Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

101

fredag, 22. august 2003, 22:09

Citeret

Originally posted by cla

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by cla
Fatter hat af hvordan man laver sårn noet og det der er nok det bedste jeg nogensinde har sat sammen..... *G*

Okey... :)) :)) :))

Så nu har jeg bikset noget andet sammen bliver det bedre?

he he... apopo 60´erne... Psykodelisk... :)) :))

102

fredag, 22. august 2003, 22:09

Citeret

Originally posted by PLauGe

Citeret

Originally posted by sJQLUND
Går i 9. nu, Jeg tror da jeg ta'r på gymnasiet..

nu er det heller ikk lige alle det ved hvad de vil efter 9. klasse, derfor synes jeg gym er ok, for efterskoler kan man jo ikk bruge til en skid - andet en at tænke på hvad man vil være, mens man 'Modnes'.
Mens gym gi'r dig videre adgang til en del ting..

efterskoler kan også bruges hvis man vil lære at ryge hash .. og prøve at rejse tilbage i tiden ... til de glade 60´er .. folk der kommer tilbage fra efterskole er ikke helt sig selv .. de er sådan lidt hippie agtige .. skræmmende 8o

Faktisk er der helt VILDT mange drenge der kommer tilbage fra efterskole med halvlangt hår 8o

103

fredag, 22. august 2003, 22:10

Citeret

Citeret

Originally posted by cla

Citeret

Citeret

Originally posted by cla
Fatter hat af hvordan man laver sårn noet og det der er nok det bedste jeg nogensinde har sat sammen..... *G*

Okey... :)) :)) :))

Så nu har jeg bikset noget andet sammen bliver det bedre?

he he... apopo 60´erne... Psykodelisk... :)) :))

Er det 60'er agtigt eller hva hentyder du til?

104

fredag, 22. august 2003, 22:21

Citeret

Originally posted by cla
Faktisk er der helt VILDT mange drenge der kommer tilbage fra efterskole med halvlangt hår 8o

Okey. Kender et par stykker der har gået på efterskole. Fede gutter. Fik desværre aldrig selv muligheden for det da jeg skulle klare mig selv... Fik dog det lange hår... :))

105

fredag, 22. august 2003, 22:23

nu går der der helt peace i det hva' grill??

106

fredag, 22. august 2003, 22:26

Citeret

Originally posted by VDK
nu går der der helt peace i det hva' grill??

Jaa... Groovy... :))

107

fredag, 22. august 2003, 22:40

Citeret

Originally posted by cla

Citeret

Citeret

Originally posted by sJQLUND
Går i 9. nu, Jeg tror da jeg ta'r på gymnasiet..

nu er det heller ikk lige alle det ved hvad de vil efter 9. klasse, derfor synes jeg gym er ok, for efterskoler kan man jo ikk bruge til en skid - andet en at tænke på hvad man vil være, mens man 'Modnes'.
Mens gym gi'r dig videre adgang til en del ting..

efterskoler kan også bruges hvis man vil lære at ryge hash .. og prøve at rejse tilbage i tiden ... til de glade 60´er .. folk der kommer tilbage fra efterskole er ikke helt sig selv .. de er sådan lidt hippie agtige .. skræmmende 8o

jeg ved heller ikke hvorfor .. tror sg de bliver hjernevasket sådan nogle steder :D hehe

jeg gad heller ikke .. det skulle da så lige være for den ene gode ting ved efterskole .. najs musiksmag.. generalt bliver der hørt meget ROCK :D

108

fredag, 22. august 2003, 23:05

Citeret

[jeg gad heller ikke .. det skulle da så lige være for den ene gode ting ved efterskole .. najs musiksmag.. generalt bliver der hørt meget ROCK :D

* LOL * Kom selv hjem fra efterskole i 94 med halvlangthår og spillede i 2 dødsmetalbands ;) *G*

109

fredag, 22. august 2003, 23:11

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

[jeg gad heller ikke .. det skulle da så lige være for den ene gode ting ved efterskole .. najs musiksmag.. generalt bliver der hørt meget ROCK :D

* LOL * Kom selv hjem fra efterskole i 94 med halvlangthår og spillede i 2 dødsmetalbands ;) *G*

Hvorfor det lange hår? jeg forstår det simpelthen ikk 8o

110

fredag, 22. august 2003, 23:39

Citeret

Originally posted by cla

Citeret

Citeret

har ikke penge til at få klippet deres hår .. deres penge går til rul selv smøger og billig lokal øl :D hmm faktisk lidt som når jeg selv er til fest :O

111

fredag, 22. august 2003, 23:46

Citeret

Citeret

Originally posted by cla

Citeret

Citeret

har ikke penge til at få klippet deres hår .. deres penge går til rul selv smøger og billig lokal øl :D hmm faktisk lidt som når jeg selv er til fest :O

