Ekstrem varme i Danmark for tiden

  • Det er da godt nok vildt så varmt det er for tiden. Det er sg lang tid siden vi har haft sårn en varm sommer ? Skulle rigtig have været på Rømø, men det forlyder at tyskerne har indvaderet øen med kilometre lange køer.


    Vores badebassin på 10.000 liter er pt på 26 grader [Blocked Image: http://www.langkawi.dk/smileys/a1252.gif]


    http://vejret.tv2.dk/article.php?id=4525892&forside [Blocked Image: http://www.langkawi.dk/smileys/t130.gif]


    Det er dejligt med noget varme. Hvad er jeres planer for idag, udover compen ? :D

  • Ja, og den strand vi normalt bader på, er i hvert fald de 30 grader de første 25-50m ud.. Skal lige siges at det er en meget lav-vandet strand.


    Mine svigerforældre er i London på nuværende tidspunkt, og de har nævnt at det er temmelig hedt der henne.. Den hopper vidst op på 40 grader enkelte steder.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Ja det er dælme varmt :cheers: :drink:


    Vi har haft 28 grader i stuen i 14 dage nu 8o grundet at de 3 vinduer vi har i stuen, ja der kommer solen ind fra når solen står op til kl. ca 17.00.
    Og alle vinduer er åbne døgnets 24 timer..


    Der varer sQ ikke længe før jeg flytter ned i vores kælder, der er "kun" 22 grader, så der er dejligt køligt.


    Planen for i dag har været maling af vores vinduer udvendigt, er næsten færdig nu orker sQ heller ikke mere, pyhaaa det er varmt og stå i solen og arbejde. 8)


    Go' sommerdag til jer alle. :cheers:

  • Jeg sidder fanme også og har det mega varm her i Midt data :(


    Vi har kun 1 ovenlysvindue og ellers kun små ventilatorer. Så jeg sveder en smule :crazyeyes:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet 2 gange, sidst af Artisan ().

  • Quote

    Originally posted by Artisan
    Jeg sidder fanme også og har det mega varm her i Midt data :(


    Vi har kun 1 ovenlysvindue og eller kun små ventilatorer. Så jeg sveder en smule :crazyeyes:


    Så det jo bare at samle jer nogle blæser sammen, og sætte dem til en PSU.. Det findes vel på en sådan arbejdsplads :D

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by Artisan
    Jeg sidder fanme også og har det mega varm her i Midt data :(


    Vi har kun 1 ovenlysvindue og eller kun små ventilatorer. Så jeg sveder en smule :crazyeyes:


    De fede må svede:))

  • Quote

    Originally posted by Shooqer


    De fede må svede:))


    Haha så holdt vi
    Jeg er skam i meget god form :9xo

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • jaja rund er vel også en form :D


    bor på 2. sal og lige under taget...der er 29 grader herinde atm, og det er ikke den værste dag.....alle vinduer er åbnet i alle værelser men lige meget hjælper det.....kold cola virker :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Sport sport og atter sport :) Var lige ude og spille 1½ time tennis med de gamle midt i middagssolen og så har den ellers stået på touren siden kl. 1


    Der er i øjeblikket 29,4 grader herinde, selv med døre og vinduer åbne

  • Ja der er dælme varmt, var ude og slå græs ved min farmor/farfar idag.
    Det er næsten ikke til at sove og så når man står op, så er det ligesom en der har hældt en spand vand ud over en, det bare klamt, det hellere ikke til at sidde ved computeren, bor på 2 salg med vinduet lige ved siden af mig.