Min bærbar igennem lufthavns sikkerhed?

  • Hmm her 2 dage inden vi skal afsted til USA, kom jeg li i tanke om, om der er nogen speciel sikkerhed hvis man har bærbar med?


    Kan man "risikere" at sikkerheds personalet i enten DK eller USA kræver at se indhold osv?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • indholdet på hdd..det skal du sq ikke regne med...hvorfor, har du da noget at skjule?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Hmm her 2 dage inden vi skal afsted til USA, kom jeg li i tanke om, om der er nogen speciel sikkerhed hvis man har bærbar med?


    Kan man "risikere" at sikkerheds personalet i enten DK eller USA kræver at se indhold osv?


    Da jeg rejste til USA sidste år, gik det nemt og smertefrit i sikkerhedskontrollen i Billund. Amsterdam var lidt værre, da de stiller en dælens masse spørgsmål *G*


    Alt efter hvor mange mellemlandinger du har i USA, så skal du igennem grænsekontrollen i den første amerikanske lufthavn - der tjekker de ikke din bagage, men når du så skal hjem igen, så skal du have alt elektronik ud af din taske og i de der bakker der bruges sådanne steder. Det betyder, at din bærbar f.eks. skal i sin egen bakke, alt andet der kan udløse alarmen i en anden bakke, og jeg skulle også have mine sko af og putte dem i en bakke, men det er også det eneste de tjekker.


    Så hvis du spørger om de vil se hvad du har på din computer, så vil jeg sige nej.

  • Hmm ok....



    Ja jeg har da noget at skjule, og det kommer ikke jer ved :crazyeyes:



    Men ok, lyder jo godt Burger go Aerial :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Jo for søren. Antipiratgruppen står og venter i lufthavnen med fråde om munden.


    Jøses, der er da ingen grund til at gøre grin med manden. Han spørger jo bare. Christ..

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Jøses, der er da ingen grund til at gøre grin med manden. Han spørger jo bare. Christ..


    Valgte at ignorer det :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Jøses, der er da ingen grund til at gøre grin med manden. Han spørger jo bare. Christ..


    Undskyld for off topic. Men det her er jo off topic forum. Jeg fandt Carlsens kommentar temmelig sjov :D

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Jøses, der er da ingen grund til at gøre grin med manden. Han spørger jo bare. Christ..


    tror nu også bare det var ment som en joke ;)