LOL, du er da vist en 'vildbasse' *G*

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

kioskbaskeren

Gæst

112

lørdag, 23. august 2003, 16:11

synes da helt klart man skal vælge sin uddannelse efter hvor mange tøser der er tilstede...............

edit: ups, glemte at citere Imp4ct

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "kioskbaskeren" (23.08.2003, 16:13)

113

lørdag, 23. august 2003, 20:15

Forstår ikke helt hvorfor Grillrotten så gerne vil række ned på folk og kalde alle der er ikke lige er rundet de 40 pupertets-unger?? Selv virker alle dine *G* og Smileys ikke ligefrem modne, hvis vi skal analysere lidt :)
Forstår heller ikke helt hvad alle jer HTX-nørder har imod Tysk, old og andre "møg fag". Er i virkelig så naive at i tror man kan lære et helt fremmedsprog på 2-3 år?
Ved at lære oldtidskundskab lærer man faktisk hvor hele vores Europæiske kultur har taget udspring i, og ønsker I at gå rundt at være historieløse folk?
Og så lige til sidst: Det er jo altid så let at tale om "møg-fag", når man ikke kan finde ud af fagne; ik ?(

114

lørdag, 23. august 2003, 20:21

Citeret

Originally posted by Imp4ct
Forstår ikke helt hvorfor Grillrotten så gerne vil række ned på folk og kalde alle der er ikke lige er rundet de 40 pupertets-unger?? Selv virker alle dine *G* og Smileys ikke ligefrem modne, hvis vi skal analysere lidt :)
Forstår heller ikke helt hvad alle jer HTX-nørder har imod Tysk, old og andre "møg fag". Er i virkelig så naive at i tror man kan lære et helt fremmedsprog på 2-3 år?
Ved at lære oldtidskundskab lærer man faktisk hvor hele vores Europæiske kultur har taget udspring i, og ønsker I at gå rundt at være historieløse folk?
Og så lige til sidst: Det er jo altid så let at tale om "møg-fag", når man ikke kan finde ud af fagne; ik ?(

Jeg rakker ikke ned på folk, men det ville jo være fint hvis du vidste hvad du snakkede om før du udtalte dig om noget som du tydeligvis ikke ved noget om.

Der er mange der ikke kan li tysk og jeg forstår dem nu godt... Der er også en grund til at tysk ikke er hvad det har været. Personligt så fortrækker jeg sgu engelsk som kan bruges det meste af vejen. Tysk er i mine øjne forbeholdt forretningsfolk og andre folk i den branche der har noget med tyskland at gøre. Selvom der nok også er andre der kan bruge sproget til noget. Jeg kan bare ikke. Hvis jeg endelig skulle lære et sprog mere, så skulle det være spansk. Det kan jeg langt bedre li end tysk og det er også mere udbredt.... men ikke hvis man snakker om forretninger osv... Så kommer man vist ikke uden om tysk desværre.

... og joh, man kan godt lære et fremmedsprog på 2-3 år. Nogle kan ikke, men det er jo ikke det samme som at sige at MAN ikke kan.... :))

Oldtidskunskab kan jeg så ikke se det vigtige i når vi alle (forhåbenligt) har haft historie i en masse år... men hver sin lyst.

115

lørdag, 23. august 2003, 20:25

Citeret

Citeret

Jeg rakker ikke ned på folk, men det ville jo være fint hvis du vidste hvad du snakkede om før du udtalte dig om noget som du tydeligvis ikke ved noget om.

Der er mange der ikke kan li tysk og jeg forstår dem nu godt... Der er også en grund til at tysk ikke er hvad det har været. Personligt så fortrækker jeg sgu engelsk som kan bruges det meste af vejen. Tysk er i mine øjne forbeholdt forretningsfolk og andre folk i den branche der har noget med tyskland at gøre. Selvom der nok også er andre der kan bruge sproget til noget. Jeg kan bare ikke. Hvis jeg endelig skulle lære et sprog mere, så skulle det være spansk. Det kan jeg langt bedre li end tysk og det er også mere udbredt.... men ikke hvis man snakker om forretninger osv... Så kommer man vist ikke uden om tysk desværre.

... og joh, man kan godt lære et fremmedsprog på 2-3 år. Nogle kan ikke, men det er jo ikke det samme som at sige at MAN ikke kan.... :))

Oldtidskunskab kan jeg så ikke se det vigtige i når vi alle (forhåbenligt) har haft historie i en masse år... men hver sin lyst.

Flere her inde har nævnt at de vil læse til Ingenør. Hvis man vælger fx. at læse til Civilingenør, vil man opdage at man virkelig for brug for sine tysk fagligheder. Mange af lærebøgerne m.v er faktisk på tysk.

Og så forstår jeg ikke hvorfor du mener du er den eneste der har erfaringer inden for Htx vs. Gym? Tror du ikke også jeg har venner m.v der går på henholdsvis gym og htx. Også venner der har prøvet begge dele. Jeg ønsker ikke på nogen måde at trumfe et SVAR ned på diskusionen, men prøv da at lytte til mine synspunkter også?

