Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 15. juli 2006, 10:55

Der er lige en lastbil der har prøvet at lave en U-Vænding i min gade med det resultat at han bakkede op i den ejendom jeg bor i.. og da jeg hade mine vinduer åbent skuppede han hele mit vindue ind i lejligheden :S hvad fanden gør man så... jeg har nuppet hans nummerplade osv. og har tlf på hans vognmand så det er ikke noget problem at få hans forsikring til at betale men det var sgu chock at vågne op til da jeg lå og sov og det var mit soveværelses vindue....

Vilde bare lige dele min morgen chock tilstand med jer...

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

2

lørdag, 15. juli 2006, 10:56

billeder tak:)

Men sur røv

3

lørdag, 15. juli 2006, 10:58

Hold da op, jeg havde godtnok fået fat i ham, og så smadret ham, det er da noget være pis at lave lige godt om det ikke var med villige.
Kan du smide nogle pic's?

4

lørdag, 15. juli 2006, 11:03

Jeg har lånt mit digicam ud til en veninde der er på ferie så kan ikke poste billeder :( sedder lig nu og venter på en tømmer og håber det ikke bliver regnvejr...

Fed7haS

5

lørdag, 15. juli 2006, 11:05

Nedern.
Haha der bliver vist ikke regn vejr idag.

6

lørdag, 15. juli 2006, 11:08

Ej hvor surt :(

Så du har slet ikke snakket med ham/hende der gjorde det?
Eller firmaets ejer for den sagsskyld?

/Grau

67744 - 30150 - 13273 - 7504
[img]http://www.hwbot.org/signature.img?t=1&uid=4841&iehack=.jpg[/img]
Life is like a beer, the longer its open, the worse it gets

7

lørdag, 15. juli 2006, 11:17

Jeg snakkede med chaføren og han forsikrede at firmaet vilde betale.. har prøvet at ringe til dem men de har kun telefonsvare da det jo er lørdag... men har bestilt en tømmer så må jeg jo vidersende regningen..

Fed7haS

8

lørdag, 15. juli 2006, 11:38

Det var da noget være P** ! Godt det ikke regner den næste uge :)

Har prøvet noget af det samme, det var en varevogn der bakkede op i mig og min vens bil X(

btw - ikk en helt lorte lørdag, har nemmerlig fødseldag 8)

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

9

lørdag, 15. juli 2006, 11:39

Christ :boxed:

Det var sku en gusten måde at vågne på.

10

lørdag, 15. juli 2006, 11:39

Damn en træls ting at vågne ved. Men det er da godt, at du fik fat på ham og at han ikke bare kørte hans vej med det samme.

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
Canon EOS 400D, Playstation 3, Xbox 360 Elite

11

lørdag, 15. juli 2006, 11:45

ja det hade været langt ude hvis han var kørt.. men han hade ikke sluppet da jeg var hurtig til at tage hans nummerplade...

Bare godt det ikke er regnvejr :D hehe det hade været trist :P

og Tilykke med fødselsdagen Isse :dance: :drink:

Fed7haS

12

lørdag, 15. juli 2006, 12:48

#XmuZz det er nok ikke så smart hvis man gerne vil ha at han skal betale for dit vindue ;).. og lyder til det gik fredeligt til mht. at finde ud af hvordan i ordnede det,

godtnok noget surt noget, spurgte du ham ikke hvad fanden det var han havde gang i? :D

A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
MSI - K8N Neo P.(s754)
2X512 PC3200 g.Skill
Tyan - Radeon 9800Pro-m

13

lørdag, 15. juli 2006, 12:50

Citeret

#XmuZz det er nok ikke så smart hvis man gerne vil ha at han skal betale for dit vindue Wink .. og lyder til det gik fredeligt til mht. at finde ud af hvordan i ordnede det

Det var mere hvis han bare skred.

14

lørdag, 15. juli 2006, 13:05

Citeret

Originally posted by Medallish
spurgte du ham ikke hvad fanden det var han havde gang i? :D

Jo hehe... det sjove var at for enden af min gade er der en rundkørsel så den U-vænding var totalt unødvændigt da han jo bare kunde have kort en omgang i rundkørslen.. hehe men han sagde at han var blevet stresset af sin kolega og at den store lastbil var første gang han kørte den... så jeg så ingen grund til at hidse mig op det var jo trods alt kun materielle skader.. hade været noget andet hvis han hade bakket ind i mig imens jeg sad på min MC eller lignende :P hehe...

Fed7haS

15

lørdag, 15. juli 2006, 13:29

Citeret

hade været noget andet hvis han hade bakket ind i mig imens jeg sad på min MC eller lignende Tongue hehe...

*GGG*

16

lørdag, 15. juli 2006, 13:34

Dårlig dag at vågne op til ;)

17

lørdag, 15. juli 2006, 17:31

Så er vinduet midlertidigt fixet.. jeg er fandme glad for at jeg ikke skal betale de 2 tømre :S 2 timer på en lørdag det må give en solid pris :P godt det er hans forsikring der skal æde det... og så er der jo også lige det nye vindue der skal i en gang i næste uge når det kommer hjem... tror hans vognmand giver ham en god verbal fine for den der :P hehe

Fed7haS

18

lørdag, 15. juli 2006, 20:34

Ville nok være en god ide at tage billeder af det inden det bliver lavet, for har du først lavet det har du egentlig ikke nogle beviser.....

19

lørdag, 15. juli 2006, 21:07

Satme sur røv... men godt at han kommer til at betale:)

Dennis Hansen, dehan.dk

Seneste tests og artikler

0

Asus VG248Q 24 tommers 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere
Seneste nyheder

0

AOC u3477Pqu skærm på 34 tommer

AOC er klar med en skærm, der
Læs Mere

0

Første trailer til Fifty Shades of Grey

Den første trailer til Fifty S
Læs Mere

0

WD skruer op for kapaciteten med ny 6TB harddisk

Western Digital udvider deres
Læs Mere

15

Vind gavekort til 2 biografbilletter og 2 gufbilletter

Vågn nu op og deltag i konkurr
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.