Jacob har fået underligt legetøj. *G*

  • Har selv overvejet, at bikse noget sammen med den der loftventilator fra Imerco...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Det er det jeg siger - Jakob har en syret grande-blæser-fetisch :D


    jeg er til lak og latex han er til blæsere .. hver sin smag :D

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Det er det jeg siger - Jakob har en syret grande-blæser-fetisch :D


    Jeps... Det er fordi jeg har kunne lave "propellen" siden jeg var 12. :))


    Quote

    Originally posted by Imp4ct
    Så er den da heller ik større.. 32 cm?
    Dog en pæn størrelse for en blæser :)
    Hvad skal den bruges til?


    Jeps. 320mm... Ville dog godt have haft en bare lidt mindre, men det var hvad der lige var. Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal bruge den til endnu.


    Jeg kunne godt tænke mig en blæser i siden eller toppen af min Cube, men den skal helst ikke være større end 200-250mm..... 320mm er sgu nok bare lidt for stor til det. *G*.... Men et eller andet kan den vel bruges til hvis jeg på et tidspunkt får fat i en 200-250mm blæser til kabinettet...

  • Quote

    Originally posted by cla
    Det er vel "bare" et spørgsmål om at lave en 320-250 mm fan adapter :D:))


    Hm... Ja, sådan kunne man nu også se på det, men tror ikke lige det er nødvendigt... En ca. 250mm blæser vil være rigeligt hvis den kan findes... :))


    Jeg kunne vel godt få smeden til at lave sådan en fandaptor, men det vil sgu blive alt for grimt. Jeg skal allerede have ham til at lave en klods der kan står sammen med den prommy jeg skal have så mit kabinet kan stå oven på dem... Min Cube er jo en del større en sådan en lille skaldet prommy-enhed. *G*

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Hm... Ja, sådan kunne man nu også se på det, men tror ikke lige det er nødvendigt... En ca. 250mm blæser vil være rigeligt hvis den kan findes... :))


    Jeg kunne vel godt få smeden til at lave sådan en fandaptor, men det vil sgu blive alt for grimt. Jeg skal allerede have ham til at lave en klods der kan står sammen med den prommy jeg skal have så mit kabinet kan stå oven på dem... Min Cube er jo en del større en sådan en lille skaldet prommy-enhed. *G*


    Hva med at have to prommyer? Tom H har vist tre 8o

  • Quote

    Originally posted by cla
    Hva med at have to prommyer? Tom H har vist tre 8o


    Jeg har ikke brug for 2. Jeg har kun én CPU og jeg kan ikke se en god grund til at køle andet med en prommy når de koster hvad de gør.


    At ham Tom har tre ser jeg bare som et tegn på at han ikke har noget bedre at bruge sine penge på for jeg kan ikke se et praktiske formål med det. ;)