Skal ha nyt Internet, men hvor?

  • Hey...


    Jeg flytter her d. 15/7 og skal ha nyt internet, havde endelig regnet med at bestille Webspeed, men så glemte jeg det sq igår, så nu skal man betale 500 i oprettelse, så nu kan det være lige meget hvor jeg bestiller det...


    Jeg har tænkt på at bestille det ved http://www.struer.net/default.asp?catID=467 Igen, da det er hvad jeg har nu, men min nabo overtager den her forbindelse. det smarte der er jeg ikke skal betale oprettelse ved den linke jeg gerne vil ha ( 1536/768 eller 2048/512 )


    Men er der nogle der kender andre gode og pålidelige steder som også er "billige"


    Jeg bor i Hering :)

  • I Herning er det nok din bedste mulighed har selv struernet og det kører fino og andre bud er tdc og cc og det er der jo ikke noget specielt i heller.


    Snup du bare struernet igen de har jo gode linier og god service :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    I Herning er det nok din bedste mulighed har selv struernet og det kører fino og andre bud er tdc og cc og det er der jo ikke noget specielt i heller.


    Snup du bare struernet igen de har jo gode linier og god service :)


    rigtigt nok... Håber bare snart at vi får noget så som det Aerial forslog... det er jo vildt billigt... en 20mb linje hvor vi kan få 2mb :(