Tyskland - Italien

  • Så er det tid til fodbold, om en time spiller tyskland og italien.


    - Hvem tror i går videre?


    Personligt tror og håber jeg Tyskland banker Italien ud. :) Go Lehman!

  • 2-1 til Tyskeland.


    Syntes at Italien har været svineheldig i turneringen med nogle kedelige kampe og tætte sejre. Mistede den sidste smule respekt jeg havde for Italien i Italien vs Australien...

  • Det skal helt klart være Tyskland der går videre.


    Jeg er da så træt af at se de Italienske........og for den sags skyld portugisiske spillere smide sig rundt på banen i "smerte" i håb om frispark hvergang de de bliver væltet omkuld.

  • Quote

    Originally posted by Don_Tarm
    Håber nu at det bliver Italien der vinder i aften... og så må portugal da gerne vinde i morgen...


    Enig.


    Men er lidt bange for at Tyskland snupper kampen i aften, jeg kunne ellers godt unde Italien at gå videre. Og bare nyde at se Tyskland forlade stadion og skulle ud i en bronzekamp :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Shak
    Håber helt sikkert tyskerne vinder ;)


    Jah Tyskland skal helt klart vinde... :D


    Hold k**t der var gang i den om aftenen, i Tyskland, da de spillede og vandt i Berlin :)

  • Så helst ikke nogen af dem gå videre - men af 2 onder, må det blive spaghetti drengene. Da jeg bare ik' ka' klare de pølsetyskere. F.eks. Ballack der kommenterer hver en kendelse, som en lille dreng der ikke har fået sin vilje. Og så er han imo, et af de største svin på banen selv. I det hele taget så spiller Tyskerne for voldsomt til mig.
    Italierne laver skuespil - ja det gør de fleste hold og det irriterer også mig.
    Men de har et suverænt stærkt forsvar + der er kommet nogle spændende offensive kræfter.


    Som sagt - så er ingen af holdene min kop thé. Af dem der er tilbage, så hælder jeg mest til Frankrig. Mest pga. Zidane og hans imo kunstneriske fodbold spil såvel teknisk som taktisk. Og så er de et meget dygtige teknisk funderet hold, som tillige har nogle meget erfarne spillere på vigtige pladser. :9xo

  • Jeg tror at Tyskland vinder igen over Itatien, uanset de sympatier man kan have med vores naboer i syd.


    Hvem vinder VM? Tja, vi får at se, men sådan stemmer fodboldfanatikerne:


    Frankrig - 28.57%

    Tyskland - 37.14%

    Italien - 20.00%

    Portugal - 14.29%
    :cheers:

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]


  • Det har de aldrig gjort før ved en VM slutrunde - og håber heller ikke de gør det i dag, for fodboldespillet's skyld.

  • Quote

    Originally posted by hellboy
    Kæft hvor var det ufortjent at Italien gik videre!! nu mangler vi bare at Frankrig også går videre så vi kan få den kedeligste VM-finale nogensinde. X(


    Det var da fuldt ud fortjent. De 2 tyske angribere viste ikke meget i dag pga. Italiens kanon forsvar.

  • Fortjent omend målene kom sent. Italien forsvarer bedre og bedre for hver kamp, det var simpelthen smukt at se på idag. Et hold som rullede Sverige ned og klarede sig acceptabelt mod Argentina, fik stort set intet idag før vi kom til et skud fra Podolski i overtiden.


    Desuden fortjener Cannavaro kys, kram og titlen som VMs bedste spiller, for den mand er jo helt i særklasse.


    Stadig kun et sølle mål lukket ind nu her efter 6 kampe. Italien har verdens bedste landshold i mine øjne, samt en meget realistisk chance for at vinde VM-trofæet. Og når det sker, kender jeg et par stykker som skal feste - inklusiv mig selv.

  • 2 - 0 til italien..... SKOD!!!



    okay, det er godt nok fortjent - men for satan da de filmede max... hader sådan noget, vil ønske de ikke gik videre... nu står den på portu vs frankrig.... håber på en måde at portugal får tæsk... de minder for meget om italien... de filmer sku hele bundet....

  • Italien er fortjent videre, håbede også på dem. Selvom det er at vælge mellem pest eller kolera. I det hele taget har det ikke været en særlig sjov slutrunde synes jeg, med 4 europæiske tophold i semifinalerne.


    Portugal har bare at vinde i morgen, ellers bliver finalen da en kedelig en af slagsen!

  • Quote

    Originally posted by Symbol
    Det skal helt klart være Tyskland der går videre.


    Jeg er da så træt af at se de Italienske........og for den sags skyld portugisiske spillere smide sig rundt på banen i "smerte" i håb om frispark hvergang de de bliver væltet omkuld.


    du er ikke den eneste :cheers: :9xo

  • Quote

    Originally posted by sam


    Det var da fuldt ud fortjent. De 2 tyske angribere viste ikke meget i dag pga. Italiens kanon forsvar.


    Det var da overhovedet ikke fortjent. Italien kører som sædvandlig deres utrolig defensive taktik med KUN toni i front og Totti som hængende. Hele den ordinære tid havde Italien få chancer, hvor derimod Tyskland havde bolden det meste af tiden, og også kun kom til få chancer. Det gør det jo heller ikke bedre af at Italien går ind og laver 2 mål i de sidste 2 minutter.


    Utrolig skuffende at et hold som Italien ender i finalen. Det har jo ikke vist en dyt !