Fejl i DR1's VM-manager

  • Fandt lige en fejl på DR1's VM-manager side


    På VM-manager billede øverst på siden står der under VM-manager ordet, "plads til 75.000 deltagere"


    og lige neden under står der "DR Sportens VM Managerspil er nu i luften. 85.000 deltagere har oprettet et hold og dyster om at blive den bedste manager under slutrunden i Tyskland."


    Altså er det ligepludselig ændret til 85.000, syntes bare det var lidt mærkeligt :P måske syntes i det er en dårlig tråd, så okay da...


    Link så i kan se fejlen http://dr.dk/Sporten/VM%202006/20060527224352.htm


  • Det er rigtigt nok, på deres logo står der det som du nævner, men der er plads til de 85.000 spillere. Men tror egentlig ikke det betyder så meget :T

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    hvad jeg vil opnå? intet bestemt, men hvis de tikke passer til ot forum så undskyld :cheers:


    Selvom det er off topic, betyder det jo ikke man kan poste alt muligt. Jeg er sikker på at det her forum i starten var til al computer relateret snak som ikke gik ind under de andre kategorier, eller specielle events, what do i know. At det så senere hen er blevet til at sige tillyke med fødselsdagen, vise sjove film, jokes og alt det der, det skal jeg ikke udtale mig om :D


    Anyways, når folk poster noget her, er det fordi de har en bagtanke med det. De bliver simpelthen nødt til at vise det til os andre fordi det er syret/vildt/sjovt. Eller fordi der kunne komme en god debat ud af det. Eller måske fordi man står og mangler hjælp til sin RMA sag.


    Problemet er at den her ikke rigtig går ind under noget emne, det er bare en fejl fra DR1's side. What's the big deal?
    ;)