Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

91

lørdag, 1. juli 2006, 16:48

Hmm - i har sgu fået meget sjov ud af en tråd omkring et køleskab! Fortsæt bare for min skyld, jeg har udset mig et. :crazyeyes:

92

søndag, 2. juli 2006, 12:21

hva for'en et ? :P
sommer og sol

93

søndag, 2. juli 2006, 13:08

Sådan en køletaske ala den Fragman nævnte, har jo ikke brug for mere. Det skal bare kunne holde tingene kolde.

94

søndag, 2. juli 2006, 13:17

Citeret

Originally posted by Brition
Hmm - i har sgu fået meget sjov ud af en tråd omkring et køleskab! Fortsæt bare for min skyld, jeg har udset mig et. :crazyeyes:

hehe ja den her er vist kommet lidt langt ud nu :)

Lidt til OT delen hehe

Men det er vist "sundt" for nogle folk her inde at snakke lidt om det.... har flere gange tænkt "Kom og og lav noget...."

Jeg har selv boet gratis hjemme i mange år, men skulle jeg bruge penge måtte jeg sgu selv ud og tjene dem (og den gamle er bestemt ikke fattig i at han har egen forretning med 10 ansatte). Det tager man bestemt ikke skade af. SUen rækker ikke altid langt, men med et deltids arbejde ved siden af går det meste meget nemt. Den tendens med at nogle forældre forkæler deres børn så meget at de får alt hvad de peger på, skal nok fucked de børn op senere i livet når de skal ud i den virkelige verden.
Jeg er meget glad for den opdragelse jeg har fået, da man hvis man gerne vil have noget må man sgu yde/lide lidt for det med arbejde.

Der er mange forældre der taler med sine børn om at flytte når de bliver 18, det kan ses som meget hårdt at "smide" folk ud på den måde, men det er i forældrenes gode indsigt at gøre det, jo tidligere man virkelig oplever verden jo bedre.
Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement