VM's bedste kamp so far

  • rigtig god kamp argentina vs. holland her... egentlig første gang at 2 rigtig stærke hold møder hinanden (hvis man glemmer sverige vs. england)...


    for os der ser kampen på dr1 er det jo soleklart at kommentatorene er pro-argentina folk - de kan simpelthen ikke rose argentina nok... quote efter 30 minutter spillet: "argentina er jo klart det bedste hold" <- han mener selvfølgelig i denne kamp men er der seriøst nogen af jer der er enige? det er en MEGET lige kamp og argentina var ikke efter 30 minutter et hold der klar var bedst. det er de heller ikke efter 45 men de har overtaget en smule.


    hvad mener i?

  • bare en ½kedlig 1. halvleg

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Syn's også den var under lavmålet - tydeligt at det var en kamp uden ret meget betydning. Lidt træls når man, som jeg havde forventet bare lidt mere gnist og koncentration.
    Men det er vel ikke underligt, at de hellere vil bruge kræfter og focus i næste runde.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Syn's også den var under lavmålet - tydeligt at det var en kamp uden ret meget betydning. Lidt træls når man, som jeg havde forventet bare lidt mere gnist og koncentration.
    Men det er vel ikke underligt, at de hellere vil bruge kræfter og focus i næste runde.


    Synes nu at der var enkelte spillere som havde den gnist...
    Tevez, Messi, og så ham nr.18
    Van Persie, Cocu


    Og nogle pivhamrende frække hjørnespark af ham nr.10, som jeg ikke engang gidder prøve at stave navnet på, da jeg helt sikkert vil lave fejl :)

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Synes nu at der var enkelte spillere som havde den gnist...
    Tevez, Messi, og så ham nr.18
    Van Persie, Cocu


    Og nogle pivhamrende frække hjørnespark af ham nr.10, som jeg ikke engang gidder prøve at stave navnet på, da jeg helt sikkert vil lave fejl :)


    Abbondanzieri? :D

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Niksen ham der skød langskudene, og nr.10 er ham med E :finger:


    Jeg så ikke kampen, jeg gætter bare :))
    Mascherano?
    Riquelme?
    :razz:

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Jeg så ikke kampen, jeg gætter bare :))
    Mascherano?
    Riquelme?
    :razz:


    Jæs sør, Riquelme var ham med E :P jeg husker super godt, ikke ? :D


    Nr.18 kan jeg fortsat ikke huske navnet på :P


    Men var fandeme nogle flotte hjørnespark Riquelme fik fixet...


  • Nå, men her er der da nogle navne du kan gå i gang med :D


    Boulahrouz, Cocu, de Cler, Jaliens, Kuyt, Ooijer, Sneijder, Maduro, Van Der Sar, Van der Vaart, Van Nistelrooy, Babel, van Persie, Landzaat


    Abbondanzieri, Ayala, Burdisso, Coloccini, Cambiasso, Cufré, Mascherano, Messi, Cruz, Milito, Riquelme, Aimar, Rodriguez, Tévez


  • Takker, gjorde det lidt nemmere for nubs som mig :D


    Markeret dem med fed, dem som spillede godt...
    Riquelme spillede skidt, men stadig flotte hjørnespark, men han manglede en Crespo og Salviola for at få sit spil til at fungere..


    Markere lige folk som bør skydes for deres indsats med understreg..


    Må nok erkende jeg ikke bemærkede det Hollandske team alverdens, da jeg primært holdt med Argentina i kampens forløb...


  • Må også sige jeg holder lidt med Argentina! Messi spiller sku næsten altid godt det lille vidunderbarn! :D


    Men som sagt, så ikke særlig meget af kampen. Og det jeg så af den inde i stuen, var mens min far flippede på mig.. :roller: Så gik jeg igen. Men Argentina kunne nemt gå hen og ende i finalen!

  • VMs bedste kamp bliver da Italiens idag - håber at Cannavaro følger op på sine klassekampe, mens Nesta kommer lidt bedre med, så er der sgu ingen tjekkere der har får den mindste chance.


    Problemet er bare jeg skal arbejde fra 15.30-24.00, så den bliver optaget, samtidigt med at alle der får lyst til at spolere resultatet bliver kidnappet og låst inde under finalen.