Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 18. juni 2006, 22:57

Citeret

Originally posted by KarGa

Citeret

Originally posted by Hitmanden

Citeret

Originally posted by Zlinky
Nu må galskaben for underlige tråde vel snart være nået... :boxed:

Anyways, ved ikke hvad den er lige i burgere, men en god tur på McD var:

1 x Big Tasty Mega Menu (tror det var Big Tasty)
1 x BicMac
1 x McFlurry

Og stadig sulten...

Men er ikke stolt over at kunne spise meget... tvært i mod - det har medført at mit BMI rundede 35,3 fordi jeg altid spiste mega meget... men med lidt kost omlægning og lidt sund fornuft har jeg fået det ned på 33,5 på 4 uger :D

Skal dog siges at jeg vil brække mig nu hvis jeg skulle spise ovenstående... og tror ikke engang at det ville kunne lade sig gøre længere... har svært nok ved at sluge 500g grøntsager - så derfor gør jeg det ikke. :)

Du skal ikke kalde min tråd underlig! :D :O Jeg tabte mig 12 kg på 3 mdr for 8 mdr siden! ;)

Og du ska derfor genvinde de 12 kg ved at spise hyperaktivitetspiller i stor stil? :P Håber da godt nok ikk det er for at øge vægten du spiser burgers

er det da heller ikke. ;) Men når man har fråder på , så har man fråder på! HeHe..

22

søndag, 18. juni 2006, 22:58

Spiste engang en stor Bigtasty menu + en cheese. Da jeg nåede til den store bøfsandwich synes jeg ikke at den så helt så indbydende ud som den havde gjort da jeg købte den ;)

23

søndag, 18. juni 2006, 23:01

Hmm, det tør jeg ikke sætte tal på.

Dengang man kunne få en megamenu samt Mac Supreme, så kunne jeg blive mæt. Dvs. colaen var skiftet ud med milkshake, hvilken nok mættede mest.

En fra mit arbejde har dog udtalt, han kunne spise 100 stk. YEAH RIGHT!

24

søndag, 18. juni 2006, 23:04

Citeret

Anyways, ved ikke hvad den er lige i burgere, men en god tur på McD var:

1 x Big Tasty Mega Menu (tror det var Big Tasty)
1 x BicMac
1 x McFlurry

Og stadig sulten...

Men er ikke stolt over at kunne spise meget... tvært i mod - det har medført at mit BMI rundede 35,3 fordi jeg altid spiste mega meget... men med lidt kost omlægning og lidt sund fornuft har jeg fået det ned på 33,5 på 4 uger :D

Skal dog siges at jeg vil brække mig nu hvis jeg skulle spise ovenstående... og tror ikke engang at det ville kunne lade sig gøre længere... har svært nok ved at sluge 500g grøntsager - så derfor gør jeg det ikke. :)

Det skal du ikke være ked af, åd også engang rigtig meget. Mine forældre har ladet mig fortælle, at jeg til aften spiste ligeså meget som dem til sammen. Dengang lavede jeg intet aktivt.

Idag spiser jeg vidst stadig godt for, men er rimelig aktiv. Sådan en Stor menu på Den Gyldne Måge mætter ikke meget.

25

søndag, 18. juni 2006, 23:09

1 stor Big Mac menu
3 cheeseburgers

Ved godt at det er lidt sølle i forhold til nogle af jer andre. ;)

26

søndag, 18. juni 2006, 23:11

Spiste da en "Bigger Big Mac Menu" idag, samt 3 cheese.. Det var da ok syns jeg? At jeg så næsten brækkede mig da vi spillede fodbold bagefter, er så en anden sag.. :D

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

27

søndag, 18. juni 2006, 23:11

Citeret

Originally posted by Tarantula
Spiste da en "Bigger Big Mac Menu" idag, samt 3 cheese.. Det var da ok syns jeg? At jeg så næsten brækkede mig da vi spillede fodbold bagefter, er så en anden sag.. :D

*LOL* :clap:

28

søndag, 18. juni 2006, 23:15

Citeret

Det var da også for dumt :))

29

søndag, 18. juni 2006, 23:18

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Det var da også for dumt :))

Hehe.. Ja, det var måske ikke LIGE det smarteste at gøre! :))

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

30

søndag, 18. juni 2006, 23:27

Min rekord er 8 cheeseburgers og en stor cola :drink:
Det var da jeg var til et lan med nogle venner, hvor vi self skulle på McD ;)

Her er også en lille video med en mand der æder et utal af små burritos :T
LINK
Smart :idea: I think not :P

Lehn

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Kenny" (18.06.2006, 23:38)

31

søndag, 18. juni 2006, 23:32

klammeste jeg har spist var med engel.. vi fik hver en 400g bøf med sovs og kartofler på jensens bøfhus også ned på det lokale pizzaria og få en slice og så på mcd og få en mcflurry

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

32

søndag, 18. juni 2006, 23:34

Citeret

Originally posted by Kenny
Her er også en lille video med en mand der æder et utal af små tacos :T

Det er nu burritos han har gang i, men kunne meget bedre forstå ham hvis det var cheasy gordita crunch, crunchwrap supreme eller chicken quesadilla.

Selvom jeg dog aldrig selv er kommet over to ad gangen, så er de alle tre bedre end burritos :D

33

søndag, 18. juni 2006, 23:38

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Her er også en lille video med en mand der æder et utal af små tacos :T

Det er nu burritos han har gang i, men kunne meget bedre forstå ham hvis det var cheasy gordita crunch, crunchwrap supreme eller chicken quesadilla.

Selvom jeg dog aldrig selv er kommet over to ad gangen, så er de alle tre bedre end burritos :D

Det vist rigtigt nok, nu du sir det :D

Men alt det andet du ævler om fatter jeg hat af hehe:boxed: :razz:
Ved ikk om det bare er mig der er bagefter ;)

Lehn

34

søndag, 18. juni 2006, 23:43

Citeret

Det vist rigtigt nok, nu du sir det :D

Men alt det andet du ævler om fatter jeg hat af hehe:boxed: :razz:
Ved ikk om det bare er mig der er bagefter ;)

Det er klart det bedste fra Taco Bell's menukort. Og nu er du skyld i, at jeg fik lyst til det :crazyeyes:

35

søndag, 18. juni 2006, 23:44

Jeg har kværnet en burger fra Den Sorte Gryde + en stor gang pommes frittes og sovs ;)
Hvis i ikke kender burgerne fra Den Sorte Gryde, så kan jeg sige at de er mellem 1.5 og 2kg tunge, og har en diameter på ca. en normal pandekage!

36

søndag, 18. juni 2006, 23:47

Citeret

Originally posted by HyPe
Jeg har kværnet en burger fra Den Sorte Gryde + en stor gang pommes frittes og sovs ;)
Hvis i ikke kender burgerne fra Den Sorte Gryde, så kan jeg sige at de er mellem 1.5 og 2kg tunge, og har en diameter på ca. en normal pandekage!

Se, det var da en burger af god størrelse.

37

søndag, 18. juni 2006, 23:49

Min personlige rekord må være de to pizzaer jeg spiste på Pizzahut på Cypern ved et "All you can eat" :D Det var mums :)

Burger rekord på McD er måske... 6-8 Ham + Stor Milkshake + 2 McFlurry :D Mums mums! :) At man så bare er sulten efter er lidt nedern men hva faen :P

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

38

mandag, 19. juni 2006, 01:57

Citeret

:cheers: Vi s.. enige - for en gang skyld. ;) . . . opstramning - hmmm ! When ?

Snakke om rekorder i burger spisning - wauw. :roller: Godt nok er det OT - meeen ?

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (19.06.2006, 03:30)

39

mandag, 19. juni 2006, 09:08

Citeret

Originally posted by Shooqer
4 tror jeg

Citeret

Originally posted by sam

Citeret

Originally posted by Mikkel
Hmm... jeg har ikke prøvet at spise så mange burgere... Tror min rekord er 5 eller 6, men idag kan jeg nok godt spise flere.

Men jeg har engang spist 1 3/4 pizza, tæller det? :)

1 3/4 pizza er ultra klamt :)
Jeg kan næsten ikke spise 1

mig og en kammerat har ædt en familie pizza der er beregnet til 6mennesker

Ditto :))

40

mandag, 19. juni 2006, 09:30

Tjaa..
Alle de gange jeg har været på mc.D, har jeg bestilt en stor hamburgermenu, +3 extra hamburgers.. Så vil da skyde på at jeg nok også kan gafle en 8-9 stykker i mig, hvis det endelig skulle være.
Det er jo ikke fordi der er meget i de små dimser..

Og i går fik jeg mig 2 normale burgers fra et pizzaria..
Det mætter så en hel del mere må man sige.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.