Lidt spørgsmål og brok..

  • Nu har jeg siddet og kigget reglerne igennem for signaturer her på tweak, og undrer mig gang på gang over at "mods" ikke er bedre til at PM'e de folk der har for store signaturer! - Jeg ved så ikke om det er fordi de ikke ser det eller hvad..


    Se blandt andet denne tråd!


    http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=67458&sid=


    Der er 4 af dem der poster der har for store signaturer! Der er endda 2 af "mod'sne" der også poster i tråden.


    Hvordan går det med at stramme op? Undskyld mit lidt sure indlæg, men det irriterer mig sgu' en del..


    EDIT: Selv Aerial's signatur er for stor..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet 3 gange, sidst af Exxon ().

  • Quote

    Originally posted by Shak
    Hva snakker du om? de følger da reglerne?


    Er vi ikke enige om 5 linier tekst? Billeder max 650x150?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Gælder det med størrelsen ikke kun, såfremt det er billeder?


    Edit:
    Man kan måske tolke det som man vil, men der står efter min mening ikke eksplisit, at ren tekst skal indordnes under 650x150 pixels.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Gælder det med størrelsen ikke kun, såfremt det er billeder?


    Dvs. jeg kan lave 100 liniers signatur med tekst uden billede? :roller:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Er vi ikke enige om 5 linier tekst? Billeder max 650x150?


    Nej bare teksten det er inde for 650x150p


    5. Signatur regler Maxstørrelsen for en signatur er :650 x 150 pixel
    Billede og tekst må gerne kombineres, den samlede størrelse på hele signaturen må bare ikke overskride hvad der svarer til 650x150 pixel.
    Vi ønsker samtidig ingen animationer og ingen smileys af nogen art i signaturer. Dette gør forummet uoverskueligt og forvirrende.

  • Jeg kan fortælle dig at vi i crewet for tiden har gang i en mindre ransagelse af signaturer der overskrider reglerne. Men nu er det bare sådan at man ikke "bare lige" fjerner en signatur. Folk skal have en chance for at ændre dem, så det er rimeligt.


    Mht. dem du nævner må du have misforstået. Reglerne er følgende:


    Max bredde: 650 pixels


    Max højde: 150 Pixels


    Forbudt: Animationer og smileys.

  • Aha.. Så må det være mig der har sovet i timen! Jeg er bare sikker på at reglen med 5 liniers tekst stadig var gældende? :O


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Aha.. Så må det være mig der har sovet i timen! Jeg er bare sikker på at reglen med 5 liniers tekst stadig var gældende? :O


    Så blev du jo klogere. :)) ;)

  • Derudover, så er folk faktisk ret dårlige til at læse deres PM's. Der er mange der slet ikke læser hvad man sender, og hvis folk efterhånden så den liste over brugere der rent faktisk har fået en PM om det, så ville de nok skamme sig over niveauet blandt deres medbrugere ;)


    Hvis folk så ikke reagerer efter noget tid, så bliver de ganske automatisk fjernet af dem der har mulighed for at gøre det.



    Macimuz: Det står da ganske klart, at signaturen ikke må overskride 650x150 pixels ;)

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Så blev du jo klogere. :)) ;)


    Ja, der skal heller ikke så meget til.. :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo


  • Klart og klart, ja det står der da. Og det forstår vi sikkert også fint, men enten læser folk det ikke, eller de fatter ikke lige sammenhængen. Anyways, det er i hvertfald sådan jeg ser det.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Klart og klart, ja det står der da. Og det forstår vi sikkert også fint, men enten læser folk det ikke, eller de fatter ikke lige sammenhængen. Anyways, det er i hvertfald sådan jeg ser det.


    Der står i overskriften at maxstørrelse er 650x150, og der står så også, at man gerne må kombinere tekst og billede, størrelsen må bare ikke overskride 650x150 pixels. Det kan vist ikke skrives mere klart ;)


    Problemet ligger jo ved de brugere der ikke kan finde ud af at overholde reglerne. Enten læser de dem ikke, eller også er de ligeglade. Vi gør så bare hvad vi kan for at få folk til at overholde dem.


    Jeg sender efterhånden så mange PM's om emnet, at jeg har en tekstfil liggende med en skabelon til en PM som jeg bruger igen og igen, da jeg ellers skal skrive det samme ret ofte.

  • og det kan lige nævnes at der kræver en del tid først at Pm'e folk om de ikke vil være flinke at læse reglerne (som de ellers burde have gjort ved oprettelsen af deres bruger) - og derefter ind og se om de gider læse hvad man skriver til dem for derefter at slette den for dem, når der ingen reaktion er alligevel


    Men vi gør det så godt vi kan og prøver at holde styr på det hele - og som Bent også nævner så brug endelig report knappen hvis der skulle være noget vi ikke har set :cheers:


  • Jo jo, heller ikke det. Nogen gange skal det bare skæres mere ud i pap end som så.


    Forestiller mig bare nogle mest tænker på billeder i signaturen, når de ser en størrelse opgivet, da man normalt ikke tænker på tekst i den sammehæng, men størrelsen på et billede.


    Men folk læser nu nok bare slet ikke de regler.


  • Ikke for at klage overhovedet, vil ikke misforstås, men ens inbox er rimelig lille og ligger aller nederst på siden, så den er nem at overse :rolleyes: hvis det på en eller anden måde kunne laves om så det var noget man fik øje på som noget af det første ville det være fedt :rules:

  • Quote

    Originally posted by Prectar


    Ikke for at klage overhovedet, vil ikke misforstås, men ens inbox er rimelig lille og ligger aller nederst på siden, så den er nem at overse :rolleyes: hvis det på en eller anden måde kunne laves om så det var noget man fik øje på som noget af det første ville det være fedt :rules:

    '


    Der kommer en popup ved ny PM.
    Du skal bare have tweak.dk/forum tilladt i dein popup-blocker og slået det til i din profil.
    Du kan vist endda stadig få en mail ved ny PM.