Så er der sku nyt anlæg :D

  • Det er Dali ja kan du da se :))


    Vil gætte på følgende...


    NAD C372 - forstærker
    NAD C542 - CD-afspiller
    Dali Ikon 6 x 2


    Også noget kabel evt. QED silver anni men svært at se ud fra billedet...


    Nyedeligt setup egentlig :) grtz med det :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

    Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

  • Ja, det ser helt bestemt ikke så ringe ud.


    Tillykke med købet..
    Man går aldrig galt i HiFi-klubben :)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Dælme flot :) Men du mangler lige et andet bord så det passer bedre med resten. :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"


  • Lige præcis :) Kan ikke helt huske hva kablerne hed, men resten har du i hvert fald ramt rigtigt. Det er i hvert fald et dejligt anlæg :D. Jeg går bare og venter på at naboen ringer og klager over at jeg spiller for højt ^^


    Quote

    Originally posted by Artisan
    Dælme flot :) Men du mangler lige et andet bord så det passer bedre med resten. :T


    Jeg regner med at finde nogle byggesten at sætte anlægget på.. Håber lidt på det kommer til at se godt ud ;)... Det her er bare midlertidigt

  • Quote

    Jeg går bare og venter på at naboen ringer og klager over at jeg spiller for højt ^^


    Haha så skal du være glad for du ikke bor i en lejlighed...


    Rigtig nice anlæg :9xo


  • Jo jo, men var lidt i tvivl ;)


    Men ja, det liger QED.

  • Hvis du skal have et lille råd så få de højtalere lidt længere væk fra væggen det vil nok give en bedre lyd.


    Spikes vil også være en god ide for at dæmpe vibrationer.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Hvis du skal have et lille råd så få de højtalere lidt længere væk fra væggen det vil nok give en bedre lyd.


    Spikes vil også være en god ide for at dæmpe vibrationer.


    Og har man trægulv, kan foreslåes sådanne pudder i stedet. Fåes også i Hi-Fi Klubben. Bruger dem selv, og synes de virker okay fint.


    De fungere på den måde, at de omdanner vibrationerne til varme i stedet for at koncentrerer dem på et bestemt punkt.


    Edit:
    Faktisk bør højtalerne også have lige langt til sidevæggene, hvis du forstår. Hvis nu en højtaler står i et hjørne, mens det andet står mere luftigt, så vil sidstnævnte lyde lysere.


    Meen, det kan være svært at få den rette indrette i sit hjem. Har ikke været muligt for mit vedkommende.

  • Tillykke med dit nye kæreste eje ( no more girlfriends :P )
    Sidder selv med NAD anlæg, dog Cerwin Vega højttalere, men er fuldt ud tilfreds!

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler
    Tillykke med dit nye kæreste eje ( no more girlfriends :P )
    Sidder selv med NAD anlæg, dog Cerwin Vega højttalere, men er fuldt ud tilfreds!


    Har også haft NAD og CW havde gamle 319 og et sæt DC1515 sindsyg opstilling :)


    I dag er jeg slået over i sorround :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Hvis du skal have et lille råd så få de højtalere lidt længere væk fra væggen det vil nok give en bedre lyd.


    Spikes vil også være en god ide for at dæmpe vibrationer.


    Det er ikk muligt for mig at rykke dem mere fra væggen, så de kommer til at stå sådan der..! Der burde egentlig følge spikes med, men de kom aldrig! Hva er den af?

  • Quote

    Originally posted by Claes


    Det er ikk muligt for mig at rykke dem mere fra væggen, så de kommer til at stå sådan der..! Der burde egentlig følge spikes med, men de kom aldrig! Hva er den af?


    Spikes'ne ligger i kassen sammen med højttalerne. ;)


    EDIT: Tillykke med dit lækre anlæg. Håber du bliver tilfreds med det.... :cheers: