Nyt om knallert-nummerplade

  • hey..


    Ja, jeg fik sku lige tilsendt dette billed af en ven.


    Nogen der kan sige om dette er 100% rigtig eller hvad?

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • ja det burde da være rigtigt men som sagt hvor gamle knallerter snakker vi om???????;):T


    System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

  • Dunno.. men det er vel nok nogle år gamle går jeg ud fra..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • ja okay men hvor gamle vel ikk mere end en 4-5 år gamle
    ??????:T


    System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Det er fandmer da latterligt, jeg skal kraftedme ikke have sådan en firkantet klods på min scooter.


    Er det ALLE scootere/knallerter?


    JA ALT også PUCH

  • lol hvis man vil bryde loven og risikere bøder pga en nummerplade til 90 kr....så burde man altså få sig et liv.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hvis det kommer til min, så skal min knallert sgu neddroslet en del!


    De kunne da i det mindste sørge for at vi får lov til at køre lidt hurtigere.

  • det er jo udelukkende for at få styr på dem....det er meget nemmere at spore de ulovlige og stjålne....og da der bliver stjålet ekstremt mange så hilser jeg det blot velkomment....har selv mistet en pgo som blev stjålet 2 gange på 2 mdr...sidste gang dukkede den ikke op igen.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    det er jo udelukkende for at få styr på dem....det er meget nemmere at spore de ulovlige og stjålne....og da der bliver stjålet ekstremt mange så hilser jeg det blot velkomment....har selv mistet en pgo som blev stjålet 2 gange på 2 mdr...sidste gang dukkede den ikke op igen.


    Tror de fleste skiller knallerten af og sælger delene som ikke kan spores.

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Det kan de sgu stikke skråt op et hvis sted hvis i spørger mig, det kommer sgu ikke på min knallert.


    Sig du bare det til dem, de vil dog gerne se en lidt pænere tone ;)


    Og vil du ikke have en nummerplade på, så er der sikkert en cykelforhandler der sælger billige cykler, så du kan finde dig et nyt transportmiddel.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Sig du bare det til dem, de vil dog gerne se en lidt pænere tone ;)


    Og vil du ikke have en nummerplade på, så er der sikkert en cykelforhandler der sælger billige cykler, så du kan finde dig et nyt transportmiddel.


    Ja eller han kan bare gå ind på


    http://www.sikkertrafik.dk/


    Og så læse at ældre knallerter ikke skal have nummerplader på.


    Sikkertrafik.dk

    Quote

    Loven om nummerplade på knallert 30 træder i kraft 1. juli 2006 og gælder for fabriksnye knallerter, der erhverves den 1. juli 2006 eller senere. Loven følges op af målrettet information til de unge og deres forældre, til knallertbranchen, ungdomsskoler m.m.



    Det billed er fake, godt!