Off Topic!!!

  • nu hvor mods siger at vi ikke skal fylde off topic med alt mulig bras så kan del vel lade sig gøre at de laver et forum mere der fx hedder "real off topic"
    hvor man kan lægge tråde med fx


    min far kan banke din far eller min comp er bedst osv. osv.


    men hvad sys i

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Det synes jeg ikke er en god idé. :roller:


    Hvis du vil snakke om hvis far der kan banke andres fædre, kan du vel bare smutte ind på HOL eller Arto ? :))


    Efter min mening er det for barnligt. Tweak er jo primært et hardwareforum, så al den slags pjat, må høre til andre steder.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    .... Hvis du vil snakke om hvis far der kan banke andres fædre, kan du vel bare smutte ind på HOL .....


    HAHAHA :))

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • Hvis du kan komme med blot ét fornuftigt argument hvorfor det skulle være nødvendigt overhovedet at oprette tråde omkring sådanne ting, så vil jeg holde med dig i den her sag.

  • Quote

    Originally posted by zizo
    nu hvor mods siger at vi ikke skal fylde off topic med alt mulig bras så kan del vel lade sig gøre at de laver et forum mere der fx hedder "real off topic"
    hvor man kan lægge tråde med fx


    min far kan banke din far eller min comp er bedst osv. osv.


    men hvad sys i


    Det er blevet foreslået før, og dengang blev det ikke til noget, så det bliver næppe til noget nu. Som Mikkel er inde på, vil det heller ikke være en del af Tweak's ånd.


    Samtidig vil jeg opfordre samtlige brugere til at være med til at hæve niveauet her. Det nytter intet at brokke sig over et evt. faldende niveau hvis man ikke selv gør en indsats for, at det skal være anderledes.

  • Quote

    Originally posted by zizo
    nu hvor mods siger at vi ikke skal fylde off topic med alt mulig bras så kan del vel lade sig gøre at de laver et forum mere der fx hedder "real off topic"
    hvor man kan lægge tråde med fx


    min far kan banke din far eller min comp er bedst osv. osv.


    men hvad sys i


    Måske skulle du stille dig selv det spørgsmål hvordan det kan være at du ikke har noget bedre at bruge dit liv på en at skrive bras på et forum ? ... Du kan jo tydeligvis godt selv se at det er bras, så måske skulle du finde dig en mere hobby der giver lidt mere mening. Hvis dine interesser kun går på at skrive ligegyldigt bas, så kunne du jo stille dig selv spørgsmålet om hvorfor du er bruger på Tweak.dk ... Det er jo nok nogle fora på nettet hvor gennemsnits-IK´en er tæt på stuetemperatur og hvor du vil føle dig bedre tilpas.

  • Som teamet allerede har givet udtryk for her i tråden, kommer det ekstra forum ikke.


    Tweak er generelt et Computer-site. At der yderligere er offtopic forum gør at vi også kan snakke sammen om andet end computer-relaterede ting - hvilket jeg også mener gør at folk kommer til at lære hinanden bedre at kende og i sidste ende sammenholdet bedre. Men at lave et helt forum, hvor folk kan få lov til at skabe sig som åndsvage bliver ikke en mulighed - sådan nogle sider findes der allerede for mange af ude på nettet ;)

  • Hehe, lyder godt nok også langt ude..


    Ville være synd at "svine" tweak til med en til Off-topic tråd.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Måske skulle du stille dig selv det spørgsmål hvordan det kan være at du ikke har noget bedre at bruge dit liv på en at skrive bras på et forum ? ... Du kan jo tydeligvis godt selv se at det er bras, så måske skulle du finde dig en mere hobby der giver lidt mere mening. Hvis dine interesser kun går på at skrive ligegyldigt bas, så kunne du jo stille dig selv spørgsmålet om hvorfor du er bruger på Tweak.dk ... Det er jo nok nogle fora på nettet hvor gennemsnits-IK´en er tæt på stuetemperatur og hvor du vil føle dig bedre tilpas.


    JEg kunne ikke sige det bedre selv.


    nok os derfor jeg ik er her så meget mere.

  • Jeg vil da også lige fortælle hvad min mening er - hvis nogen sku' være i tvivl. ;)
    På det sidste så har der været langt mellem såkaldte alm. OT tråde.
    Det er overvejende mærkværdige og ligegyldige filmklip (som IMO burde flyttes til film og musik) og "helt ude i hampen" tråde. Hvor det virker som om, nogen prøver at overgå hinanden med, hvem der kan smide den værste OT-tråd.


    Som andre skriver, så er det her overvejende en Computer-portal, hvor det primære er relateret til det. Der skal dog være plads til lidt tant og fjas en gang i mellem - uden dog at det skal blive det rene nonsens.
    Det er der desværre en del, der ikke fatter at der skal være måde med galskaben.


    I går var der gudhjælpemig en der skrev dette: "Ja, vi skal have en ligegyldig tråd mere igang" !!!!! Okay han var da i det mindste ærlig, men hvis man har sådanne tanker, når man opretter en tråd, så burde man finde et sted, hvor sådanne idéer florerer.


    Ka vi ik' bare blive enige om, at vi alle tænker os om - og lige overvejer om det er foreneligt med det som tweak.dk er, når vi laver et indlæg.
    Så undgår vi alt ævl og kævl og alle kan koncentrere sig om, at hjælpe og hygge sig med hinanden. :9xo


    Det er ihf. mit forslag, så denne smiley stemmer overens med budskabet. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/emote_dnrules1.gif]

  • hehe... jeg sys det er fint med en off topic, så man lige fx kan få diskuteret lidt fodbold, uden at hoppe til en helt anden side.... meeen en er vidst nok, :clap:


  • hehe :P ... forum? ...


    slet ik, studenterfester, venner, hygge med film osv :P ... det tager meget af min tid i stedet for her inde... *G* det vejer lidt mere :)

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78
    hehe... jeg sys det er fint med en off topic, så man lige fx kan få diskuteret lidt fodbold, uden at hoppe til en helt anden side.... meeen en er vidst nok, :clap:


    Det her handler altså ikke om, at OT skal afskaffes. Det handler om, at folk tænker sig om - inden de poster !


    Selvfølgelig skal der være plads til, at der bliver debatteret forskellige aktuelle sportsbegivenheder a lá Formel 1, Håndbold, Fodbold oa. sportsgrene.
    Desuden skal der også, være plads til jokes og andre morsomme indlæg. Og ligeså med politiske - såvel nationale og som internationale.


    Altsammen skal IMO bare tage udgangnspunkt i tweak.dk's ånd og ikke i den enkeltes egen opfattelse af, hvad der er i orden.


    Længere er den ikke - imo.

  • hey mener bare at mods altid hakker lidt på os her og der derfor mener jeg at men evt kunne oprette et "frit" forum for de tråde som er alt for langt ude fx denne tråd ved godt den er lidt skidt


    og har bestemt ikke på noget tids pungt haft tanke på at gøre grin med nogen eller noget på denne side har bare mine meninger og hvis folk ikke kan lide dem så sig til så bliver mine udtalser ændret

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt