Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

81

fredag, 22. august 2003, 20:43

Citeret

Originally posted by cla
Jeg er da lidt stolt af at køre 184*12=2208 mhz på et gammelt epox 266a kort 8)

Og det er altså det den kører lige nu det er ikke fusk ;)

Joh, det er da også fint. Mit gamle 266A kort kunne gå højere end FSB 147 da det ikke kunne låse AGP. Ikke så fedt, men der virker da. Har lige fået det solgt sammen med min gamle XP 1800+.

82

fredag, 22. august 2003, 20:45

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by cla
Jeg er da lidt stolt af at køre 184*12=2208 mhz på et gammelt epox 266a kort 8)

Og det er altså det den kører lige nu det er ikke fusk ;)

Joh, det er da også fint. Mit gamle 266A kort kunne gå højere end FSB 147 da det ikke kunne låse AGP. Ikke så fedt, men der virker da. Har lige fået det solgt sammen med min gamle XP 1800+.

Min ka heller ikk låse men den starter jo på ny med 66 og 33 mhz på agp og pci når fsb'en når 166 ;)

83

fredag, 22. august 2003, 20:46

Citeret

Originally posted by cla
Min ka heller ikk låse men den starter jo på ny med 66 og 33 mhz på agp og pci når fsb'en når 166 ;)

Okey. Smart nok... :))

84

fredag, 22. august 2003, 20:52

Citeret

Citeret

Originally posted by cla

Okey. Smart nok... :))

Smart og smart det ved jeg nu ikke.... Men det er da bedre end hvis ikk den gjorde noget ;)

Du får leget lidt med dit avatar og din signatur hva ? :D

85

fredag, 22. august 2003, 20:54

Citeret

Originally posted by cla
Smart og smart det ved jeg nu ikke.... Men det er da bedre end hvis ikk den gjorde noget ;)

Jeps & Jeps... :))

86

fredag, 22. august 2003, 20:56

Citeret

Citeret

Originally posted by cla

Jeps & Jeps... :))

Hva sys du forresten om mit "signatur-banner"?
Det er meget tideligt at jeg er antigrafisk ikk? *G*

87

fredag, 22. august 2003, 21:07

ka du li mit avatar, grill, hehe :)) :))
Just kiddin there, men du ka ta det ka du 8)

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645
Club3d HD6870 2GB Eyefinity 6
Kingston DDR3-1333Mhz, 2x2 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

88

fredag, 22. august 2003, 21:08

Citeret

Originally posted by scully

ROOOOOOOOOOLF!!!!!!!!!!! :)) :)) :)) :)) :))

89

fredag, 22. august 2003, 21:11

Citeret

Originally posted by cla

Joh. :D

90

fredag, 22. august 2003, 21:12

Citeret

Citeret

Originally posted by cla

Joh. :D

Fatter hat af hvordan man laver sårn noet og det der er nok det bedste jeg nogensinde har sat sammen..... *G*

91

fredag, 22. august 2003, 21:14

Citeret

Håber ikke det er dig der har tegnet den for så er du fandme råden til at tegne... :))

Citeret

Originally posted by cla
Fatter hat af hvordan man laver sårn noet og det der er nok det bedste jeg nogensinde har sat sammen..... *G*

Okey... :)) :)) :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (22.08.2003, 21:15)

92

fredag, 22. august 2003, 21:16

Citeret

Citeret

Håber ikke det er dig der har tegnet den for så er du fandme råden til at tegne... :))

Citeret

Originally posted by cla

Lavet i paint, ikke det bedste tegneprogram ;)

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645

93

fredag, 22. august 2003, 21:17

Grillrotten! En professor fra HTX?! Ganske få steder man finder det! Næ du.. HTX er, i mine øjne, præcist det som du skriver om den gymnasielle uddannelse. Og jeg vil give Imp4ct 100% ret i, at man har adgang til langt flere uddannelser fra Gymnasiet. Og mere "intelligente" uddannelser. Prøv selv at lave lidt research på det.. så skal du se løjer

94

fredag, 22. august 2003, 21:19

Citeret

Originally posted by Inhuman
Grillrotten! En professor fra HTX?! Ganske få steder man finder det! Næ du.. HTX er, i mine øjne, præcist det som du skriver om den gymnasielle uddannelse. Og jeg vil give Imp4ct 100% ret i, at man har adgang til langt flere uddannelser fra Gymnasiet. Og mere "intelligente" uddannelser. Prøv selv at lave lidt research på det.. så skal du se løjer

Hvad er en intelligent uddannelse efter din mening ?(

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645

95

fredag, 22. august 2003, 21:20

Går i 9. nu, Jeg tror da jeg ta'r på gymnasiet..

nu er det heller ikk lige alle det ved hvad de vil efter 9. klasse, derfor synes jeg gym er ok, for efterskoler kan man jo ikk bruge til en skid - andet en at tænke på hvad man vil være, mens man 'Modnes'.
Mens gym gi'r dig videre adgang til en del ting..

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

96

fredag, 22. august 2003, 21:22

Citeret

Originally posted by Inhuman

Så det er det ?... aha... Måske på det HTX du har liggende omme i baghaven, men du rammer nu helt ved siden af. Sjovt du rakker ned på HTX som jo er en Højere Teknisk Exsamen... Ordne i sig selv burde sige lidt om hvilken retning folkene der tager en HTX går.... Ja, det er ikke ned i den lokale tøjbutik...

Jamen jeg ser da frem til at høre om de uddannelser der kræver mere hjerne end tekniske udannelser... Uddannelser man altså har adgang til KUN fra gymnasiet !.... Hvor gammel er du egentlig ?... Samme alder som Imp4ct ?... :))

Jeg behøver ikke research. Jeg har venner som har prøvet begge dele. Jeg har selv prøvet begge dele.

Hvad har du prøvet og hvad bygger du dine erfaringer på ?.... Hvis du har nogle...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (22.08.2003, 21:38)

97

fredag, 22. august 2003, 21:57

ville nu mene HTX giver lige så mange muligheder som det almene gym giver....men ved ikke så meget om det....ved bare at andre har fortalt om HTX'ere er bedre kvaliciferet til nogle ting frem for gym. elever....men forskellen er vel bare at man slipper for alle lorte-fagene....idræt...oldkundsskab...osv, hvad skal man lige bruge det til...så synes JEG det er bedre at være god til f/k og noget i den kaliber. 8o ;(

98

fredag, 22. august 2003, 22:05

Citeret

Originally posted by sJQLUND
Går i 9. nu, Jeg tror da jeg ta'r på gymnasiet..

nu er det heller ikk lige alle det ved hvad de vil efter 9. klasse, derfor synes jeg gym er ok, for efterskoler kan man jo ikk bruge til en skid - andet en at tænke på hvad man vil være, mens man 'Modnes'.
Mens gym gi'r dig videre adgang til en del ting..

efterskoler kan også bruges hvis man vil lære at ryge hash .. og prøve at rejse tilbage i tiden ... til de glade 60´er .. folk der kommer tilbage fra efterskole er ikke helt sig selv .. de er sådan lidt hippie agtige .. skræmmende 8o

99

fredag, 22. august 2003, 22:08

Citeret

Originally posted by PLauGe
efterskoler kan også bruges hvis man vil lære at ryge hash .. og prøve at rejse tilbage i tiden ... til de glade 60´er .. folk der kommer tilbage fra efterskole er ikke helt sig selv .. de er sådan lidt hippie agtige .. skræmmende 8o

Hey... Er der noget galt med 60´erne og Hippier ?( ...

Jeg ville da klart hellere leve i 60´erne frem for tiden efter. :)) ..... og ja, jeg ville godt kunne undværre min computer og mit TV. ;)

100

fredag, 22. august 2003, 22:08

Citeret

Citeret

Originally posted by cla

Så nu har jeg bikset noget andet sammen bliver det bedre?

Seneste tests og artikler

0

CM Storm Resonar In-ear Gaming Headset

Hvis du tilbringer megen af di
Læs Mere

1

Xtrfy XG1-R LED mekanisk gamer tastatur

Det kan være svært for produce
Læs Mere

3

Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4 GB

Vi skal i dag se lidt på et Ra
Læs Mere

0

Corsair Graphite 380T

Vi skal i denne test tage et k
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Flere NVIDIA GeForce GTX 980 informationer

NVIDIAs næste high end grafikk
Læs Mere

0

Nyt In Win D-Frame Mini kabinet

In Win har lanceret deres nye
Læs Mere

0

Første trailer til The Hunger Games - Mockingjay Del 1

Første trailer til den tredje
Læs Mere

0

Masser af billeder af NVIDIA GeForce GTX 980

Der er dukket mere end en hånd
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.