Hårvoks

  • yo hva så der, er ny herinde, så jeg ved ikk helt hvordan det foregår....
    tror mit spørgsmål hører til dette board, men det får vi vel at se.
    nå, men mit spørgsmål lyder således:
    hvilken hårvoks er bedst til at bruge hvis man vil have håret til at se "vådt" ud? samtidig ska det være en voks der ikk ødelægger håret alt for meget.... så kom med et bud folkens..... på forhånd tak :9xo

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Dax :crazyeyes:


    Nu bad han jo ikke om et produkt der får hans hår til at lugte af stald. :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • http://www.billigvoks.dk/default.asp?site_id=7&varenummer=34


    Efter min mening en perfekt voks, som er let at vaske ud, og den ødelægger slet ikke dit hår. Du kan både få det til at se "vådt" ud, men samtidigt "matt".


    http://www.billigvoks.dk/default.asp?site_id=7&varenummer=68


    Ret cool voks, men nok mest til den som vil have et "matt" look. Jeg syns dog det er fedest med en "matt" look.


    http://www.billigvoks.dk/default.asp?site_id=7&varenummer=41


    Også en nice voks, som nok giver lidt mere bling bling glans end de andre.


    Men seriøst, er "glans" ikke lidt tøset ? :finger:

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • det er da slet ikke på mode mere med at håret ser vådt ud, i dag skal det da se ud som man slet ikke har noget i hårt, jeg bruger er fra Lanza urban elements det er rigtigt godt og det kan nemt vaskes ud med rent vand. :D

  • det ska nu heller ikk være alt for bling bling..... der er bare det problem med mit hår at det ser overdrevet tørt ud.... og det super nedern....
    tak for de go' råd indtil videre, og nu et andet spørgsmål:
    det er lidt (for) busket mellem mine øjenbryne og det pisser mig ret meget af, så hva i alverden ka jeg gøre?! gider ikk bruge pincet eftersom det virker for bøsset at trimme øjenbryne..... fuck det.... hvis i har nogen bud, ville det være cool, hvis ikk så er det sgu lige meget


    peace

  • Quote

    Originally posted by Poco
    det ska nu heller ikk være alt for bling bling..... der er bare det problem med mit hår at det ser overdrevet tørt ud.... og det super nedern....
    tak for de go' råd indtil videre, og nu et andet spørgsmål:
    det er lidt (for) busket mellem mine øjenbryne og det pisser mig ret meget af, så hva i alverden ka jeg gøre?! gider ikk bruge pincet eftersom det virker for bøsset at trimme øjenbryne..... fuck det.... hvis i har nogen bud, ville det være cool, hvis ikk så er det sgu lige meget


    peace


    Siger du at du har en busk mellem øjenene? :))

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • Quote

    Originally posted by Poco
    det ska nu heller ikk være alt for bling bling..... der er bare det problem med mit hår at det ser overdrevet tørt ud.... og det super nedern....
    tak for de go' råd indtil videre, og nu et andet spørgsmål:
    det er lidt (for) busket mellem mine øjenbryne og det pisser mig ret meget af, så hva i alverden ka jeg gøre?! gider ikk bruge pincet eftersom det virker for bøsset at trimme øjenbryne..... fuck det.... hvis i har nogen bud, ville det være cool, hvis ikk så er det sgu lige meget


    peace


    En pincet er vel OK. Ellers kan man også få sådan nogle små "cold vax strips" hvis du er mere til den form for smerte ;)


    Hvis du i forvejen barberer dig med skraber, kan den vel også bruges, hvis du kan styre den, og ikke pludselig snupper et helt øjenbryn.

  • har prøvet at barbere lidt, men så vokser det endnu mere og holder ikk i så lang tid..... og angående voks: hvordan i alverden bruger man sådan en og hvor køber man det henne?! og holder den længe.... og evt: får det hårene til at vokse mere?!?!

  • Jeg bruger Frugt Tis - før brugte jeg ID og bevares, det var godt - men jeg kan ærlig talt næsten ikke mærke forskel efter skiftet. Og Frugt Tis er altså 3 gange billigere. Der skal måske bruges en anelse mere fordi det er lidt tyndere, men det opvejes jo NEMT af den billige pris.

  • Quote

    Originally posted by Brition
    Jeg bruger Frugt Tis - før brugte jeg ID og bevares, det var godt - men jeg kan ærlig talt næsten ikke mærke forskel efter skiftet. Og Frugt Tis er altså 3 gange billigere. Der skal måske bruges en anelse mere fordi det er lidt tyndere, men det opvejes jo NEMT af den billige pris.



    Frugt tis, LOL!

  • bruger det fra H&M i sådan en grå dåse.. det er sku klasse koster kun 29 kr .. og er perfekt

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by Poco
    har prøvet at barbere lidt, men så vokser det endnu mere og holder ikk i så lang tid..... og angående voks: hvordan i alverden bruger man sådan en og hvor køber man det henne?! og holder den længe.... og evt: får det hårene til at vokse mere?!?!


    Veet har et ganske godt produkt som er beregnet til ansigtet (og bikinilinien, men det er irrelevant nu).


    Som du kan læse i produkt info, så holder det faktisk i ret lang tid, og jo flere gange du har gjort det, jo færre hår vil der komme. De forhandles bl.a. i Matas.


    Produkt info:
    VEET KOLD VOKS TIL ANSIGT OG BIKINILINJE


    Når du fjerner hår med voks
    opnås et længerevarende resultat, i helt op til fire uger. Hårene fjernes med roden, derfor kan det godt gøre lidt ondt de første gange. Ved regelmæssig brug bliver ny hårvækst finere og mere sporadisk, og behandlingen vil ikke mærkes i nær samme grad.


    Veet kold voks til ansigt og bikinilinje


    Veet Cold Wax Strips til ansigtet og bikini-linien passer i størrelsen til det område, hvor der skal fjernes hår, klar til brug lige fra pakken. Stripsene skal varmes ganske kort mellem håndfladerne, sættes på huden og fjernes med det samme. Resultatet er silkeblød hud i op til fire uger.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Brilliantine ? ... Var vist på mode for 20-30 år siden :$


    Kan være vi kan få Bentzin til at komme med en udtagelse om moden dengang :))


    Så Så knægt - pas på jeg ikke kommer med min [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/old.gif] og gi'r dig en gang prygl. :)
    Nå spøg til side - Den gang brugte jeg ikke slige ting. Så det ka' jeg ikke svare på. ;)
    Har aldrig smurt fedtede ting i mit hår og kommer heller ikke til det. Det er helt sikkert. Af 2 årsager:
    1: Kan slet ikke se hvorfor, jeg sku' ! Det er unaturlgt og virker kunstigt !
    2: Der bli'r mindre og mindre af det. ;)