Return of the king....

  • Hej alle, ved ikke om dette har været oppe før men er der nogen der ved hvor man kan downloade lord of the rings: return of the king traileren???kan ik finde den på nettet fordi new line cinema har bedt om at få den fjernet....

    The only thing comming to a sleeping man, is dreams!
    ------------------------------------------------------------------------
    X2 3800+@10x250, 2xBfg 7900gt(550/750), 2x1gb Gskill pc3200(1:1), Maxtor 200gb hd, Hp DVD-Brænder

  • Bah, jeg gider ikke se trailer til en film af den kaliber. Gør ventetid unødvendig længere.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • yep det er jo næsten ren tortur at skulle se en lille bid af så suveren en film når der er flere måneder til at den udkommer i biografferne

  • At sige en film ER god før man har set den.... svarer til en muslim der siger at svinekød (som han aldrig har smagt) ikke smager godt..... Hvad fanden ved personen om det ?....


    Jeg TROR nu også LOTR-3 er fed nok, men der er ingen garanti for at den kan leve op til forventningerne. Ved ikke hvor mange Alien-fans der er her inde, men jeg er sikker på at dem der er også glædede sig vildt meget til nummer 4 kom... 1-3 er jo fede nok, men så kommer 4´eren og ødelægger det... Surt nok, men selv de fedeste film-serier kan gå hen og blive noget lort.... Alt er muligt...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    At sige en film ER god før man har set den.... svarer til en muslim der siger at svinekød (som han aldrig har smagt) ikke smager godt..... Hvad fanden ved personen om det ?....


    Jeg TROR nu også LOTR-3 er fed nok, men der er ingen garanti for at den kan leve op til forventningerne. Ved ikke hvor mange Alien-fans der er her inde, men jeg er sikker på at dem der er også glædede sig vildt meget til nummer 4 kom... 1-3 er jo fede nok, men så kommer 4´eren og ødelægger det... Surt nok, men selv de fedeste film-serier kan gå hen og blive noget lort.... Alt er muligt...


    Efter som filmen er lavet ud i et et, tror jeg ikke man skal frygte kvaliteten. I modsætning til f.eks. alien er filmhold og instruktør jo den samme helevejen igennem ;)

  • Quote

    Originally posted by scully
    Efter som filmen er lavet ud i et et, tror jeg ikke man skal frygte kvaliteten. I modsætning til f.eks. alien er filmhold og instruktør jo den samme helevejen igennem ;)


    Jeps. Det har du naturligvis helt ret, men man skal dog stadig tage ingenting for givet ville jeg nu sige. Så er det nemt at bygge sine forventninger så højt op at virkeligheden måske kan få svært ved at leve op til dem. Det er samme princip som med at gå og vente på nye CPU´er og ligende spændende ting... :))


    og med hensyn til Alien-serien, så kan man tydeligt se at Alien 1 og 2 er lavet af de bedste instruktører. Nemlig Ridley Scott og James Cameron. :)) ... 3´eren er okey, men ikke helt som de første to.... :)) .. Dog har instruktøren lavet et par gode film. Bl.a. "Seven", "Fight Club"... :D ... Hvis jeg ikke husker helt galt, så har han også haft en lille finger med i spillet i en af Star Wars filmene... Det er jo nok heller ikke så ringe at være med til skabelsen af sådan en film. :D

  • LOTR bygger på en bog, at du ved det. :)


    Hidtil har Peter Jackson været utrolig dygtig til at hive de vigtige elementer ud af de 2 første bøger.


    Jeg er ikke i tvivl om, at 3'eren bliver den bedste.


    Man kan ikke bruge det kompleks de fleste film har med dårlige fortsættelser på LOTR. Det er ikke det samme.


    Hvis manuskriptet er klar på forhånd, så skal det nok blive godt. Se selv Star Wars Classic.


    LOTR ROTK bliver en KÆMPE succes.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().


  • Ja, jeg ved godt at det det er "bog-film".... Har også LÆST dem... Bøgerne er nu klart bedre end filmene, men sådan er det jo somregl altid... Dog er filmene da fede nok.... og det betyder jo så at jeg giver dig ret i at Peter Jackson har gjort et godt stykke arbejde med de første par film....


    og joh, man kan SAGTENS bruge det kompleks med at de følgende film i en serie meget vel kan gå hen og skuffe.... Også selvom manuskriptet er skrevet på forhånd som det så altid er.... Tror dog du mente at de har taget 100% fra bogen.... Som så ikke er tilfældet. Når jeg skriver "skuffe" så mener jeg ikke at filmen skulle ligne en thailansk film om roedyrkning lavet ef Lars Von Trier´s største fan, men at 3´eren ikke vil gøre lige så stort indtryk som de foregående. Der vil ALTID være én som skiller sig ud... Muligvis to, men der har aldrig rigtigt været en film-serie i nyere tid hvor hele serien var på samme niveau... Der er altid én af filmene som er en man fortrækker frem for de andre ville jeg nu mene... Selvom de igen godt alle kan være gode. ;)


    Star Wars er nok et dårligt exsempel at hive frem for stort set alle der rigtig godt kan li star wars vil nok give mig ret i at de gamle er bedre.... Men nu har tiden og også sat sine spor på dem.... Lidt desværre for nogle ting blev nu bedre før i tiden. Der er gået lidt for meget hollywood i mange film. Det er både godt og skidt.

  • Alien filmene havde deres højde punkt i 2'eren IMO. 3'eren var en skuffelse men 4'eren redede det lidt igen. Faktisk synes mange, som jeg, at 3'eren er den klart dårligste i kvarteten.


    Mht. LOTR: Jeg er sikker på, at den er klart federe end De to tårne, da den jo klart lider af at være den midterste uden nogen endelig konklusion. Kongen vender tilbage vil helt sikkert sætte en streg under den fedeste trilogi siden Starwars (ja jeg ved godt der er kommet flere, men her mener jeg de oprindelige 3 film - for de nye er S-K-O-D).

  • Star Wars er et mega dårligt eksempel :)


    Mht. dårlige 2'ere, så er Matrix Reloaded et godt eksempel IMO, da den værre end nogen andre film, ikke har en eneste handling selv. Så hvis jeg nu købte alle 3 på DVD, så ville 2'eren nok ikke være den jeg så særlig meget. Det skal her nævnes, at jeg forventer en del af 3'eren. :P :P


    btw - jeg ved godt, at der i LOTR filmene i forhold til bøgerne mangler rigtig meget. Men det er jo klart :)


    LOTR 3 bliver kanon :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • i følge Peter Jackson så bliver 3'eren lige så god som 1'eren og 2'eren var tilsammen :) jeg glæder mig også VILDT meget til den kommer

  • Jeps, det siger han jo :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • al respekt til Peter Jackson , han har gjort et fenomenalt arbejde med de første to film , mener dog stadig at han skulle ha gjort "rejsen til bri" lidt længere , f.eks springer han rimlig meget over på det stykke, blandt andet den lidt pussige figur "Tom Bombadil" men de kunne jo sikkert ikke finde en skuespiller der var skør/underlig nok til den rolle , som jeg nemt kan forestille mig ville være meget svær at spille og leve sig ind i .

  • Tom Bombadil er en meget speciel karakter :)


    Faktisk synes jeg det passer bedst ind i FILMENE at han ikke er med. Dog ville det være fantastisk, at se hvordan det ville have været.



    PS. Der skal nok være en masse muligheder for en cast til Tom Bombadil.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless