan man snakke med folk :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Mon ikke de holder ferie?


    Quote

    Som i sikkert alle ved har jeg sendt mit X1900XTX ind pga. fejl


    og nej, jeg vidste ikke du havde sendt dit grafikkort ind til RMA. Hvorfra skulle jeg det?

  • de kører det som 2 seperate firmaer så HAR du først sagen hos expressdelivery så rører de den slet ikke hos midtdata.....så den går altså ikke....nu er du bare nødt til at vente.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Hmm. Prøver aligevel imorgen, nød til at vente? Hvis de bare ignorere mig hvad så? Skal jeg bare side og kigge på de tager mine 4.000Kr? Og det er også umuligt det kan tage 3-4 dage at svare på en email, har skrevet til dem før, og der har de være hurtige og flinke så ved ikke lige hvad der er sket.



    Quote

    og nej, jeg vidste ikke du havde sendt dit grafikkort ind til RMA. Hvorfra skulle jeg det?


    Fordi der har været en tråd om det, men nok om det.

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Hmm. Prøver aligevel imorgen, nød til at vente? Hvis de bare ignorere mig hvad så? Skal jeg bare side og kigge på de tager mine 4.000Kr? Og det er også umuligt det kan tage 3-4 dage at svare på en email, har skrevet til dem før, og der har de være hurtige og flinke så ved ikke lige hvad der er sket.




    Fordi der har været en tråd om det, men nok om det.


    Man plejer at sige, at sådan noget maks skal tage 3 uger.


    Og som jeg skrev før, dine udgifter du har haft med at sende det til RMA, skal butikken betale.

  • lol de "tager" ikke noget som helst......det er en seriøs nok forretning, slap dog af. du har været uheldig ja, men det er ikke ligefrem deres skyld. du skal nok få dit kort. Det er ferietid nu så det kan være de måske ikke har så meget tid til det administrative i denne uge.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hmm ja... Ved godt det var for åndtsvagt skrevet, er bare træt af det, men tror jeg køber et 7900GT ved midtdata, og så håber jeg kan få pengene tilbage fra det X1900XTX.

  • Du må lige have lidt tålnodighed vi har rinlig travlt og en del folk er på ferie, vi kan jo ikke springe alle de andre over bare for at hjælpe dig :crazyeyes:
    Så bare ha tålmodighed. :9xo

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().

  • Okay. Jeg har skrevet en del mails ang. hvad grafikkort jeg vil have, og har fortrudt mit valg af grafikkortet så vil hellere have et 7900GT hvis det findes i en rev. 2, men hvis ikke, kan jeg bare tage det 7950 GX2. Men vil lige tænke over det til imorgen og skrive en mail til dem.
    Da jeg købte det X1900XTX kostede det 3900Kr og det Club 3d 7950 GX2 koster 4150Kr så er det ikke bare 250Kr extra jeg skal betale? Eller skal jeg gå efter den nuværende pris på det X1900XTX, for så skal jeg af med meget mere da det er nede i 3400Kr nu, og så gider jeg ikke, det var faktisk det jeg ville spørge expressdelivery om.
    Kan det vikelig tage 3-4 dage at svare på en mail?



    Quote

    Så bare ha tålmodighed. :9xo


    Yep, det har jeg haft i 15 dage :crazyeyes:


    (Artisan) Du siger Vi, hvad mener du med det? Du arbejder da ved midtdata.

  • når man tænker på det er højsæson for ferie så kan jeg nu altså godt have lidt mere tålmodighed med firmaer end jeg har normalt...den eneste gang jeg er blevet virkelig gal er da et firma der sælger værktøj glemte min ordre ...den stod 2 dage på deres lager uden at komme videre...hvilket betød at min stedfar ikke fik sin julegave til juleaften..... DER var jeg rasende.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det kan jeg godt forstå. Jeg har skrevet til dem idag, bare mærkeligt at connektors ikke kan modtage mine email's og han har jubii mail, men dem med hotmail kan godt, så skrev også lige en email fra min gmail, så håber de modtager den, men nu må jeg se, har bestilt et Club 3d 7950 GX2 hvis det kan fås til de 250Kr extra.

  • De har hellere ikke svaret idag, hvor lang tid m? rma sager h?jst tage?
    Har snakket med (Artisan) Som har sagt at kortet kommer hjem fra leverand?ren den 26, men kan s?dan set ikke bruge det til noget, da jeg s?ger et et svar fra dem, da jeg er i tvil om jeg kan f? det 7950 GX2 til 250Kr extra, gider nemlig ikke de sender mig det og s? skal jeg af med 700-900Kr, men det m? tiden vise. Nu er min t?lmodighed da blevet tr?net lidt :))