Tysk Oversættelse

  • Hejsa... Er der nogen af jer som kan oversætte dette ordenligt til Dansk ?.... Normalt ville jeg bruge en online-oversætter men lige denne tekst vil jeg godt have oversat ordenligt..


    Sehr geehrter Kunde,


    wir haben eine Nachforschungsantrag bei unserer Bank gestellt, bitte gedulden Sie sich noch so lange, bis dieser von unserer Bank bearbeitet wurde.


    Mit freundlichen Grüßen

  • det er noet med at pengene er blevet puttet i et stort sort hul og du ska ikk regne med noensinde og se dem igen ;)

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Hm, så jeg tager det som et tegn på at der ikke er nogen der kan finde ud af det. Lidt skræmmende når man tænker på hvor mange skolebørn der er her inde. Jeg troede at man skulle have tysk nu om dage...

  • ja m2 men jeg har ikk haft tysk siden 1988 sååå

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hm, så jeg tager det som et tegn på at der ikke er nogen der kan finde ud af det. Lidt skræmmende når man tænker på hvor mange skolebørn der er her inde. Jeg troede at man skulle have tysk nu om dage...


    Det skal man os (eller det vil sige at man rent faktisk godt kan vælge det fra men det er på bekostning af at man ska have extra valgfag ;) ) men tysk er nok noget af det mest K E D E L I G E fag/sprog der findes :( :]


    Find en ordbog ;)

  • Quote

    Originally posted by cla
    Det skal man os (eller det vil sige at man rent faktisk godt kan vælge det fra men det er på bekostning af at man ska have extra valgfag ;) ) men tysk er nok noget af det mest K E D E L I G E fag/sprog der findes :( :]


    Find en ordbog ;)


    Giver jeg dig ret i det er, men der må da være en knægt der har fulgt bare lidt med i skolen... :))


    Jeg har ikke nogle tysk ordbøger..

  • Vil tro det betyder følgende:


    vi har fremvist en efterforskingsansøgnig for banken, venligst hav tålmodighed mens arbejdet udføres.



    EDIT kan det give nogen mening tror du?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Giver jeg dig ret i det er, men der må da være en knægt der har fulgt bare lidt med i skolen... :))


    Jeg har ikke nogle tysk ordbøger..


    Har lige kigget lidt på det ;)


  • Ja, det ville også være mit gæt, men ifølge BabelFish, ås står der CIRKA...


    we have investigation request with our bank placed, please wait you still so for a long time, until this by our bank was worked on.


    .. Det giver sgu ingen mening. *G* :]


    " please wait you still for a long time " ??... huh *G*


  • Sådan ville jeg også læse det!

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards


  • Det er da bare lidt omvendt ordstilling, passer faktisk næste på det jeg skrev hvis du bytter lidt om på ordenes placering ;)

  • Quote

    Originally posted by cla
    Det er da bare lidt omvendt ordstilling, passer faktisk næste på det jeg skrev hvis du bytter lidt om på ordene ;)


    Hmm... Ja, bortset fra " a long time ".... Håber sgu ikke de har tænk sig jeg skal vente lang tid.... Det har jeg gjort i forvejen, men det er måske det de mener... Eller spørger hvorfor jeg har ventet i lang tid, men DET vil de sgu nok ikke have svar på. *G* :]


    Tyskere :] ...


  • Det betyder flg:


    Kære kunde.


    vi har ivæksat en undersøgelse hos vores bank, vær sød at have tålmodige mens denne undersøgelse finder sted.


    Med venlig hilsen


    Håber du kan bruge dette. ;)


    EDIT: jeg fik 10 i tysk og har brugt det som export chauffør.


  • Okey. Takker. :D


  • "Deres ærede kunde"
    Vi har sat en 'efterforskning' (nachforsung=efterforskning) i gang, hav' venligst tålmodig hed, imens dette bliver gennemarbejdet/undersøgt af vores bank.
    Venlig Hilsen ...


    Skønt man nu i 3g er sluppet for tysk :)

  • Det undrer mig dog lidt hvorfor du har fået en sådan besked på tysk fra en bank... Har du en hemmelig bankkonto i schweiz? :D :D :D
    HVA SKJULER DU??? :)