Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

mandag, 19. juni 2006, 10:48

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Originally posted by Zlinky
Nu må galskaben for underlige tråde vel snart være nået... :boxed:

:cheers: Vi s.. enige - for en gang skyld. ;) . . . opstramning - hmmm ! When ?

Snakke om rekorder i burger spisning - wauw. :roller: Godt nok er det OT - meeen ?

Det kan godt være at tråden ikke er på højeste niveau eller handler om fodbold, men som du kan se er her mange som morer sig lidt over at snakke om emnet alligevel.

Så hvis du ikke kan lide "niveauet" i tråden, så er det en god idé at springe den over. Og hvis du har klager angående Crewets indsats, så foregår det over PM, som du nok ved.

Alle har naturligvis ret til at ytre evt. kritik, det er ikke det det handler om. Jeg gider bare ikke at se alle de beklagelser over hvad crewet gør og ikke. Det fører ingen vegne, og er faktisk lidt irriterende efterhånden, for det er jo ikke første gang du skriver om den slags.

42

mandag, 19. juni 2006, 11:11

Citeret

Originally posted by Mikkel

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Nu må galskaben for underlige tråde vel snart være nået... :boxed:

:cheers: Vi s.. enige - for en gang skyld. ;) . . . opstramning - hmmm ! When ?

Snakke om rekorder i burger spisning - wauw. :roller: Godt nok er det OT - meeen ?

Det kan godt være at tråden ikke er på højeste niveau eller handler om fodbold, men som du kan se er her mange som morer sig lidt over at snakke om emnet alligevel.

Så hvis du ikke kan lide "niveauet" i tråden, så er det en god idé at springe den over. Og hvis du har klager angående Crewets indsats, så foregår det over PM, som du nok ved.

Alle har naturligvis ret til at ytre evt. kritik, det er ikke det det handler om. Jeg gider bare ikke at se alle de beklagelser over hvad crewet gør og ikke. Det fører ingen vegne, og er faktisk lidt irriterende efterhånden, for det er jo ikke første gang du skriver om den slags.

Oh jøsses - hvorfor skal fodbold nu blandes ind i det for - så er du tilbage i den gamle mølle - klæ'r ikke en Mod ! Men dig om det.
Til det med klager: Jeg klager ikke - jeg undres bare ! Desuden har jeg sendt en hel del PM og report's om emnet "opstramning".
Og ja, jeg har nævnt det en del gange - fordi det er det første der står i vores udemærkede regler. Og det er ikke sidste gang, da jeg ikke kan se noget forkert i at forholde mig til de gældende regler.
Og morskab er jo vist så meget sagt.

Men "over and out" skal nok stoppe her, for vi kan jo ikke ha' at der bliver snakket om niveau og retningslinier for at holde tweak.dk på rette køl.

43

mandag, 19. juni 2006, 12:08

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by Kenny
Det vist rigtigt nok, nu du sir det :D

Men alt det andet du ævler om fatter jeg hat af hehe:boxed: :razz:
Ved ikk om det bare er mig der er bagefter ;)

Det er klart det bedste fra Taco Bell's menukort. Og nu er du skyld i, at jeg fik lyst til det :crazyeyes:

Det må du sgu undskylde :P

Glæder mig også til at jeg skal til Berlin her til sommer og så ind på KFC :9xo de lavet noget af det beste fastfood man kan købe for penge :D
Det er synd at vi ikke har sådan en her henne i det mørke Jylland ;)

Lehn

44

mandag, 19. juni 2006, 12:47

Har ik spist så mange burgere men har spist, hel marcipanroulade+ 1l kakao

45

mandag, 19. juni 2006, 12:53

Citeret

Glæder mig også til at jeg skal til Berlin her til sommer og så ind på KFC :9xo de lavet noget af det beste fastfood man kan købe for penge :D

KFC? Sådan en har vi ved siden af Rådhuspladsen og i Rødovre! Ved ikke lige hvor der er flere af dem ;) Men ja, det smager skam godt mega godt.

46

mandag, 19. juni 2006, 14:01

Citeret

Originally posted by tAshDa

Citeret

KFC? Sådan en har vi ved siden af Rådhuspladsen og i Rødovre! Ved ikke lige hvor der er flere af dem ;) Men ja, det smager skam godt mega godt.

