Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 28. juni 2006, 23:26

Hejsa folkens.

Jeg står og skal sende svigermekanikkens 32" LCD TV til RMA, og skal derfor bruge metervis af den dejlige bobleplast. Men så kommer spørgsmålet. Hvor pokker kan jeg få fat i metervis af den formidable indpakning henne? Jeg søger gerne et helt konkret svar, altså nogen der VED hvor det kan købes. Jeg gider nemlig ikke ligge og køre en hel landsdel tyndt i min søgen efter bobleplast. ;)

Mvh
Henrik Nielsen

2

onsdag, 28. juni 2006, 23:27

posthuset sælger det, men det er ret dyrt :S

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

onsdag, 28. juni 2006, 23:30

Hvor kan man finde meget på Google :crazyeyes:

Creativ Company

Det er i hvert fald billigere end det jeg har set på posthuset.

4

onsdag, 28. juni 2006, 23:36

Citeret

Originally posted by Burger
Hvor kan man finde meget på Google :crazyeyes:

Creativ Company

Det er i hvert fald billigere end det jeg har set på posthuset.

*LOL* Glemte at nævne, at jeg skal bruge det i morgen, derfor valgte jeg internetbutikkerne fra. ;) Men vil da kigge på posthuset efter det. Er der andre steder det kan købes, måske til billigere penge end på posthuset, hvis det er lidt pebret der?

5

onsdag, 28. juni 2006, 23:39

Citeret

Originally posted by Expendable
*LOL* Glemte at nævne, at jeg skal bruge det i morgen, derfor valgte jeg internetbutikkerne fra. ;) Men vil da kigge på posthuset efter det. Er der andre steder det kan købes, måske til billigere penge end på posthuset, hvis det er lidt pebret der?

Det kunne du jo bare have sagt :P

Du kan evt. prøve en emballagefabrik eller fabrikker der bruger meget bobleplast, det kan være du kan købe noget billigt der.

Mener Post DK ta'r 20 kr. for ca. 2 meter bobleplast, og ellers skal du helt op og købe 100 meter eller sådan noget hvis du ikke vil købe rigtig mange 2 meters pakker.

6

onsdag, 28. juni 2006, 23:40

http://www.jakobgraves.dk/Underholdning/Boble/boble.html :))

Nå, spøg til side:

Uden at vide det med sikkerhed, vil jeg umiddelbart foreslå byggemarkeder som - eller som Google viser, er der vist også nogle havecentre som har det, da det kan bruges til at isolere drivhuse. :)

7

onsdag, 28. juni 2006, 23:42

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by Expendable

Det kunne du jo bare have sagt :P

Du kan evt. prøve en emballagefabrik eller fabrikker der bruger meget bobleplast, det kan være du kan købe noget billigt der.

Mener Post DK ta'r 20 kr. for ca. 2 meter bobleplast, og ellers skal du helt op og købe 100 meter eller sådan noget hvis du ikke vil købe rigtig mange 2 meters pakker.

OK, så må jeg se om ikke jeg kan finde en emballagefabrik. :D Har opsnust at nogen snakkede om at det kan købes i Silvan. Kan det evt. tænkes at den lokale Råd og Dåd kunne ligge inde med den slags?

8

onsdag, 28. juni 2006, 23:43

Citeret

Originally posted by Mikkel
http://www.jakobgraves.dk/Underholdning/Boble/boble.html :))

Nå, spøg til side:

Uden at vide det med sikkerhed, vil jeg umiddelbart foreslå byggemarkeder som - eller som Google viser, er der vist også nogle havecentre som har det, da det kan bruges til at isolere drivhuse. :)

Good one by the way. *LOL* Ja, det tænkte jeg nemlig også lidt på, at det måske kunne være muligt at finde noget der.

9

onsdag, 28. juni 2006, 23:43

Ja eller besøg firmaer der sender mange ting afsted, på den måde får jeg det. Selvfølgelig lidt svært at få fat i hvis man ikke lige kender et sted. Mine 25 øre.

i7-7700K@5.2GHz (delidded)- AMD VEGA 64 - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

10

onsdag, 28. juni 2006, 23:46

Citeret

Originally posted by RAC
Ja eller besøg firmaer der sender mange ting afsted, på den måde får jeg det. Selvfølgelig lidt svært at få fat i hvis man ikke lige kender et sted. Mine 25 øre.

Kender desværre ikke nogen firmaer. *øv* ;(

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.