cheats er for loosers

  • ja min mening er helt klart at man er et fjols af rang

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Øhm, nu er jeg ikke lige den store CS-gamer - men jeg vil da mener, at det er svineri at snyde så længe de andre gamere ikke er med´på den. Når en hel flok spiller med cheats, er det jo helt i orden, da de jo spiller på samme niveau.

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    folk der snyder online skulle have derres pc konfiskeret
    og tvinges til at se tv3 hele dagen.


    Hvad er der nu galt med TV3?


    Du er måske mest til DK4 :D

  • Cheating online er = hjernedød

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Hvad er der nu galt med TV3?


    Du er måske mest til DK4 :D


    Ser faktisk kun tv hver 14 dag om søndagen kl ca 13.50 :) og 2 timer frem

  • Quote

    Originally posted by cla


    He he det er os total nice :)
    Håber Kiesa kører lidt bedre den her gang 8)


    Han skal ihvertfald ikke holde stille forde nogle skal forbe det var lidt pinligt at se på lol


    Men når han lige får fundet sig til rette i den F1ér skal han nok give den holledner baghjul :)

  • Har valgt det er iorden, da jeg har selv div. "Ch34t$" til CS og lign.. og syntes sq selv de skal prøves af en gang i mellem når man sidder i LAN med vennerne :) og så står bare og løfter øjenbrynene :))


    Også bliver jeg slapped og tvunget til at cykle ned på den lokale døgner og købe COLA til hele banden.. WUAHAHA 8o

  • Quote

    Han skal ihvertfald ikke holde stille forde nogle skal forbe det var lidt pinligt at se på lol


    hehe ja lidt, men hørte du ikk da han fortalte forskellen på og køre f3000 og F1, men ka osse godt se tænk hvis nu fordi han fuckede up i et sving og fik skubbet Montoya af uha det ville man nok ikk blive populær over, tror faktisk man havde kørt sit sidste løb


    hmm sorry blev li noet pladder d jeg skriver i starten bær over med mig jeg er træt :]

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

    Rettet en gang, sidst af sehested ().

  • Quote

    Originally posted by sehested


    hehe ja lidt, men hørte du ikk da han fortalte forskellen på og køre f3000 og F1, men ka osse godt se tænk hvis nu fordi han fuckede up i et sving og fik skubbet Montoya af uha det ville man nok ikk blive populær over, tror faktisk man havde kørt sit sidste løb


    hmm sorry blev li noet pladder d jeg skriver i starten bær over med mig jeg er træt :]


    Ja den havde ikke været go lol

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Også bliver jeg slapped og tvunget til at cykle ned på den lokale døgner og købe COLA til hele banden.. WUAHAHA 8o


    Det er også det mindste du kan gøre ;) *G*

  • Quote

    Originally posted by master


    Du glemte i 1 mdr....... så har de set alle deres programmer ;)


    pjat de genudsender da næsten ikke noget ROFL

  • jeg fatter simpelthen ikke folk der cheater , hvad er udfordringen i et spil hvis man cheater , så kan men jo ikke se hvor god man er til det enkelte spil i forhold til dem man spiller i mod ! men det er jo sikkert en eller anden lille pubertær filipens der ikke kan klare at tabe ligemeget hvad som er den mest almindelige cheater sådan rent statistisk

  • cheaters skal dø.. og det er bare nu.. grrr... jeg synes det er i orden i singplayer spil hvis man har gennemført det.. fordi spillet bliver jo lidt forlænget hvis man cheater :) men i multiplayer er det, det lammeste der findes...