Kentucky Fried Chicken ;) mente nemlig os kun at de findes på Sjælland :)

Lehn

47

mandag, 19. juni 2006, 15:24

2x dobbelt wooper cheese menu go xxl :clap:

Hmm ellers har jeg delt 5 kilo nuga med en ven.. vi lå bare i sofaen hele dagen. Der var cykling, fodbold og boksning :D

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "celfa" (19.06.2006, 16:16)

48

mandag, 19. juni 2006, 15:29

63 nuggets + 2 cheese burgere + 2 store bakker pomfritter + en middel vanilie shake og en stor cola.

Det blev nede i 11 minutter... :P

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

49

mandag, 19. juni 2006, 15:30

Citeret

Originally posted by Sajmon
63 nuggets + 2 cheese burgere + 2 store bakker pomfritter + en middel vanilie shake og en stor cola.

Fy for ***** :boxed:

50

mandag, 19. juni 2006, 15:33

Det galdt et væddemål på 1500 kroner.

Hvad kan jeg sige - vi var unge og dumme og halvfulde... :razz:

Jeg har så heller ikke før eller siden gjort noget lignende. :roller:

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

51

mandag, 19. juni 2006, 15:37

Citeret

omg hatten af for det!

Vandt du så de 1500 kroner?

52

mandag, 19. juni 2006, 15:48

7 cheese som var på vej op igen..

Har også snuppet mere end Mikkel i det der Pizza noget.. Der var en enkelt lille trekant tilbage - jeg skulle seriøst brække mig. Eller det føltes da sådan.. Kan ikke anbefales at prøve.

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

53

mandag, 19. juni 2006, 15:49

Citeret

Citeret

omg hatten af for det!

Vandt du så de 1500 kroner?

Jeps. :P

54

mandag, 19. juni 2006, 15:51

Citeret

Originally posted by tAshDa

Citeret

Den i Rødovre er skabt af guderne!

Der ligger også en lige ved Føtex / Gadelandet i Husum.. Lige på Frederikssundsvej :razz:

Intet system pt.

55

mandag, 19. juni 2006, 15:59

Indtager ikke noget fra McD mere, udover deres Milkshake ;) Før i tiden kunne jeg godt klare en 6 chees, men det er oss lang tid siden.

Evt., så prøv lige at tjek kalorie tallene i de enkelte ting http://www.mcdonalds.dk/page/mcdonalds/6…265/default.asp

Sygt :crazyeyes:

56

mandag, 19. juni 2006, 16:06

Citeret

Originally posted by BukkeMand
Indtager ikke noget fra McD mere, udover deres Milkshake ;) Før i tiden kunne jeg godt klare en 6 chees, men det er oss lang tid siden.

Evt., så prøv lige at tjek kalorie tallene i de enkelte ting http://www.mcdonalds.dk/page/mcdonalds/6…265/default.asp

Sygt :crazyeyes:

Øv.. Jeres cheese i Tønder er ellers bedre end dem her i Rødekro.. Kylling :razz: :finger: :cheers:

o.O(læg mærke til at der er smileys!)

Intet system pt.

57

mandag, 19. juni 2006, 16:27

mellem 12-20

min record er på 23 chess på 22 min.
så var jeg også mæt - Det skal lige siges det gør jeg kun ca 1 gang om året :D

Men standart ligger på 3 chess hvis jeg endelig gider tage på mcd, for de har ikke jordens bedste mad

Intel Core I7-4770 3.40GHz
16GB Ram
256 SSD HDD
Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

58

mandag, 19. juni 2006, 16:39

Citeret

Originally posted by Kolyzer
Har ik spist så mange burgere men har spist, hel marcipanroulade+ 1l kakao

Det ha vi gjort al' for tit. :D

59

mandag, 19. juni 2006, 16:46

Men hvis jeg skulle vælge mellem McD og Burger King, vil det til hver en tid blive Burger King!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

60

mandag, 19. juni 2006, 17:11

Citeret

Originally posted by Tarantula
Men hvis jeg skulle vælge mellem McD og Burger King, vil det til hver en tid blive Burger King!

Burger King ér bedre end MacD og Coca Cola ér bedre end Pepsi... ! :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.