• Nu er jeg selv en efterhånden lidt skilled CS hacker :D


    CS er fandme sjoveste når man bruger hack, men det er kun fair når fjenderne altid er uendelige lo2.. :]


    Men nu vil jeg spørge, hvilken hack syntes i er den bedste hack ever ? (selvfølgelig cheater i - det gør rigtige tweakere da :) )


    Jeg synes selv Blaze OGC 7.0 er ret god, men faktisk synes jeg også den forholdsvis nye hack metacheat er ret god.. 8)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Skod Hack du har dig der :D jeg har sådanoget hvor du kan se gennem mure og Aime efter hovedt ved at højre klikke :D om man kan ikke blive taget i det !! :D den går lige uden om Anti cheat programerne :D hehe JEG GIVER DET IKKE TIL NOGET HEHEH :D:D:D:D:D:D

  • Quote

    Originally posted by mercie112
    Skod Hack du har dig der :D jeg har sådanoget hvor du kan se gennem mure og Aime efter hovedt ved at højre klikke :D om man kan ikke blive taget i det !! :D den går lige uden om Anti cheat programerne :D hehe JEG GIVER DET IKKE TIL NOGET HEHEH :D:D:D:D:D:D


    LoL, hva fanden mener du ?
    Nå jeg siger hack, mener jeg logisk nok noget der gør sådan at man kan se igennem mure og automatisk aime efter hovedet..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by mercie112
    Skod Hack du har dig der :D jeg har sådanoget hvor du kan se gennem mure og Aime efter hovedt ved at højre klikke :D om man kan ikke blive taget i det !! :D den går lige uden om Anti cheat programerne :D hehe JEG GIVER DET IKKE TIL NOGET HEHEH :D:D:D:D:D:D


    Laver du da selv hacks ?
    Eller hva mener du med at anti cheat progs ikk ka fange dem ?

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Hader cheatere :evil:


    Hader også cheatere, gør bare spil det dårligere....
    Istedet for at cheate, så øv dig/jer hvis du absolut vil spille spillet....

  • Nu spiller jeg ikke CS men MOHAA, VIETCONG, WULFENSTIN og kan kun sige det engang. Cheaters find nu ud af at øvelse gør mester og du dermed vil finde meget mere fornøjelse af at spille, når du på den måde får kanon gode skills. Cheaters er jo uanset hvad de bruger ikke gode nok, de bliver alligevel bøffet af dem der spiller meget!

  • Hm.. jeg er nu ligeglad


    Synes efterhånden CS er røvkedeligt, men der er ikk andre fps spil der er noget værd - tro mig, jeg har prøvet en del, synes alle er kedelige..


    Men cheat kan sgu give spillet et frisk pust :P
    og nye udfordringer..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • CS er dog det eneste spil jeg cheater i, men jeg fatter bare ikk nogen folk tager CS så seriøst..


    Jeg forstår da at dem der er profesionelle tager det seriøst, but its just a fucking game, og ingen vil huske dig anyway..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Men cheat kan sgu give spillet et frisk pust
    og nye udfordringer.. :] :] :] :] :] :]



    udfordringer DOOOOH ja hvor er der mange udfordringer i og cheate damn der er ikke noet såå lame som cheatere,det er sq ikk andet en flok små knægte der gider sidde og cheate :] :] X(X(X(

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Cheatere er nemme at definere. Vil dog ikke gøre det her, af respekt til forumet.


    Men jeg har min klare holdning til cheatere.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by sehested



    udfordringer DOOOOH ja hvor er der mange udfordringer i og cheate damn der er ikke noet såå lame som cheatere,det er sq ikk andet en flok små knægte der gider sidde og cheate :] :] X(X(X(


    tihi, hmm i bryger jer åbenbart ikke om cheats herinde :]


    Men der er fandme ikk noget sjovere end fx til LAN at arrangere at ALLE bruger cheats, det er sygt !

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

    Rettet en gang, sidst af SjQLunD ().

  • Cheatere = X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:X( :] :rolleyes:


    Quote

    Originally posted by sJQLUND
    tihi, hmm i bryger jer åbenbart ikke om cheats herinde :]


    Men der er fandme ikk noget sjovere end fx til LAN at arrangere at ALLE bruger cheats, det er sygt !


    Jeg bryder mig ihvertfald ikke om det, DET ER JO IKKE SJOVT!

  • Cheating på offentlige servere er det værste jeg ved.


    Til LAN er det almindeligt. Så det er mere acceptabelt. Med mindre folk til LAN ikke har andre servere at spille på, end de LAN servere med cheaters.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Må indrømme jeg selv har prøvet cheat til CS også, men mest for at se hvordan det hele fungerede. Jeg har dermed også opnået større erfaring inden for området så jeg lettere kan gennemskue en cheater.


    I bund og grund er cheatere jo blot folk der ikke kan aime, eller bare mangler opmærksomhed på anden måde. Måske de ikke for nok derhjemme? Hva ved jeg. Jeg ved blot at alle cheatere ender med at blive fanget, om ik andet så af VAC, hvorefter deres dyrebare keycodes vil blive banned fra alle HalfLife servere. 2 bad. Kan dog ikke sige at have ondt af dem!!!


    Hvis du blot vil lame rundt og LEGE god sjølund, så gør det i det mindste mod bot's eller andet tåbeligt. Stop med at ødelægge spillet for os andre, der fortsat spiller CounterStrike fordi vi ser noget sjovt og fedt i det!!!

  • sJQLUND


    Vil kun sige en ting folk som dig ødelægger
    ellers gode spil.


    jeg holdt med at spille cs og mohaa pga folk som dig.