Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 13. juni 2006, 13:23

Læste lige denne artikel. Det handler om at man kan købe en højfrekvens ringetone som kun børn/unge under 25 burde kunne høre således at børn kan sidde og sende SMS til hinanden i klassen som de eneste der kan høre det. Synes nu det er meget sjovt :$

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

2

tirsdag, 13. juni 2006, 13:28

Jeg kan da godt høre den, og jeg anser da ikke mig selv for at være et barn.... :)

På den anden side... Burger kunne vist også høre den, og hun er jo ret barnlig, så der må jo være noget om snakken... :))

3

tirsdag, 13. juni 2006, 13:30

Citeret

Originally posted by Mikkel
Jeg kan da godt høre den, og jeg anser da ikke mig selv for at være et barn.... :)

På den anden side... Burger kunne vist også høre den, og hun er jo ret barnlig, så der må jo være noget om snakken... :))

Der står også det er ved 25 års alderen det begynder at svigte. :)

ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

4

tirsdag, 13. juni 2006, 13:31

kunne også sagtens høre den

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

5

tirsdag, 13. juni 2006, 13:32

Citeret

Originally posted by AnDeN_DK

Citeret

6

tirsdag, 13. juni 2006, 13:34

Citeret

Citeret

Citeret

Jaa.. Der går satmer ikke lang tid før jeg får din plads i Tweak crewet :P

ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

7

tirsdag, 13. juni 2006, 13:36

Citeret

Yeah, you wish :)) ....

8

tirsdag, 13. juni 2006, 13:37

Citeret

Citeret

Yeah, you wish :)) ....

Nææææ. Jeg er realistisk :crazyeyes:

ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

9

tirsdag, 13. juni 2006, 13:39

haha sikkert. kan også hører den, er 19:))

Lian Li 2 x triple rad + 1 x dual, 3 x 120mm fans + 2 x 120mm + 3 x 120mm - Intel 2600k@4.6 1,33 vcore watercooled - 8GB Crucial ELITE ram - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition.

10

tirsdag, 13. juni 2006, 13:39

Citeret

Og det skulle komme fra dig din grønskolling :))

Citeret

Med mindre jeg er blevet blind, så står der intet om 25 år i artiklen. Det gør der heller ikke i EB.dk's artikel om samme emne, og ifølge den illustration der er i den artikel, så passer det med 25 år heller ikke.

11

tirsdag, 13. juni 2006, 13:50

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Og det skulle komme fra dig din grønskolling :))

Citeret

Med mindre jeg er blevet blind, så står der intet om 25 år i artiklen. Det gør der heller ikke i EB.dk's artikel om samme emne, og ifølge den illustration der er i den artikel, så passer det med 25 år heller ikke.

Undskyld, det var i et underlink længere inde.

Citeret

I am not a teenager, will the Mosquito annoy me?
This is very unlikely and research has shown that the majority of people over the age of 25, have lost the ability to hear at this frequency range. It should be borne in mind, however, that the unit usually has the desired effect – moving the crowds away – within just a few minutes, at which time the unit can be turned off. So even if you are able to hear the noise to some degree, you would not have to put up with it for long.

ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

12

tirsdag, 13. juni 2006, 18:33

Syns nu ikk den er så irriterende..minder meget om lyden der kommer fra mit TV når det er tændt :roller:

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

13

tirsdag, 13. juni 2006, 18:38

Siden hvornår er de begyndt at lave mobiler uden vibrator i? :baby:

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

14

tirsdag, 13. juni 2006, 18:46

hehe jeg prøvede at smide den på min telefon igår aftes, og satte sms styrken helt op. Den er MEGET irriterende. Vågnede imorges og tænkte hvorfor helvede er mit fjernsyn tændt - havde fået en sms :T

15

tirsdag, 13. juni 2006, 18:46

Jeg kunne godt høre det, når der var stille... Men jeg tvivler sku på at man kan høre det i et fyldt klasselokal hvor læreren snakker og andre elever også snakker.

Men ellers kan man jo bare proppe mobilen i lommen og bruger vibrator, det er sku nemmere.

16

tirsdag, 13. juni 2006, 18:51

for det første behøver man sgu da ikke at have ringetone på sin mobil når man skal sende sms, man kan da mærke vibratoreren ellers kan man jo bare tjekke den engang imellem, og det der med at folk over 25 ikke kan høre den tone er noget pjat... det afhænger jo bare af om hvorvidt ens ører er blevet belastet i tidens løb, så bare et eks. men en på 19 som har gået meget på diskotek kan måske ikke høre den tone da sansecellerne i øret er gået i stykker og ikke kan høre den tone mere... jeg syntes bare den her ide med en ringetone som lærere ikke kan høre er meget plat og underligt da man slet ikke behøver lyd for at sms'e :crazyeyes:

"Bæver møder slik- og egetræsstang"

- One thing you must remember: The Technoviking doesn't dance to the music. The music dances to

THE TECHNOVIKING!

17

tirsdag, 13. juni 2006, 18:56

heh. Jeg kunne ikke høre en bjælle :))

Men nu er jeg jo heller ikke et barn på under 25 :))

19

tirsdag, 13. juni 2006, 19:16

Nederen, jeg kan heller ikke høre en disse.
Og jeg som ellers aldrig har hørt musik på fuldkrue i hørertelefonerne som alle andre unger :crazyeyes:

Eller jo, jeg kan jo høre den der irriterende "skrige" lyd.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rolis" (13.06.2006, 19:18)

20

tirsdag, 13. juni 2006, 19:23

Kunne snildt høre den.

Seneste tests og artikler

2

Raijintek Themis EVO

Raijintek har meldt sig på ban
Læs Mere

0

Logitech G240 og Logitech G600 video review

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere

2

MSI Radeon R9 270 Gaming OC Edition 2GB

Så er Tweak.dk endnu en gang k
Læs Mere

4

Thermalright High Riser series HR-22

Vi kender alle serierne af luf
Læs Mere
Seneste nyheder

0

The Amazing Spider Man 2 til Xbox One bliver forsinket

Det var forventet at spillet T
Læs Mere

0

Sony Xperia Z2 smartphone får mindre opdatering

Her hjemme går vi stadig og ve
Læs Mere

0

Sony Xperia Z Ultra tæt på Android 4.4.3

Der er godt nyt til de mange S
Læs Mere

0

Sony har solgt over 7 millioner Playstation 4 konsoller

Sony har annonceret, at der er
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.