Gavekort til fona

  • Heysan Tweak.
    Jeg har af min nabo fået et gavekort til fona på 150kr fordi jeg hjalp hende med at sætte et plantebord sammen. anyways jeg vil sige det som det er jeg aner ikke hvad jeg skal bruge de penge på men tænkte på et headset men der er kun hvis de har siberia. ellers aner jeg ikke hvad jeg skal bruge det til.
    nogle ideer??
    /nikolaj:T

  • Quote

    Originally posted by Champen
    nu er det sådan at den at den nærmeste fona ligger i svendborg og det er 1:15 time herfra så jeg kan ikke bare lige stikke hovedet ind;)


    Hvordan vil du så få hævet beløbet? :)


    EDIT: Øv, Han$en var mere genial end jeg ... :))

  • Quote

    Originally posted by Champen
    nu er det sådan at den at den nærmeste fona ligger i svendborg og det er 1:15 time herfra så jeg kan ikke bare lige stikke hovedet ind;)


    Sælg det til en evt. og gør gavn af de 150,- på anden vis? :)

  • Jeg er med på en lytter, er sjældent i sådanne butikker, men nu har jeg fået:
    160
    150
    300
    I gavekort


    2* samme CD (den ene skal byttes, igen fra Fona)


    Og så som prikken over i'et, et gavekort på 500 til Lyngby storcenter...


    Fik 4K kontant...
    Jeg har tænkt lidt på at se på et fladskærms TV, men har 2x TV iforvejen i mine værelser...


    -_- ikke sådan at blive student -_-


  • Ja, stakkels dig, du har det vist hårdt. :roller:

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Ja, stakkels dig, du har det vist hårdt. :roller:


    Takker ;)


    Aye, seriøst kan godt bruge lidt fif, for normalt handler jeg online... - Og er ikke ligefrem shop-oholic, men så igen, man støder somregl på nogle søde tøser i Lyngby centeret hvis man tøffer afsted alene eller med en kammerat.. :roller:


    Pengene kom sårn temlig uforventet... Har haft sat penge af til det hele, ny computer, 2K til karate-summercamp, forudbetalt husleje, og i min verden, er der for langt op til en bil, da jeg ikke gidder køre noget som er under 2 liters :rolleyes:


    EDIT:
    og så fik jeg oxo lavet lidt afsluttende arbejde idag... :\
    150 som normalvis... Dog vand iforhold til hva' konsulent timerne med mig koster for personerne som skal bruge det.... // 600 i timen 8o


  • Her er et fif, som jeg synes du kunne bruge: Ingen kan lide en blærerøv! :)


    ... Og i øvrigt røg vi væk fra topic.

  • Mig blærerøv, uhm, altså ud over jeg ikke er tyk, så er jeg optimal til den reklame der for Faxe kondi tror jeg det er, det med trøjen over hovedet og løbe ind i stolpen :P


    Spøg tilside, common nogle fif da, bittert at lade penge gå tabt - Og Fona er ikke helt optimalt når man bruger penge på andre ting :S


    Kan man købe en MacBook i Fona?? Og i såfald, lader de dem gå for de 8K, altså den med en lille model af yonah i??? Kunne være pivfrækt med sådan en, dog med skiftet CPU til en merom 7400 eller sårn..


    EDIT:
    Mikkel, jeg har sq ikke for mange penge :(
    Måtte for ganske nyligt erkende at 25liter LHe (Liquid Helium) var en kende for dyrt for mig... ;(