116

lørdag, 23. august 2003, 20:33

Citeret

Flere her inde har nævnt at de vil læse til Ingenør. Hvis man vælger fx. at læse til Civilingenør, vil man opdage at man virkelig for brug for sine tysk fagligheder. Mange af lærebøgerne m.v er faktisk på tysk.

Og så forstår jeg ikke hvorfor du mener du er den eneste der har erfaringer inden for Htx vs. Gym? Tror du ikke også jeg har venner m.v der går på henholdsvis gym og htx. Også venner der har prøvet begge dele. Jeg ønsker ikke på nogen måde at trumfe et SVAR ned på diskusionen, men prøv da at lytte til mine synspunkter også?

Meget muligt der er en masse bøger til Civilingenør-studiet der er det. Det skal jeg ikke kunne sige. Jeg er ikke og skal ikke være Civilingenør.... Så som jeg siger så holder jeg mig langt væk fra pølse-sproget. :))

Jeg har aldrig sagt at jeg var den eneste der har erfaring med GYM & HTX. Det ville jo være tåbeligt at sige. Det jeg dog siger er at de påstande du kommer med ikke holder vand... Du tror GYM er noget som det ikke er og du udtaler dig om HTX som du tydeligvis ikke ved noget om for hvis du gjorde det så ville du ikke udtale dig sådan om det.

Det er én ting at have synspunkter... men det er jo ikke kun synspunkter du kommer med. Der også en del vrøvl blandet ind i det. Dine synspunkter rager mig ikke, men når du skriver noget vrøvl der ikke passer kan jeg ikke gøre andet end at ryste på hovedet og tænke "tisk tisk tisk".... :]

Begge "uddannelser" er dog for kedelige til mig, men det er der så mange ting der er...

117

lørdag, 23. august 2003, 20:42

Imp4ct, du ved åbentlyst ikke hvad du snakker om. For det første er det mig der skrev oldtidskundskab og andet "møg", og er ikke htx-nørd, har selv gået på gymnasiet. For det andet omhandler oldtidskundskab kun det gamle grækenland og dets kultur, dvs. historier om f.eks. plato og andre af datidens "store tænkere". Ikke noget man egentlig kan bruge til noget medmindre man vil studere videre inden for det fag. Sidst men ikke mindst er ALLLLLLeeee bøger indenfor ingeniørfaget på engelsk.
Edit: arrh det er løgn, der er også nogen på dansk :D

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645
Club3d HD6870 2GB Eyefinity 6
Kingston DDR3-1333Mhz, 2x2 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|KLS|" (23.08.2003, 20:51)

118

lørdag, 23. august 2003, 20:47

Citeret

Originally posted by scully
Imp4ct, du ved åbentlyst ikke hvad du snakker om. For det første er det mig der skrev oldtidskundskab og andet "møg", og er ikke htx-nørd, har selv gået på gymnasiet. For det andet omhandler oldtidskundskab kun det gamle grækenland og dets kultur, dvs. historier om f.eks. plato og andre af datidens "store tænkere". Ikke noget man egentlig kan bruge til noget medmindre man vil studere videre inden for det fag. Sidst men ikke mindst er ALLLLLLeeee bøger indenfor ingeniørfaget på engelsk.

Hm, så der er ikke kun mig der syntes han vrøvler lidt.... Men som jeg kan høre fra dig så kan jeg godt læse til ingeniør... Gider dog ikke. :))

I lyset af det du skriver, så kommer jeg til at tænke over om knægten overhovedet går på GYM... Eller skole i det hele taget.... I vågen tilstand vel og mærke... :))

119

lørdag, 23. august 2003, 20:49

Han bliver vel klogere med alderen :))

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645
Club3d HD6870 2GB Eyefinity 6
Kingston DDR3-1333Mhz, 2x2 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

120

lørdag, 23. august 2003, 20:54

Citeret

Originally posted by cla

Citeret

Citeret

Tilbage i 94 var langthår og jacksonguitarer det fede ;)

Seneste tests og artikler

34

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Corsair Voyager Air 2

For noget tid siden testede vi
Læs Mere

0

Enermax Aeolus Vegas laptopkøler

Sidder du og læser denne test
Læs Mere

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere
Seneste nyheder

10

Nyt Lian Li PC-V2130 kabinet

Lian Li er klar med et nyt sto
Læs Mere

5

Du kan prøve Final Fantasy XIV: A Realm Reborn gratis

Square Enix har annonceret, at
Læs Mere

0

EIZO FlexScan EV3237 UHD skærm på 31.5 tommer

EIZO er kommet med en FlexScan
Læs Mere

3

ADATA lancerer ny Premier DDR4 2133 U-DIMM hukommelse

ADATA lancerer i dag Premier D
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.