Læseproblemer

  • Jeg skal til teoriprøve (Kørekort) på tirsdag og jeg håber selvfølgelig på at bestå, det er jo klart.. Det er dog anden gang jeg ska op, hvilket overraskede mig meget, da jeg normalt får 2-3 fejl i prøverne, men denne gang fik 6 dumme fejl :boxed:


    Så denne gang ville jeg få læst godt igennem i teoribogen, hvilket jeg endnu ikke har gjort, da jeg virkelig ikk kan finde ud af at sidde stille og læse i en bog...


    Jeg har altid haft det hersens koncentrationsproblem når det kommer til at læse... hvis jeg virkelig tvinger mig til at læse, så løber mine øjne i vand efter 10 minutter og jeg begynder at gabe som en sindsyg, hvorefter mine øjne bare skøjter henover ordene uden at jeg får læst dem...



    Har i haft samme problem eller kender i måske nogen der har haft det? Så må i MEGET gerne komme med nogle tips!
    (Jeg ved godt jeg er sent ude, det behøver i ikke anmærke)


    På forhånd tak!

  • Har selv samme problem når jeg læser, altså når det er noget som jeg ikke GIDER at læse.. :S Hvis det er noget jeg gerne vil læse, så har jeg intet problem med det.


    Er det nu jeg lige skal sige at jeg to teoriprøven med én fejl uden at åbne bogen? :razz:

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Har selv samme problem når jeg læser, altså når det er noget som jeg ikke GIDER at læse.. :S Hvis det er noget jeg gerne vil læse, så har jeg intet problem med det.


    Er det nu jeg lige skal sige at jeg to teoriprøven med én fejl uden at åbne bogen? :razz:


    Problemet opstår også når jeg læser noget interessant... Sad og læste Alt om Data's Det Digitale Hjem, som jeg interesserer mig meget for, men heller ikke det kan jeg læse i mere end 10 minutter :boxed:


    Quote

    Originally posted by Falsk
    Du kan låne teoribogen på video på biblioteket


    Havde faktisk håbet på køreskolen havde den på dvd så jeg kunne smide den i min htpc og lade den køre igennem et par gange... men det havde de ikke


    Jeg har ingen vhs

  • jeg læste ikke den gang jeg tog kørekort, jeg bestod bare med 5 fejl. hvilket jeg tror var held, for alle de andre prøver vi havde med kørelæren fik jeg 7-12 fejl hver gang. :S

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    jeg læste ikke den gang jeg tog kørekort, jeg bestod bare med 5 fejl. hvilket jeg tror var held, for alle de andre prøver vi havde med kørelæren fik jeg 7-12 fejl hver gang. :S


    Det er den eneste rigtige måde at gøre det på :)


    Var vist også jævn heldig kun at have 5 fejl.
    Godt køreprøven var meget nemmere end det kedelige teori.

  • Bestod min ;)


    med 2 fejl ..


    Selve prøven er meget nemmere end dem man får af kørelæren..


    det er bare køre dem igennem nok :)


    Har slet ikke haft Teroi bogen åben :P


    Men det gik jo ..


    og Jeg har ENORMT svært ved at konsentere mig


    men det gik så er det bare køreprøven i morgen :)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Har du prøvet at blinke når du læser?? :D


    Ellers er det højst sandsynligvis derfor dine øjne render i vand

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    jeg læste ikke den gang jeg tog kørekort, jeg bestod bare med 5 fejl. hvilket jeg tror var held, for alle de andre prøver vi havde med kørelæren fik jeg 7-12 fejl hver gang. :S


    Os 5 her :roller:

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder