1

søndag, 25. juni 2006, 00:08

Hej Tweak.dk.
Jeg har haft en længere diskution med min kæreste, og hun mener at det koster penge at MODTAGE beskeder på sin telefon når man er i udlandet. Efter min mening mener jeg at det ikke koster noget at modtage, da du ikke selv er herre over om du vil modtage dem eller ej. Hvis du derimod accepterer et opkald betaler du selv.

Men det koster da ikke penge at modtage SMS beskeder? For det kan f.eks. ikke passe at du kan have din mobil slukket, og så tænde den når du når over grænsen, og så er det gratis?

Altså, jeg mener ikke at det koster penge at modtage beskeder?

- Mads Björck

2

søndag, 25. juni 2006, 00:10

Kontakt dit teleselskab - de kan give dig de helt korrekte takster fra det sted hun er.

Da jeg var i Berlin skulle jeg ikke betale for at modtage, og jeg havde Telia Express den gang... desværre gjaldte Fri SMS ikke :P

3

søndag, 25. juni 2006, 00:20

så vidt jeg ved så betaler man vidst ikke for at modtage sms'er i udlandet, men derimod at modtage et opkald koster :)

men så hut jeg visker, koster det ikke noget at modtage sms. rimelig nedern hvis din venner sidder hjemme i danmark og stener og spammer dig med sms'er og det så kommer tilat koste dig monster dyr :boxing: :finger:

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

4

søndag, 25. juni 2006, 00:32

Jeg skal på ferie om 5½ time...
Og jeg ved at telia/sonofon skal du betale for at modtage beskeder i Ungarn, Italien, Frankrig, Østrig, Norge, Svergie, Luxemborg, Belgien, Tyrkiet, Tjekiet, og mange andre steder hvor jeg også har været

Your pony died because it wasn't pretty enough

5

søndag, 25. juni 2006, 00:33

Såvidt jeg ved koster det penge at modtage beskeder uanset hvilket selskab du har, når man er udenlands..

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

6

søndag, 25. juni 2006, 00:59

det koster ikke noget at modtage men det koster 1-1½,- extra at sende

kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger

system:
Intel core 2 E6850
MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
GFX: 2x nvidia 8800 gt

7

søndag, 25. juni 2006, 01:00

Citeret

Originally posted by zizo

1-1½ kommer eddermame an på hvor man er.

8

søndag, 25. juni 2006, 01:08

Citeret

Originally posted by zizo

Jeg har haft 3, tele2, Telia, Sonofon og Debitel, og jeg skulle skam betale for at modtage, sågar bare lige på den anden side af grænsen.. :rolleyes:

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

9

søndag, 25. juni 2006, 01:14

har selv telia og sidst jeg hørte dem ad sagde de at det var gratis at modtage men at det kostede 1kr per sms de sendte og det var i henhold til sverige

kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger

system:
Intel core 2 E6850
MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
GFX: 2x nvidia 8800 gt

10

søndag, 25. juni 2006, 01:51

Hos nogen teleselskaber skal man tilmelde sig Udlandstelefoni for at kunne sende og modtage sms'er i udlandet. Altså betale for at få tilladelse til at køre over et udelandsk net.
Hos Telmore, som jeg har, er det 99,-.

- Trine, hende den fine

11

søndag, 25. juni 2006, 08:38

Citeret

Originally posted by DoDo
Jeg skal på ferie om 5½ time...
Og jeg ved at telia/sonofon skal du betale for at modtage beskeder i Ungarn, Italien, Frankrig, Østrig, Norge, Svergie, Luxemborg, Belgien, Tyrkiet, Tjekiet, og mange andre steder hvor jeg også har været

Sådan noget pjat..
Det koster ikke noget at modtage SMS'er..

Telia:
http://telia.dk/privat/produkter/mobil/u…59_context_ta=9

Sonofon:
http://www.sonofon.dk/asp/udland/index.shtml?AREA=privat

Koster intet at modtage SMS'er..

Her er også lige roaming priser for TDC og Telmore (da Telmore er roaming partner med TDC) :
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/abo…modul/index.jsp

12

søndag, 25. juni 2006, 12:21

nice reserch Bubbi.. lækkert at høre.. giver heller ingen menning at hvis folk sender dig sms'er(som du ikke kan sige nej til) jamen så skal du bare betale :O

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

13

søndag, 25. juni 2006, 13:35

Citeret

Originally posted by Firedog
nice reserch Bubbi.. lækkert at høre.. giver heller ingen menning at hvis folk sender dig sms'er(som du ikke kan sige nej til) jamen så skal du bare betale :O

Research og research...
Vil jeg nu ikke kalde det..

Tog mig et par minutter at finde de sider..

Søgte bare på "roaming" og "mobil i udlandet"...

14

søndag, 25. juni 2006, 14:17

Bubbi: ser godt ud

MEN det har været sådan at man skulle betale for det....

Kender en der var på ferie (ka ikk li huske destinationen) og han fik en regning på et par tusinde fordi ham og en tøs her i dk havde skrevet sammen...Der betalte han for at modtage hendes beskeder 8o

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.